Ők jutottak a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság döntőjébe

forrás: Prím Online, 2019. április 16. 11:16

Véget ért a K&H által támogatott Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság rájátszás szakasza, így a győztesek számára egyenes út vezet a 2019. április 27-28-án zajló offline döntőbe. A kezdetben közel 2000 versenyzővel indult bajnokságban mára csak 98 versenyzőnek van esélye elnyerni a CS:GO, a PUBG és a Rainbow 6:Siege, valamint a  K&H League of Legends és K&H Hearthstone játékok legjobbjainak járó bajnoki címet és az ezzel járó díjat.

A tavaly ősszel az osztályozó kupákkal kezdődő Magyar Nemzeti E-sport Bajnokságban április 14-én lezárult a rájátszás szakasza, és kiderült, hogy kik azok, akik részt vehetnek az április végi döntőben. „Az e-sport népszerűsége töretlenül növekszik Magyarországon. Alig pár éve ugyanis, hogy megismertük az e-sport fogalmát, ma pedig már ott tartunk, hogy az első, nemzetközi színvonalú, több játékot felölelő ligarendszerű versenysorozat finiséhez közeledünk, ahol eddig összesen 1936 játékos mérte össze tudását, közülük 204-en egyénileg, 1732-en pedig csapatban. A K&H-nál egyértelműen a jövő sportjaként tekintünk erre a területre, ezért a bajnokság öt játékából kettőnek, a League of Legends és a Hearthstone játékoknak is névadó támogatói vagyunk. Szeretnénk ugyanis a sportnak ezen a területén is példát mutatni az elhivatottság, az eltökéltség és a kiváló teljesítmény támogatásával. Az eredmények pedig magukért beszélnek, hiszen például a Hearthstone esetében kijelenthetjük, hogy a hazai mezőny legerősebb, legjobb négyese jutott be a döntőbe – akik a nemzetközi versenyzőkkel is bátran felvehetik a versenyt” – mondta el Horváth Magyary Nóra, a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokságot is támogató K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.

 

Az elmúlt két hét alatt az is kiderült, hogy kik azok a szerencsés versenyzők, akik sikerrel zárták a rájátszást, és ott lehetnek a döntőn:

  • Counter Strike: Global Offensive (CS:GO) – Salamander, Budapest 5
  • K&H Hearthstone – Hulkeinstein, Penhadani, Exigo és CheeseHead
  • K&H League of Legends (LoL) – Team Plague és WiLD by Lagardére
  • Playerunknown’s Battlegrounds (PUBG) – a jótékonysági gálameccset követően mind a 16 csapat részt vesz a döntőben  
  • Rainbow Six: Siege (R6S) - WiLD by Lagardére és RIFT Esports

 

„Április végén már a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság 5 játékának nyertesét fogjuk kihirdetni. A döntő két napon át, két helyszínen zajlik: április 27-én a Rainbow Six: Siege, a K&H League of Legends és a Counter-Strike: Global Offensive játékokban, április 28-án pedig a K&H Hearthstone és a Playerunknown’s Battleground versenyekben mérik össze tudásukat a játékosok. Szombaton Győrben zajlanak majd a mérkőzések, vasárnap pedig a fővárosban, Budapesten folytatódnak. A legjobbak jutottak a fináléba, végletekig kiélezett mérkőzésekre számítunk” – árulta el Hodozsán Dániel, az esport1.hu tartalomigazgatója.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Digitális csend és szent hagyomány: búcsú, majd konklávé

Ma, 2025. április 21-én elhunyt Ferenc pápa. Az elcsendesedés, a búcsú után jön egy másfajta - immár digitális - csend: a pápaválasztás évszázados rituáléja a 21. században is megőrzi titokzatosságát, miközben a modern technológia új lehetőségeket teremt a titkok megőrzésére, a teljes információs zárlatra. A Vatikán szigorú informatikai intézkedésekkel védi a konklávé titkait, miközben a hívek világszerte digitális eszközökön keresztül követik az eseményeket.​

 

2025. április 21. 18:26

Innováció és élmény a pénzügyek világában – a K&H digitális megoldásai

Az Innováció és Kreativitás Világnapján érdemes elgondolkodni azon, hogyan alakítják át a legújabb technológiai fejlesztések a hazai pénzügyi szektort. A K&H Bank digitális újításai nemcsak rangos szakmai díjakat hoznak, hanem valódi, mindennapi segítséget is nyújtanak az ügyfeleknek – legyen szó online vásárlásról, koncertélményről vagy pénzügyi tudatosság fejlesztéséről.

2025. április 21. 15:43

Modern tanulási környezet a jövő pedagógusainak

Megújult a Széchenyi István Egyetem győri campusán található Apáczai Csere János Pedagógiai, Humán- és Társadalomtudományi Kar 253-as tanterme, amely mostantól korszerű STEAM-tanteremként szolgálja az oktatást.

2025. április 21. 13:54

ABB: Erős kezdés 2025-ben és folyamatos növekedési kilátások

Morten wierod vezérigazgató: „Az ABB erőteljesen indította a 2025-ös évet. Eredményeink szinte minden soron javulást mutatnak, pénzáramlásunk stabil, és megerősítjük korábban megfogalmazott kilátásainkat az évre vonatkozóan. Ugyanakkor nem hunyhatunk szemet a növekvő geopolitikai és gazdasági bizonytalanságok felett. Bízunk benne, hogy a portfóliónk aktív menedzselésével és a Robotika üzletág tőzsdére vitelével tovább tudunk értéket teremteni.”

2025. április 21. 12:05

Hogyan csökkentheti az adatközpontok energiafogyasztását egy magyar megoldás?

A digitális gazdaság alapját jelentő adatközpontok számára kínál energiahatékony megoldást a HeatVentors, az InnoEnergy portfóliójába tartozó magyar scale-up. Az általuk fejlesztett, saját szabadalmon alapuló intelligens hőakkumulátor alternatívát nyújt az adatközpontok növekvő energiaigényének kielégítésére. A rendszer -30 és +120 Celsius-fok között képes hosszú távon energiát tárolni, így akár évi 25%-ot meghaladó energiamegtakarítást is lehetővé tesz.

2025. április 21. 10:23

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Digitális élményforradalom: tegnap ért véget a pekingi InfoComm China 2025

2025. április 19. 14:31

A Microsoft mesterséges intelligenciával gyorsítja a szoftver-frissítéseket

2025. április 16. 17:51

Adatvédelmi nap a GDE-n: Fókuszban a kiberbiztonság és a tudatosság

2025. április 15. 14:43

A Pentagon az informatikai tanácsadókon spórol

2025. április 11. 13:12