Christopher Mattheisen a Microsoft Magyarország új ügyvezető igazgatója
Christopher Mattheisent nevezték ki a Microsoft Magyarország új ügyvezető igazgatójának, aki 2019. március 4-től tölti be a pozíciót és irányítja a Microsoft Magyarország tevékenységét.
Az elmúlt több mint két évtizedben Christopher Mattheisen a telekommunikációs és informatikai szektorban dolgozott vezető beosztásban. Karrierje a hazai Westell 900-nál indult, majd marketing, értékesítési és stratégiai területekért felelt európai mobil szolgáltatóknál; többek között Lengyelországban az ERA GSM-nél, a MédiaOne International-nál, a BT Cellnet-nél (O2), illetve két informatikai startupnál az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban. 2002-ben tért vissza Magyarországra, hogy átvegye a Magyar Telekom vezetékes üzletágának vezetését. 2006-ban vezérigazgatóvá nevezték ki, majd 12 éven át sikeresen vezette a céget.
„Nagy izgalommal csatlakozom a Microsoft csaptához. A felhő, a big data, a dolgok internete, a mesterséges intelligencia, de még a kiterjesztett- vagy a virtuális valóság is mára a technológia fejlődésének meghatározói, a Microsoft pedig mindegyik területen vezető szerepet tölt be. Új pozíciómban arra fogok törekedni, hogy a magyar vállalkozások és szervezetek maximálisan kiaknázhassák az ezekben a technológiákban rejlő lehetőségeket” – nyilatkozta kinevezése kapcsán Christopher Mattheisen.
Kapcsolódó cikkek
- Gerald Grace az Invitech új vezérigazgatója
- Új ügyvezető igazgató az LG Electronics Magyar Kft. élén
- Változás a hazai SAP élén
- Új vezetők a Telenor Magyarország élén
- Szabó Melinda a Magyar Telekom új lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettese
- Távozik a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója
- Új vezető a Deloitte Magyarország German Desk üzletágánál
- Változás a Magyar Telekom élén
- Új partner vezeti a Deloitte Technológiai tanácsadás üzletágát
- Honor: újrakezdés a régióban
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Xiaomi történelmi pénzügyi eredménnyel zárta a 2024-es évet
A Xiaomi Corporation közzétette a 2024. december 31-én zárult pénzügyi évre vonatkozó, auditált konszolidált eredményeit. A Csoport negyedéves bevétele először lépte át a 100 milliárd jüant a 2024. évi negyedik negyedévben, miközben az éves és negyedéves teljesítménye meghaladta a piaci várakozásokat. A Xiaomi éves árbevétele 35%-kal nőtt az előző évhez képest, és elérte a 365,9 milliárd jüant, míg a korrigált nettó nyereség 41,3%-kal, 27,2 milliárd jüanra emelkedett. A 2024 negyedik negyedévében a teljes árbevétel 109 milliárd jüanra nőtt, ami 48,8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, miközben a korrigált nettó nyereség 69,4%-kal, 8,3 milliárd jüanra emelkedett, így jelentősen túlteljesítette a piaci várakozásokat.