Az EOAT technológia éllovasa, az Onrobot új terméket dob piacra!
Az egyedi end-of-arm toolokat fejlesztő, innovatív dán robotgyártó egy új robot adaptert dob piacra, amelynek segítségével robot kiegészítőik további robottípusok széles körével válnak kompatibilissé. Az új termék már a magyar felhasználók számára is elérhető!
Az end-of-arm toolok segítségével az együttműködő alkalmazásokat még egyszerűbb telepíteni, és teljesen új felhasználási lehetőségeket tesznek lehetővé. Az innovatív plug & produce végszerszámokkal a gyártóvállalatok kihasználhatják az együttműködő robotok összes előnyét: könnyű használhatóság, költséghatékonyság és biztonságos működés az emberek közvetlen közelében.
Az együttműködő robotkiegészítők vezető gyártóvállalata, az OnRobot bejelentette, hogy egy új terméket dob piacra: az OnRobot digitális I/O konvertert, amely lehetővé teszi, hogy a jövőben még több robotmárkával együtt tudjanak dolgozni, és ez által termékeiket még több gyártóhoz el tudják juttatni, akik más típusú robotokkal dolgoznak.
A konverternek tíz különböző típusa van, és nekik köszönhetően mostantól az OnRobot gripperek olyan robotkarokkal is kompatibilisek lesznek, mint a Techman, FANUC, Kawasaki, Yaskawa, KUKA és a Nachi. A digitális I/O konverterrel ezek a kobotkarok képesek lesznek együtt dolgozni az OnRobot gripperekkel, amelyhez mindössze minimális programozás lesz szükséges, így rövidül a feladatok közti átváltás ideje. Mindez pedig a termelés növekedéséhez járul hozzá, hiszen minél kevesebbet állnak a robotok, annál többet tudnak dolgozni. A különböző kobotkarok különféle módon értelmezik az I/O jeleket, ám az I/O konverter megoldást nyújt ennek a problémának az áthidalására, így a programozóknak nem kell azon aggódniuk, hogy a robot esetleg nem érti meg a neki küldött jeleket.
„Azt akarjuk, hogy a vásárlóink hozzáférjenek ahhoz a technológiához, amely lehetővé teszi számukra azt, hogy olyan feladatokat automatizáljanak, amelyeket korábban lehetetlen lett volna.” – mondja Enrico Krog Iversen, az OnRobot vezérigazgatója. „A célunk most az volt, hogy a kobotok az eddigieknél még könnyebben tudjanak együtt dolgozni a nagyobb teljesítmény érdekében – így a vállalatok sok időt, a fejlesztők pedig sok fejfájást spórolnak meg azáltal, hogy nem nekik kell az OnRobot grippereket egyenként a különböző márkájú robotokra kialakítaniuk.”
Az OnRobot további lépéseket tervez ebbe az irányba és újabb 5 robotmárkával kívánja bővíteni kompatibilitási portfólióját.
A digitális I/O konverter (csakúgy, mint a többi OnRobot termék) a magyar vásárlók számára az OnRobot magyarországi partnerein keresztül érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Erőművészektől az intelligens megoldásokig – a belső logisztika fejlődése
- Átadták a Mapei Kft. új gyárát
- Egy újabb sikeres együttműködés Kelet-Európában!
- Megállíthatatlanul terjeszkedik a dán robotikai cég a kelet-európai régióban
- Kobotok: csak komplex megoldásként működnek
- A Gyermelyi Zrt. is ABB technológiát használ
- A MiR sorozatban másodszor is csaknem megtriplázta éves eladásait
- Robotok egy budapesti kávézóban
- Látványos növekedés az önvezető és autonóm mobil robotok értékesítése terén
- Együttműködő robot-kiegészítőket mutatott be az OnRobot
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
European Marketing Agenda 2025 Webinárium – Már elérhető online!
Az európai marketingszövetségeket – köztük a Magyar Marketing Szövetséget is – magába foglaló European Marketing Confederation (EMC) február 4-én tartotta meg éves trendfelmérése, a European Marketing Agenda 2025 eredményeit összegző webináriumát, amely több mint 900 résztvevőt vonzott. Ezzel az idei Agenda a szervezet eddigi legnépszerűbb kezdeményezésévé vált.
Intelligens energiagazdálkodás a SmartThings platformon
Az ABB és a Samsung Electronics bejelentették, hogy az ABB InSite energiamenedzsment rendszert integrálják a Samsung SmartThings és SmartThings Pro platformjaiba, ezzel újabb lépést téve a fejlett intelligens épülettechnológia irányába. Az ABB-free@home okosotthon rendszer SmartThings-be történő korábbi integrálásával a felhasználók mostantól egyszerűbben kezelhetik és optimalizálhatják a lakó- és kereskedelmi ingatlanok energiafogyasztását.
A közösségi média ereje: Hogyan emelkedj ki a tömegből?
A 2025-ös marketingtrendek központjában három kulcsfogalom áll: személyes jelenlét, videó és közösség. Mára elengedhetetlenné vált, hogy minden vállalkozás, legyen szó kisvállalkozásról vagy nagy cégről, aktívan jelen legyen a közösségi médiában. A siker kulcsa abban rejlik, hogy a vállalkozások hogyan tudják magukat kiemelni a konkurencia közül, hogy eredményesek legyenek.