Már lehet nevezni a webáruházak hiánypótló szakmai versenyére
Elindult a nevezés az Év Webshopja 2019. versenyre, amelyre minden hazai webáruház díjmentesen pályázhat. A kicsi vagy fiatal webshopok sem indulnak hátránnyal, ugyanis a független zsűri szakmai, és nem népszerűségi szempontok alapján értékel. A szakmai versenyre 2019. augusztus 31-ig lehet jelentkezni.
A tavalyi évben is igen nagy sikert arató versenyre csaknem 200 webshop jelentkezett, melyek közül a SzerszamKell.hu online barkácsáruház lett az első helyezett, amely azóta is sikeresen működik. Az idei versenyre július 15-től már nevezhetnek azok a webáruházak, akik nem félnek megmérettetni magukat egy szakmai és üzleti etikai szempontból is magas rangú kezdeményezésben.
Mitől ennyire tiszta és igazságos a verseny? Háromszoros összeférhetetlenségi szabályzatot határoztak meg a szervezők. A versenyszabályzat előírja, hogy:
- nem vehet részt a versenyben olyan webshop, amellyel akár személyes, akár üzleti kapcsolatban áll a szervező, a Complexpress Logisztika Kft.
- a szervező cég nem delegálhat tagot a zsűribe.
- a zsűrinek nem lehet olyan tagja, akivel a Complexpress üzleti kapcsolatban áll.
A versenyre bármelyik hazai webáruház benevezhet, ugyanis itt a fő szempont nem az, hogy kicsi vagy nagy, most indult vagy már régóta jelen van a piacon. Az egyetlen kőbe vésett szabály az, hogy a verseny tisztaságának megőrzése érdekében nem fogadják el olyan webáruházak nevezését, melyek a Complexpress Logisztika Kft.-vel üzleti vagy annak alkalmazottaival rokoni kapcsolatban állnak. De milyen kritériumok alapján választják ki a dobogósokat?
Az Év Webshopja versenyt igazán egyedivé pont az teszi, hogy az előkelő helyezéshez nem az számít, hogy mekkora a webáruház forgalma, a látogatottsága, milyenek a népszerűségi mutatói vagy az, hogy mikor indult. A zsűri kizárólag szakmai szempontok szerint értékel, úgy, mint pl. az áttekinthetőség, dizájn, technikai megoldások, vásárlásösztönzés, innováció, webergonómia vagy a fizetési lehetőségek sokszínűsége, de leginkább maga a vásárlói élmény.
A jelentkezők listáját első lépcsőben 25 webshopra szűkítik le, így ezek az indulók kerülnek be a döntősök közé. Ezután közülük fogja a független szakmai zsűri kiválasztani az első három helyezettet, akik ismert szponzorok által felajánlott, egyenként is többszázezer forint értékű díjakban részesülnek majd. A zsűri minden évben az e-kereskedelem és az azt támogató különböző szakterületek szakértőiből áll.
„Azt gondoljuk, hogy a számok magukért beszélnek. A hozzánk érkezett rendkívül pozitív vélemények - mind a szponzorok, mind az elindult webshopok, mind a zsűri részéről - pedig csak még jobban megerősítettek minket abban, hogy erre a versenyre az online kereskedői szakmának nagy szüksége van. Büszkeséggel tölt el, hogy már harmadjára startol el az Év Webshopja verseny és izgatottan várjuk, hogy idén hányan indulnak a címért.” – mondta el Rácz Péter, a Complexpress Logisztika Kft. ügyvezető tulajdonosa és a díj alapítója.
A versenyre díjmentesen lehet nevezni, az egyetlen megkötés a megfelelő regisztráció a www.az-ev-webshopja.hu oldalon. A nevezési időszak 2019. július 15-től 2019. augusztus 31-ig tart. Az oldalon emellett minden információt megtalálnak az érdeklődők a verseny részleteiről, a zsűritagokról, a szponzorokról és a tavalyi győztesekről is.
Kapcsolódó cikkek
- Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben
- GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai
- Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban
- Magyar startup sikere az e-commerce piacon
- Aki lemarad, az tényleg kimarad?
- Folytatódik az e-kereskedelmi piac konszolidációja
- Van kedvenc webáruházad?
- Friss online kiskereskedelmi számok – 2018
- Karácsonyi vásárlásainkat elemzi a Selectivv legújabb kutatása
- E-kereskedelmi Körkép 2018: online vásárlás külföldről
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony 4 győzelmet ünnepel a 2024-es TIPA Awardson
A Sony büszkén jelenti be, hogy a nagyhírű Technical Image Press Association ismét négy TIPA-díjjal ismerte el a Sony teljesítményét és innovációját. Idén a Sony többek között a "LEGJOBB PROFESSZIONÁLISABB HYBRID KAMERA" elismerést kapta az Alpha 9 III és a "LEGJOBB APS-C EXPERT KAMERA" címet az Alpha 6700 számára.
Ismét találkozhatunk a Google Utcakép autóival
A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen.
Sony World Photography Awards 2024 – kihirdették a nyerteseket
A World Photography Organisation egy különleges gálaünnepségen Londonban kihirdette a Sony World Photography Awards 2024. évi nyerteseit. Az immár 17. éve megrendezett díjátadó ünnepség napjaink legjobb fotográfiai alkotásait mutatja be, valamint az elmúlt év legközkedveltebb képeit és történeteit díjazza. A győztes, döntős és shortlistre került képek április 19-től láthatók a Sony World Photography Awards 2024 kiállításon a londoni Somerset House-ban.
Kiberbiztonsági útmutató készült a magyar kkv-knak
A magyar kisvállalkozásokat támogató kiberbiztonsági kézikönyvet mutatott be az Európai Innovációs és Technológiai Intézettel (EIT Digital), a Nemzetközi Digitális Alapítvánnyal (Global Digital Foundation) együttműködve a Huawei Technologies.
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.