Március 6. az Energiahatékonyság Világnapja
Az Energiahatékonyság Világnapján az Epson felhívja a figyelmet a környezetre gyakorolt hatás csökkentésének fontosságára. Ezen a napon különösen aktuális a párbeszéd Földünk erőforrásainak végességéről, továbbá arról is, hogy az emberek és a vállalatok hogyan tudják hatékonyabban felhasználni a rendelkezésre álló energiaforrásokat. Az Epson a legmodernebb tintasugaras nyomtatási megoldásokon túl olyan innovatív szolgáltatásokkal, mint az energiamegtakarítás és a CO2 kibocsátás kiszámítására szolgáló online kalkulátor, segíti a felhasználókat az ökolábnyomuk csökkentésében.
A szakemberek az utóbbi években egyre többször kongatják a vészharangot a környezetterhelés növekedése miatt érdemes végiggondolni, hogy mit tehetünk magánemberként és vállalati szinten a környezet megóvásáért. Az Eurobarometer felmérése* szerint Európa lakosai egyre inkább a környezettudatos megoldások felé fordulnak, tudatosan vásárolnak. A szennyezés elleni küzdelemben az egyének szerepe is egyre növekszik: a megkérdezettek 87% gondolja úgy, hogy segíthet megvédeni a környezetet – emellett 2/3-uk úgy véli, állampolgárként is egyre többet tehet ezért a célért. A válaszadók által leggyakrabban alkalmazott környezettudatos cselekvések a hulladék szelektív gyűjtése (65%), a helyi termékek vásárlása (43%), illetve az energiatakarékosság (35%). Az Epson célja, hogy eleget téve a felhasználók igényeinek, termékei teljes életciklusán át segítse őket az ökológiai lábnyom csökkentésében. A környezetbarát tintasugaras termékek a felhasználók számára más előnyöket is jelentenek, mint a költséghatékonyság és a gyorsaság.
- Tévhit: a lézernyomtatók a lehető legkevesebb leállás és karbantartás mellett használhatók.
Tény: független tesztek során kimutatták, hogy a tintasugaras Epson Workforce Pro modelljei harmadára csökkentik a beavatkozási időt a lézernyomtatókkal összehasonlítva. - Tévhit: a kellékanyagok, így a fenntartás olcsóbb a lézernyomtatók esetében.
Tény: független tesztek kimutatták, hogy az Epson Workforce Pro nyomtatókkal akár kétszer annyit nyomtathat, mint a konkurens színes lézernyomtatókkal és a tintasugaras Epson Workforce Pro modellekre való váltással a nyugat-európai vállalkozások naponta akár 4.6 millió Eurót spórolhatnának meg. - Tévhit: a lézernyomtatók gyorsabbak, mint a tintasugaras megoldások.
Tény: független tesztek kimutatták, hogy az Epson Workforce Pro modellek akár három és félszer gyorsabban készítik el az első oldalt, mint a lézernyomtatók és a fénymásolók.
Kapcsolódó cikkek
- Nem a költségkeret szab határt a vállalatok zöld működésének
- Fix telepítésű lézerprojektorokat is visz az Epson az idei ISE kiállításra
- Két új Epson dokumentumszkenner kerül a piacra
- Autista gyermekek fejlesztését támogatta az Epson karácsonykor
- Új arcát mutatja meg új irodájában az Epson
- Az Epson bejelentette a „Nyerjen egy robotot!” versenyének zsűrijét
- Az Epson a fenntarthatósági munkájáért az EcoVadis arany fokozatát kapta
- Epson Roadshow és új termékek bemutatója
- Könyvek, számlák és DM levelek gyorsabb és gazdaságosabb nyomtatása
- Robotokat lehet nyerni
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
European Marketing Agenda 2025 Webinárium – Már elérhető online!
Az európai marketingszövetségeket – köztük a Magyar Marketing Szövetséget is – magába foglaló European Marketing Confederation (EMC) február 4-én tartotta meg éves trendfelmérése, a European Marketing Agenda 2025 eredményeit összegző webináriumát, amely több mint 900 résztvevőt vonzott. Ezzel az idei Agenda a szervezet eddigi legnépszerűbb kezdeményezésévé vált.
Intelligens energiagazdálkodás a SmartThings platformon
Az ABB és a Samsung Electronics bejelentették, hogy az ABB InSite energiamenedzsment rendszert integrálják a Samsung SmartThings és SmartThings Pro platformjaiba, ezzel újabb lépést téve a fejlett intelligens épülettechnológia irányába. Az ABB-free@home okosotthon rendszer SmartThings-be történő korábbi integrálásával a felhasználók mostantól egyszerűbben kezelhetik és optimalizálhatják a lakó- és kereskedelmi ingatlanok energiafogyasztását.
A közösségi média ereje: Hogyan emelkedj ki a tömegből?
A 2025-ös marketingtrendek központjában három kulcsfogalom áll: személyes jelenlét, videó és közösség. Mára elengedhetetlenné vált, hogy minden vállalkozás, legyen szó kisvállalkozásról vagy nagy cégről, aktívan jelen legyen a közösségi médiában. A siker kulcsa abban rejlik, hogy a vállalkozások hogyan tudják magukat kiemelni a konkurencia közül, hogy eredményesek legyenek.