Az Ericsson mesterséges intelligenciával teszi egyszerűbbé a hálózatok üzemeltetését

forrás: Prím Online, 2019. február 22. 10:02

Az Ericsson új, mesterséges intelligencia alapú menedzselt szolgáltatást vezet be kommunikációs szolgáltatók számára. A megoldás egy teljes körű (end-to-end) menedzselt szolgáltatásműködési modell, amely a mesterséges intelligencia, az automatizálás és a nagy mennyiségű adatban rejlő lehetőségek révén teljesen átalakítja a hálózati és IT működést, a hálózati tervezést és optimalizálást, valamint az alkalmazásfejlesztést és karbantartást is.

Az Ericsson Operations Engine elnevezésű megoldás közvetlenül és proaktívan kezeli a a menedzselt szolgáltatások komplexitása okozta kihívásokat, ahogy az iparág egyre inkább az 5G és az IoT elterjedése felé halad. A rendszer képes még a tényleges fennakadások kialakulása előtt közbeavatkozni, és elhárítani a probléma okát, így javítva a hálózatok működését, az ügyfélélményt és az elégedettséget.

 

 

Az Ericsson Operations Engine három építőelemből áll: 

  • Szolgáltatásközpontú üzleti modell: A mesterséges intelligencia, automatizálás és adatelemzések révén az Ericsson Operations Engine képes a szolgáltatók számára legfontosabb mutatókat megcélozni és azokon javítani. Így egyebek mellett segíthet az ügyfélélmény javításában, az árbevétel növelésében, vagy a hatékonyság javításában.
  • Teljes körű szolgáltatások: A megcélzott üzleti mutatók elérése mesterséges intelligencia alapú tervezés és optimalizálás, adatalapú működés, dinamikus bevezetés, alkalmazásfejlesztés és kollaboratív fejlesztések révén.
  • Komponensek: Kategóriájuk legjobb eszközei és folyamatai, amelyek lehetővé teszik az adatok, a mesterséges intelligencia, és az automatizálás előnyeinek, valamint a szolgáltatói területen meglévő szakértelem és a beruházások kiaknázását.

 

„A hálózatok működtetése rövid időn belül sokkal komplexebbé válik, ahogy az iparági résztvevők széles körben bevezetik az IoT és 5G szolgáltatásokat, virtualizálják a fő hálózatokat, és ugyanakkor bővítik az ügyfélélményt. Az Ericsson Operations Engine lehetővé teszi, hogy fenntartható módon differenciáljuk a menedzselt szolgáltatási ügyfeleinket, mivel a működtetés a hálózat-központúság helyett ügyfélélmény-központúság felé tolódik el. Lényegében az eddigi reaktív hálózatüzemeltetési módot proaktívra változtatja” – mondta el Peter Laurin, az Ericsson menedzselt szolgáltatásokért felelős alelnöke.

 

Az Ericsson Operations Engine-t, valamint a menedzselt szolgáltatások legújabb trendjeit és jövőjét az Ericsson a 2019-es barcelonai Mobil Világkongresszuson mutatja be.

 

Az Ericsson a 2019-es Mobil Világkongresszuson

Ne maradjon le az Ericsson bemutatóiról a február 25-28. között, Barcelonában rendezett MWC 2019 kiállításon, és ismerje meg az 5G és az IoT jövőjét. Bemutatják az 5G kínálta egyedi üzleti lehetőségeket, olyan, már megvalósult projekteken keresztül, amelyek egyaránt javítják a szolgáltatók üzletmenetét és az ügyfélélményt. Ne hagyja ki a lehetőséget, és tudjon meg többet a legújabb trendekről és technológiákról, amelyek az információ- és kommunikációtechnológiai iparág jelenét és jövőjét alakítják. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

European Marketing Agenda 2025 Webinárium – Már elérhető online!

Az európai marketingszövetségeket – köztük a Magyar Marketing Szövetséget is – magába foglaló European Marketing Confederation (EMC) február 4-én tartotta meg éves trendfelmérése, a European Marketing Agenda 2025 eredményeit összegző webináriumát, amely több mint 900 résztvevőt vonzott. Ezzel az idei Agenda a szervezet eddigi legnépszerűbb kezdeményezésévé vált.

 

2025. február 10. 20:41

Intelligens energiagazdálkodás a SmartThings platformon

Az ABB és a Samsung Electronics bejelentették, hogy az ABB InSite energiamenedzsment rendszert integrálják a Samsung SmartThings és SmartThings Pro platformjaiba, ezzel újabb lépést téve a fejlett intelligens épülettechnológia irányába. Az ABB-free@home okosotthon rendszer SmartThings-be történő korábbi integrálásával a felhasználók mostantól egyszerűbben kezelhetik és optimalizálhatják a lakó- és kereskedelmi ingatlanok energiafogyasztását. 

2025. február 10. 17:10

A közösségi média ereje: Hogyan emelkedj ki a tömegből?

A 2025-ös marketingtrendek központjában három kulcsfogalom áll: személyes jelenlét, videó és közösség. Mára elengedhetetlenné vált, hogy minden vállalkozás, legyen szó kisvállalkozásról vagy nagy cégről, aktívan jelen legyen a közösségi médiában. A siker kulcsa abban rejlik, hogy a vállalkozások hogyan tudják magukat kiemelni a konkurencia közül, hogy eredményesek legyenek.

2025. február 10. 10:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54

Milyen nagy lesz a közelgő havazás? Előrejelzés a mesterséges intelligencia segítségével

2025. február 1. 13:44