Ingenico terminálokon fut majd az Alipay Magyarországon
Az egyszerű és biztonságos fizetési megoldások egyik piacvezetője, az Ingenico Group TETRA MOVE POS terminálcsaládján fut majd a népszerű kínai fizetési applikáció.
2019-től Magyarországon is elérhetővé válik Kína legnépszerűbb QR kód alapú fizetési megoldása, az Alipay az UniCredit Bank kártyaelfogadó partnereinél. Az alternatív fizetési mód bevezetése nagyban szolgálja majd az országba érkező kínai turisták kényelmét.
Az Alipay egy olyan QR kódra épülő fizetési megoldás, amely lehetővé teszi, hogy az alkalmazás mintegy 1 milliárd regisztrált felhasználója gyorsan és biztonságosan fizethessen telefonjának segítségével. A vásárlási összeg beírása után a bankkártya-terminálon megjelenik egy QR kód, ezt az Alipay mobiltelefon applikációval beolvasva, ügyfélazonosítást és jóváhagyást követően történik meg a fizetés.
A QR kód generálásához és a fizetés feldolgozásához szükséges üzleti applikáció az Ingenico TETRA MOVE 2500, 3500 és MOVE 5000 típusú terminálokon fut majd. Előbbi megoldások kitűnő ár-érték arányukkal, utóbbi pedig egyedi üzleti alkalmazások fejlesztésének és futtatásának lehetőségével segíti a kereskedőket.
Sármay Bence, az Ingenico Group Magyarországért felelős értékesítési igazgatója elmondta: „Mindig nagy kihívás egy merőben új fizetési alternatíva bevezetése. Az Ingenico Group azonban elkötelezett az innováció iránt, és előszeretettel nyújt technikai hátteret az olyan megoldásoknak, mint például a QR kódos fizetés, ami lehetővé teszi a kínai vásárlók számára, hogy úgy fizessenek, akárcsak Peking bármelyik boltjában. Az Ingenico TETRA MOVE család termináljai minden kereskedőnek kiváló alternatívát kínálnak, legyen szó akár költséghatékony, egyszerűbb fizetési megoldásról, akár komplexebb, egyedi igényeket kiszolgáló eszközökről” – mondta el Sármay Bence.
Marco Iannaccone, az UniCredit Bank Hungary Zrt. általános vezérigazgató-helyettese hozzátette: „Nagy örömünkre szolgál, hogy az UniCredit az első bank, amely Kína legelterjedtebb mobilfizetési megoldását elérhetővé teszi Magyarországon, és ez az Ingenico partnerségével valósul meg. Ezzel a fontos lépéssel az a célunk, hogy egy újabb modern és innovatív fizetési megoldás bevezetése révén tovább bővítsük kereskedő ügyfeleink számára kínált termékeink és szolgáltatásaink körét, és ezzel is hozzájáruljunk üzleti lehetőségeik további növeléséhez.”
Az első Alipay kompatibilis terminálok 2019. május végétől kerülnek az üzletekbe.
Kapcsolódó cikkek
- QR-kódos és mobilos fizetés szoríthatja háttérbe a készpénzt
- Pécsett is bevezetik az érintőkártyás és NFC mobil fizetést a parkolóövezetekben
- Ingenico mobilfizetési terminálokkal látja el tanácsadóit a Generali Biztosító
- A Festipay az Ingenico okostermináljait használja európai terjeszkedéséhez
- Az Ingenico Group biztonságos készpénzmentes elfogadóvá változtatja a digitális reklámkijelzőt
- A B-Payment az Ingenico termináljait választotta
- Harmadával többet költ, aki készpénzmentesen fizet
- Az Ingenico Group bemutatta új POS terminál menedzsment megoldását
- Az Ingenico Group innovatív megoldásai a Főtaxi autóiban
- Kiemelkedő teljesítménnyel zárta a 2014-es évet az Ingenico Group
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A NIS2 megfelelés és a MI-megoldások is megnehezítik a magyar cégek digitális átállását
Az informatika minden eddiginél gyorsabban fejlődik, így nem csoda, hogy ezt sokszor a cégek sem győzik követni. A felhőtechnológia néhány éve még modern kuriózumnak számított, ma már azonban elvárás, hogy bárhol is vagyunk, minden adat azonnal elérhető legyen. Ez a technológiai ugrás azonban nemcsak a rugalmas együttműködést és a munkavégzés szabadságát hozta el a cégek életébe. Ha nem szakszerű módon történik meg egy új IT rendszerre való átállás, az komoly kiberbiztonsági kockázatnak teszi ki a vállalatot. Egy rendszergazdának nemcsak az a feladata, hogy fejlessze a vállalat informatikai hátterét, a cég dolgozóit is oktatnia kell az új rendszerek használatára.
Huawei: Az intelligens technológiák 2030-ra 16 billió dollárral növelhetik a globális GDP-t
A Huawei több mint tíz intelligens hálózati terméket és megoldást mutatott be az idei, müncheni Huawei Network Summiton. Az új Xinghe hálózati megoldások lehetővé teszik a rendkívül gyors adatátvitelt és a nagy teljesítményű hálózati környezetek kiszolgálását, ezzel elősegítve Európa digitális és intelligens fejlődését. Az eseményen több mint ezeregyszáz iparági szakértő, technológiai vezető és partner vett részt több mint 30 országból, köztük Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Svájcból, Spanyolországból, Törökországból és Magyarországról is.
Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.