Több nagymárka is csatlakozott a Magyar Marketing Szövetséghez
Még több piacvezető cég lett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) tagja, a Coca-Cola Magyarország, a Henkel Magyarország, a Magyar Posta, a Nestlé Hungária, az MVM és a T-Systems Magyarország is csatlakozott a szervezethez. Az MMSZ egyre több nagyvállalatot tudhat az égisze alatt, az elmúlt egy évben az ügynökségi, a banki, a távközlési és az FMCG-szektor jól ismert szereplői kapcsolódtak be a szövetség munkájába.
Számos cég ismeri fel a Magyar Marketing Szövetségben lévő lehetőségeket, ennek köszönhetően az elmúlt egy évben újabb piacvezető vállalatok csatlakoztak a szervezethez. Olyan neves cégek mellett, mint például az E.ON, a Mastercard, a Neckermann, az OTP Bank, a Provident, a Spar, a Supershop, a Szerencsejáték Zrt., és a Unicredit Bank mellett, az MMSZ új belépőként üdvözölhette soraiban a Coca-Cola Magyarországot, a Havas Media Hungary-t, a Henkel Magyarországot, az Index Kommunikációs Kft.-t, az EXIM Bankot, a Magyar Posta Zrt.-t, a Magyar Villamos Művek-et, a Nestlé Hungáriát, a Republic Group-ot, és nem utolsó sorban a T-Systems Magyarországot is.
„Az MMSZ nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a tagjai számára személyre szabott fejlődési lehetőséget tudjon kínálni. Vannak, akik azért csatlakoznak a szövetséghez, mert a tagozatok munkájába szeretnének bekapcsolódni, vannak, akik egy szakmai közösség részévé szeretnének válni, és vannak, akik nagyszabású projektekben kívánnak részt venni. A szövetség hisz a projekt alapú működési modellben. A projektek számát tekintve a legaktívabb szakmai szervezet vagyunk. Minden évben sikeres programjaink vannak, ilyen például a Digital Masters – digitális marketing akadémia, a Marketing Summit Hungary, a Marketing Diamond Awards, az Országos Városmarketing Díj, „Az Év honlapja” pályázatunk, de ide soroljuk az idén bevezetésre kerülő szakértői platformunkat is, ami a marketing.hu oldalon lesz elérhető. Ezek mellett kiemelt figyelmet fordítunk további, tematikus edukációs programok szervezésére is" – mondta Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke.
A Magyar Marketing Szövetség az idei évre is ugyanazt az elkötelezettséget és aktivitást ígéri tagjainak, partnereinek és az egész marketingszakma számára, mint ami az elmúlt években jellemezte. Továbbra is nagy hangsúlyt fog fektetni a minősítésekre és a tudásmegosztásra.
A szövetség a tagsági bázisának további növelése érdekében szeretné felmérni, hogy azon iparági szereplők, akik még nem tagjaik a szervezetnek, mely projektekhez csatlakoznának a legszívesebben és milyen formában. Az alábbi linken érhető el egy tájékoztató anyag - kérdőívvel kiegészülve -, melyben bemutatják a szövetségben zajló munkafolyamatokat, és hogy az egyes projektekhez miként lehet csatlakozni.
Kapcsolódó cikkek
- Ötödször is lesz fővárosa a városmarketingnek
- Digitális mestereket képez a Magyar Marketing Szövetség
- Ezek a várható 2019-es marketing trendek
- Ők a Marketing Diamond Awards 2018-as nyertesei
- Folytatódhat a nevezés – hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Elindult a 2018-as ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Egy hónap alatt közel százötven szakember regisztrált az MMSz minősítő rendszerében
- Elstartolt a Magyar Marketing Szövetség minősítő platformja
- Újabb szintlépésre készül a Magyar Marketing Szövetség
- Indul a Digital Masters!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egy évszázada a mobilitás élén
Az Emil Frey cégnév összeforr a minőséggel, hitelességgel, iránymutatással és a vevőközpontúsággal. A vállalat úttörő szellemisége 100 év múltán sem csorbult, sőt hitvallásával újabb és újabb területeken válik meghatározóvá. A századik születésnapot a magyar képviselet Prestige Day keretében ünnepelte partnereivel Zsámbékon, a DrivingCampen.
A Thermaltake bejelentette a The Tower 600 sorozatú toronyházakat
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 600 közepes kialakítású toronyházak megjelenését fekete, Snow, Hydrangea Blue és Matcha Green színekben.
Huawei: Az intelligens technológiák 2030-ra 16 billió dollárral növelhetik a globális GDP-t
A Huawei több mint tíz intelligens hálózati terméket és megoldást mutatott be az idei, müncheni Huawei Network Summiton. Az új Xinghe hálózati megoldások lehetővé teszik a rendkívül gyors adatátvitelt és a nagy teljesítményű hálózati környezetek kiszolgálását, ezzel elősegítve Európa digitális és intelligens fejlődését. Az eseményen több mint ezeregyszáz iparági szakértő, technológiai vezető és partner vett részt több mint 30 országból, köztük Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Svájcból, Spanyolországból, Törökországból és Magyarországról is.
Vége a közösségi oldalak önkényének? Már indokolniuk kell, ha törölnek valamit
Az online platformok használata során – ideértve különösen a különböző közösségi és tartalommegosztó oldalakat – a felhasználók gyakran szembesülhettek azzal, hogy egy-egy bejegyzésük, hozzászólásuk, de akár a profiljuk is anélkül került korlátozásra vagy törlésre, hogy az érintett szolgáltató ezirányú döntését indokolta volna.
A CFO-k felvették a technológia diktálta tempót
A hazai pénzügyi vezetők (CFO-k) egyre komfortosabbak az új technológiai megoldásokkal, de komplexebb szabályozói megfelelésekkel és folyamatos költségcsökkentési nyomással kell szembenézniük. Arra számítanak, hogy az automatizáció és a digitalizáció térnyerése alapvetően alakítja át a szerepüket – derül ki a PwC 6. alkalommal elkészített Pénzügyi Vezetői Felméréséből.