Budapest után az USA-ban is globális service centert nyit a Getronics
Budapest után az USA-ban is globális ügyféltámogatási központot (Global Service Center) hoz létre a Getronics. A globális információ- és kommunikációtechnológiai szolgáltató legújabb ügyféltámogatási központja Dél-Karolinában nyílik, ahonnan Észak- és Latin-Amerika, Európa, Ázsia és a Csendes-óceáni térség ügyfeleit szolgálják majd ki. Az új központ a vállalat globális, nyolc ügyféltámogatási központból álló hálózatának részeként jön létre. Ezek sorába tartozik a Budapesten több mint 10 éve működő Getronics Global Service Center is, 120 fős helyi csapattal, mely 55 ország részére nyújt támogatást, főként az EMEA régióban.
Az újonnan létrejövő, közel 3 000 négyzetméter alapterületű létesítmény globális ügyfélszolgálati feladatokat lát majd el. 250 munkatárs – elemzők és támogató személyzet – segíti majd az Észak- és Latin-Amerikában, Európában, Ázsiában és a Csendes-óceáni térségében élő ügyfeleket 0-24 órában az év minden napján. Az új központ a vállalat globális ügyféltámogatási központ hálózatának részeként jön létre, és 500 ügyfélszolgálati partner munkáját tudja majd segíteni.
A Getronics menedzselt munkahely szolgáltatásaival és a végfelhasználók támogatásának magas színvonalával vívta ki magának az ágazat elismerését Észak-Amerikában és Európában. A vállalat 55 országban több mint 500 000 technológiai végfelhasználónak nyújt globális támogatást. A Greenville Globális Ügyféltámogatási Központ évente megközelítőleg 100 000 megkeresést kezel majd, több mint 250 000 végfelhasználó támogatójaként.
„Az új globális ügyféltámogatási központ létrehozása jelentős esemény számunkra, komoly befektetés munkatársainkba, ügyfeleinkbe és a Greenville-i közösségbe. Izgatottak vagyunk, mert Greenville-ben sikerült növelnünk a munkatársak létszámát és az elvégzett feladatok volumenét is” – mondta Nana Baffour, a Getronics elnök-vezérigazgatója. „A központ a legkorszerűbb felszereltséggel segíti majd munkatársaink és partnereink munkáját, és jócskán megnöveli a Getronics ügyféltámogatási kapacitását Észak-Amerikában és szerte a világon. Greenville évek óta csodálatos közösséget jelent számunkra, munkatársainknak pedig ez az otthona. Mindannyiunk számára izgalmas ez az új elköteleződés, aminek eredményeként Greenville a jövőben is otthonunk és közösségünk marad.”
Henry McMaster, Dél-Karolina kormányzója hozzátette: „A Getronics világszínvonalú vállalat. Éppen ezért rengeteget elárul az a tény, hogy ezt a high-tech központot éppen itt, Dél-Karolinában hozzák létre. Ez nem más, mint újabb bizonyítéka annak, hogy a dél-karolinai üzleti környezet vonzó a vállalatok számára.”
Kapcsolódó cikkek
- 30 éve Magyarországon a Samsung
- Tovább nőtt a Huawei márkaértéke
- Változások a Liberty Global európai vezetőségében
- A Fujitsu nyerte a NetApp EMEA-régióbeli „Az év nemzetközi partnere” díját
- Erős pénzügyi negyedévet zárt a DXC Technology
- Hazánkban is elérhetővé válik a virtuális egészségügyi ellátás
- Sárkányokkal hajóztak a Heim Pál Gyermekkórházért
- Színes fényjátékba borul a Párisi Udvar
- Taroltak a Huawei hordozható okoseszközei 2019 első negyedévében
- Nyilvános aukció lebonyolításáról döntött az OTT-ONE
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A HMS Networks felvásárolja a PEAK-System Technik vállalkozást
A HMS Networks AB (publ) („HMS”), az ipari információs és kommunikációs technológia globális szolgáltatója a mai napon kötelező erejű megállapodást kötött a DOGAWIST-Investment GmbH-val a PEAK-System Technik GmbH („PEAK”) részvények 100%-ának megvásárlásáról. A stabil alapokon álló német ipari kommunikációs szolgáltató PEAK-System cég olyan autóipari kommunikációs technológiák szakértőjének is számít, mint a CAN és a LIN.