Tokió 2020: a Discovery az eddigi legnagyobb digitális olimpiára készül

forrás: Prím Online, 2019. augusztus 1. 15:16

Egy évvel a 2020-as tokiói olimpia előtt a Discovery megkezdte a visszaszámlálást: bemutatta az Eurosport olimpiai játékokhoz kötődő új márkaszpotját. Emellett bejelentette, hogy a nyári játékokra az eddigi legteljesebb digitális kínálattal készül egész Európában.* Az Eurosport a rekordnézettségű pjongcsangi téli olimpia tapasztalataira építve páratlan élményt nyújt: Tokió összes sportágának és sportolójának minden percét láthatjuk majd.

Az olimpia európai otthonaként az Eurosport az összes képernyőn – a televízión, videostreaming-szolgáltatásként, az interneten és a közösségi médiában – elérhetővé teszi az olimpiai játékokat a rajongók számára. Az Eurosport Player, Európa első számú sport-streamingszolgáltatása lesz az egyetlen hely, ahol a játékok minden percét és az összes sportolót láthatjuk majd élőben és on-demand tartalomként. Minden pillanatot valós idejű digitális és közösségimédia-megjelenés egészít ki, most először személyre szabott tartalmat kínálva a rajongók számára kedvenc sportágaikról és sportolóikról.

 

„Olimpiai utazásunk 2018-ban pjongcsangban kezdődött, ahol egyedülálló megközelítésünk rekordnézettséget és -elérést hozott az olimpiának Európa-szerte – mondta JB Perrette, a Discovery International elnök-vezérigazgatója. – A 2020-as tokiói olimpiára készülve ambícióink még nagyobbak. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a rajongóknak a leginnovatívabb és legmélyebb élményt nyújtó digitális olimpiai játékokat kínáljuk egész Európában, eddig még soha nem látott nagyságrendben. Még nagyobbak és bátrabbak leszünk, több embert érünk el még több képernyőn, és továbbra is egyedülállóan csak nálunk lesz látható majd az összes sportág és sportoló összes pillanata, így többek közt mind a 321 aranyérmet érő győzelem is.”

 

JB Perrette hozzátette: „Az olimpiai játékok – különösen a jelenlegi globális geopolitikai környezetben – ismételten bebizonyítja, miért ez a világ legnagyobb, áttörő jelentőségű eseménye. Legyen valaki néző, rajongó, műsorszolgáltató vagy értékesítő, az olimpiai játékok mindenki számára továbbra is a globális együttlét egyik kevés igazi pillanata. A Discovery életre kelti azokat a történeteket, amelyek kulturális kapcsolatot teremtenek, és Európa-szerte szenvedélyes sportrajongók millióit vonja be.”

 

 

„A nyári olimpia továbbra is a legnagyobb show a Földön. Világszínvonalú szakértő csapatunkkal elmondjuk az igazán fontos történeteket, és úgy tápláljuk a nézők olimpia iránti szenvedélyét, ahogy eddig még soha – mondta Dave Schafer, a Discovery tartalomért és gyártásért felelős alelnöke. – Díjnyertes, kiterjesztett valóságra épülő stúdiónk, az Eurosport Cube sikereit követően közvetítéseink során továbbra is élen járunk a legmodernebb technológia alkalmazásában annak érdekében, hogy még jobban növelni tudjuk a közönségünk elkötelezettségét.”

 

Egy évvel az olimpia kezdete előtt az Eurosport bemutatta új márkaszpotját is, amely – egy promóciós kampány részeként – az Eurosportot úgy pozícionálja, mint ahol egyedüliként lesz látható  az olimpia összes sportágának és sportolójának minden pillanata. Az Eurosport olimpiára készített, jellegzetes manga stílus által inspirált kreatív arculatát tartalmazó szpot július 24-től augusztus 25-ig látható az Eurosport lineáris és digitális felületein, illetve közösségimédia-platformjain. Az Eurosport hagyományos csatornaidentitását a One Year To Go felirat, illetve az olimpiai öt karika egészíti ki.

