Chat Botond segít az ideális LG televízió kiválasztásában
Az elektronikai üzletekben szinte végeláthatatlan a tévékészülékek kínálata, a vásárlónak pedig nem csak az árról, a dizájnról és a méretről kell döntenie: nem mindegy ugyanis, hogy milyen okostévés platformot, milyen felbontást és milyen paneltípust választunk. Az átlagos vásárló könnyen elveszhet az információk rengetegében — éppen ezért alkotta meg az LG hazai képviselete a cég digitális promóterét, Chat Botondot. Az LG hivatalos weboldalán elérhető chatbot az elmúlt két hónapban több mint tizenötezer magyar felhasználónak segített az ideális televízió és a legjobb akciók megtalálásában.
Az LG teljes mértékben hazai fejlesztésű online segédje, Chat Botond a vásárlók egyéni igényei alapján segít megtalálni a megfelelő tévékészüléket. Az interaktív, automatizált chatbot egy elektronikai szaküzletben dolgozó vásárlási tanácsadóhoz, azaz promóterhez hasonlóan kommunikál az érdeklődőkkel: öt különböző kérdést tesz fel, melynek nyomán a vásárló számára legideálisabb készülékekre szűkíti le a javaslatok listáját. A „digitális promóter” nem csak felteszi a kérdéseket, hanem meg is magyarázza, miért fontos egy adott technikai részlet a felhasználó számára, ezzel edukálva a potenciális vásárlókat a televíziós technológiákról.
A kérdések azt mérik fel, hogy az érdeklődő milyen képernyőméretet és felbontást keres, elsősorban milyen típusú tartalmakat szeretne nézni a készüléken, milyen kialakítású talp számára az előnyös és milyen árkategóriájú terméket tartana ideálisnak. Ha a felhasználó tanácstalan lenne, a kérdés mellett szereplő információ ikonra kattintva megtudhatja, mit érdemes átgondolnia a válaszadáshoz. A nemrégiben bemutatott digitális promótert három és fél hónap alatt több mint 20 000 magyar használta, ami naponta átlagosan 260 vásárlói érdeklődést jelent. A felhasználók kifejezetten hasznosnak tartják az online segédet: a maximális 5 pontból átlagosan 4,2-es értékelést adtak a szolgáltatásnak.
A chatbot nem csak a megfelelő televízió kiválasztásában segít: az LG különféle termékoldalain böngészve az adott termékhez kapcsolódó aktuális leértékeléseket is megmutatja. A chatablakra kattintva a felhasználó egyből az akciót kínáló üzlet webshopjában találhatja magát, így a javasolt terméket biztonságos forrásból, a gyártó hivatalos partnereitől, a lehető legolcsóbban vásárolhatja meg. A digitális promóter a készülékhez kapcsolódó újságírói és videoteszteket is megmutatja, így az érdeklődő egyből tájékozódhat a termék tulajdonságairól.
A felhasználók anonim módon, az adatvédelmi előírások betartásával összegyűjtött és kiértékelt válaszai természetesen a hazai képviselet értékesítési tevékenységéhez is segítséget nyújtanak: a cég e válaszok alapján képes felmérni a magyar vásárlók igényeit, így optimalizálhatja értékesítési folyamatait. A chatbot elindítását követő két hónapban — a Black Friday és a karácsony időszakában — az LG 50 százalékkal növelte az eladásokat az UHD és az OLED termékkategóriákban is 2017 azonos időszakához képest. A teljes mértékben lokálisan fejlesztett chatbotot a későbbiekben az LG további leányvállalatai is adaptálhatják.
Chat Botond, az LG digitális promótere a vállalat hivatalos weboldalán próbálható ki: https://www.lg.com/hu/tv-audio-video
Kapcsolódó cikkek
- Tévénézési Guinness-világrekord az LG OLED TV-maratonon
- Az LG OLED tévéivel válik még teljesebbé az űr-élmény
- Az LG legújabb okostelefonjai a mobilitás új korszakát hozzák el
- Az LG legújabb okostelefonja a képernyő rezgetésével erősíti fel a hangot
- 3D szelfikamerás okostelefont mutat be az LG és az Infineon
- Átlátszó OLED, hihetetlenül vékony LED kijelző és üvegre simítható fóliaképernyő az LG-től
- Az LG számos kategóriában több mint 140 díjat söpört be a CES-en
- Stratégiai együttműködésre lép az LG és a Landing AI
- „Mesterséges intelligencia egy még jobb életért”
- Az LG XBOOM hangszórói új szintre emelik a zenehallgatás élményét
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Komoly átrendeződés alatt a gyógyszeripar és az egészségügyi ágazat
A gyógyszeripari és az ún. medtech, azaz orvostechnológiai szektor globális szinten nemcsak az inflációval, az emelkedő kamatlábakkal és a lassabb gazdasági növekedéssel küzdött tavaly, de alaposan átszabják az ágazatot az olyan forradalmi technológiák, mint a generatív mesterséges intelligencia, a geopolitikai környezet és a szabályozási változások – derül ki a Deloitte gyógyszeripar és egészségügyi szektor kilátásaival foglalkozó globális kitekintéséből.
Az ABB bemutatja legújabb okosotthon-termékét
Az ABB bejelentette a OneTouch érintőképernyős kezelőpanel piacra dobását, amely zökkenőmentesen integrálja egyetlen eszközbe az okosotthon- és a kaputelefon felügyeleti rendszereket.