Itt az ogre&co közösségi robogó!

forrás: Prím Online, 2019. július 4. 11:10

Még el sem indult, de már rengetegen ki akarták próbálni. Hamarosan a fővárosi utakon lesz az új, 100%-ban magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező, közösségi elektromos robogó-megosztó rendszer. Szerdán mutatta be a flotta járműveit az ogreco Kft. Olcsó, környezetbarát és menő az új robogó!

Az Uber eltűnésével, a Bubi, Blinkee, GreenGo népszerűségének növekedésével alapjaiban változott meg budapesti közlekedés szerkezete. Mától pedig egy újabb lehetőség áll azok rendelkezésére, akik valamilyen okból nem tudnak, vagy nem akarnak saját gépjárművet fenntartani, ódzkodnak a tömegközlekedéstől, vagy csak egyszerűen és gyorsan olyan ügyet kell intézniük, amihez kényelmes, egyszerű, mobiltelefonról kezelhető közlekedési megoldást keresnek. 

 

 

 

Az új közösségi elektromos robogó-megosztó rendszer arra az általános problémára reagál, hogy a fővárosi közlekedés szinte elviselhetetlen – egy munkanap alatt akár egy órát is lehet vesztegetni a fővárosban azzal, hogy az egyik helyről a másikba szeretnénk eljutni. Ez azonban, ahogy az alábbi példa is mutatja, többé nem lesz probléma az ogre mobilok használói számára!

 

 

 A környezettudatos és fiatalos vállalkozás most 100 elektromos robogóval indul, és a terveik szerint hamarosan dinamikusan növelni fogja flottája nagyságát.

 

 

A kulcsnélküli közösségi elektromos robogó-megosztó rendszer – ahogy a hasonló megoldások - mobilalkalmazáson keresztül lesz kezelhető. A felhasználók a regisztrációt követően az applikáció térképének segítségével tudják kiválasztani és kezelni a hozzájuk legközelebb eső szabad járművet, amelyekkel egyszerű és könnyű felvétel után azonnal, és minden várakozás nélkül megkezdhetik a személyre szabott, és azonnali használatot, majd a hét bármely napján, a nap 24 órájában használhatják azt, minden további bürokratikus vagy szerződéses ügyintézés nélkül.

 

Bárki egyszerűen csatlakozhat a szolgáltatáshoz. Ehhez néhány egyszerű lépést kell majd a jövőben megtenni:

  • Letölteni és telepíteni az alkalmazást bármelyik store-ból (App Store, Android Play)
  • Elvégezni az online regisztrációt

 

 

Mit kell tudni a nemzetközi piacról? 

2017 és 2018 között 39 db új robogómegosztó szolgáltatás indult, 2018 őszén összesen már 85 db ilyen szolgáltatás üzemelt a világon. Ebben az időszakban 25 ezer új robogót helyeztek üzembe a szolgáltatók. Ebben az időszakban a lengyel és a spanyol piac nőtt a leginkább (1151% és 498% növekedés). Világszerte közel 2 millió regisztrált felhasználó van az ilyen típusú közösségi közlekedési rendszerekben. Kifejezetten európai központú szolgáltatás: az ilyen jellegű szolgáltatások 84%-a az EU-ban van.

 

Az ogre&co árazása üde színfolt a hazai piacon: míg mások percdíjjal működnek, addig az ogremobilok használatát perc + km alapon számolja el a szolgáltató, így a kevésbé rutinos, lassabb felhasználók számára is kedvező lehet ez az ajánlat. Az új közösségi közlekedési eszköz árazása:

  • nincs havidíj
  • egy perc 20 HUF (+ megtett kilóméterenként 79 Ft)
  • 10 Ft/perc parkolási díj 
  • maximum fizetendő összeg egy napra: 7500 Ft

Az új közlekedési eszköz elsősorban a belvárosi közlekedésben életét szeretné könnyebbé tenni. Az elindulási szolgáltatási terület is ennek megfelelően került kialakításra.  

 

 

Motor műszaki tulajdonságai:

A végsebesség 43 km/h (tudatosan korlátozták a megengedett legnagyobb sebességről (45 km/h-ról), mert a több mint 10 ezer levezetett km tapasztalat azt mutatja, hogy a közlekedési lámpa rendszer Budapesten a 40 km/h-ra van hangolva (kevesebb lesz így a lámpánál várakozás). Kb. 45 km a hatótáv, de nyugodtan lehet vele hosszabb távokat is menni, Budapesten belül. 80 kg az önsúly, ami azt jelenti, hogy teljes sebességről könnyebb vele megállni egy váratlan helyzet esetén. Széles abroncsok (budapesti utakkal kompatibilis, repedés, kátyú jóval kevésbé jelent akadályt). Parkolási asszisztens segíti a motor manőverezését tolatás közben.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Huawei: Az intelligens technológiák 2030-ra 16 billió dollárral növelhetik a globális GDP-t

A Huawei több mint tíz intelligens hálózati terméket és megoldást mutatott be az idei, müncheni Huawei Network Summiton. Az új Xinghe hálózati megoldások lehetővé teszik a rendkívül gyors adatátvitelt és a nagy teljesítményű hálózati környezetek kiszolgálását, ezzel elősegítve Európa digitális és intelligens fejlődését. Az eseményen több mint ezeregyszáz iparági szakértő, technológiai vezető és partner vett részt több mint 30 országból, köztük Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Svájcból, Spanyolországból, Törökországból és Magyarországról is.

2024. október 9. 16:45

Az unalom a márka halála

Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.

2024. október 9. 11:56

Új képzési lehetőségekkel segíti partnereit a Schneider Electric

Új képzésekkel egészítette ki „EcoXpert Partner Program” kezdeményezését a Schneider Electric. Az újonnan megszerezhető tudás hatékonyan támogatja a vállalat adatközponti és kritikus infrastruktúra területeken tevékenykedő értékesítési partnereit ügyfeleik még jobb kiszolgálásában. 

2024. október 9. 10:17

A dentsu bemutatta a 2025-ös év 10 fő médiatrendjét

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózat idén 15. alkalommal tette közzé immár hagyományosnak számító elemzését a következő évre várható médiatrendekről. A „The Year of Impact” címet viselő kiadvány, amelynek összeállításában a dentsu médiaügynökségeinek, a Carat, a dentsuX, illetve az iProspect cégek szakemberei vettek részt a világ minden tájáról, tíz fő médiaipari tendenciát azonosít be, amelyek négy átfogó témakör köré csoportosíthatók: (1) a generatív mesterséges intelligencia (AI) valós hatóerővé vált, (2) a történetek egyre kiterjedtebb stratégiai szerepet kapnak, (3) felértékelődik a minőség, illetve (4) a technológia és az alkalmazási szokások eltérően oszlanak meg a különböző régiókban.

2024. október 8. 18:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10