 

Az Eurosport csarornáin a nyári olimpiai sportágak több mint 70%-a látható. Az „Út a Tokióba” promóciós kampány az Eurosporton bemutatott összes olimpiai sportágra kiterjed majd, egészen a 2020. július 24-i tokiói megnyitóig.

 

A megnyitóig hátralévő évben a Discovery folyamatosan beszámol majd a Tokió 2020 olimpiával kapcsolatos terveiről, műsor- és tartalmi stratégiájáról, az élvonalbeli stúdió- és produkciós csúcstechnológiáról, valamint a teljes szakértői csapatról. Az olimpiai játékokkal kapcsolatos hírek egész évben a www.eurosport.hosszabbitas.hu és a www.eurosport.com/olympics oldalon érhetőek el.

 

______________ 

* Oroszország és Franciaország kivételével.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A jövő technológiai újításai a Neumann János Kárpát-medencei Versenyen

A Neumann János Kárpát-medencei Informatikai Programtermék Verseny diákok által fejlesztett pályaművei között idén olyan innovációk szerepelnek, mint onkológiában alkalmazható mesterséges intelligencia, Rubik-kockát kirakó robotok, hulladékszűrő gépek és mindennapi életet segítő mobilalkalmazások. A több mint 40 éves múlttal rendelkező szekszárdi diákversenyen az általános és középiskolás diákok startup-szerű formában mérhetik össze tudásukat.

2025. március 26. 20:57

A Sony legújabb fülhallgatója prémium hangzással és intelligens funkciókkal érkezik

A Sony bemutatta legújabb WF-C710N Truly Wireless zajszűrős fülhallgatóját, amely a márka fejlett zajszűrő technológiáját ötvözi hosszú akkumulátor-élettartammal és tisztább hívásminőséggel. A stílusos és kompakt WF-C710N kiváló hangzást nyújt, modern színekben és felhasználóbarát funkciókkal, így minden igényt kielégít elérhető áron.

2025. március 26. 19:38

Kiemelkedő újságírók és tartalomkészítők munkáját díjazta a Siemens

Az idei Siemens Media Award pályázatok középpontjában a mesterséges intelligencia alkalmazási lehetőségei álltak. A díjátadót 2025. március 25-én este tartották, ahol kiemelkedő technológiai újságírók és tartalomkészítők munkáját ismerték el.

2025. március 26. 17:53

Stratégiai megoldások és kihívások a KKV Summit 2025 konferencián

Május 7-én ismét megrendezésre kerül a magyar középvállalkozások egyik legfontosabb éves eseménye, a KKV Summit 2025 konferencia. A rendezvény a budapesti Mol Campusból kerül megrendezésre, ahol a hazai gazdaság vezető szereplői, sikeres vállalatvezetők és szakértők osztják meg tapasztalataikat a vállalkozásokat érintő legnagyobb kihívásokról és azok lehetséges megoldásairól.

2025. március 26. 16:15

Kibontó 2.0: Podcastok, vodcastok és a jövő kommunikációja a Yettelnél

A Kibontó új arculattal tér vissza: a Yettel népszerű videósorozata mostantól podcast formátumban is elérhető. A március 26-án induló első epizód már a mobilszolgáltató saját stúdiójában készült. A nézők és hallgatók betekintést nyerhetnek a technológiai trendekbe, üzleti megoldásokba, és megismerhetik a fejlesztések kulisszatitkait is.

2025. március 26. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Díjazták a kimagasló innovációs teljesítményeket

2025. március 26. 20:23

Virtuális valóság az autonóm járművek fejlesztésében

2025. március 25. 17:52

Továbbra sem tudjuk, hogy kik ölették meg Kennedyt

2025. március 21. 16:38

iPhone 17 Air: A legvékonyabb iPhone a láthatáron

2025. március 18. 13:29