Harmadik alkalommal is megrendezik a régió legnagyobb startup eseményét Budapesten
Az MFB csoporthoz tartozó Hiventures immáron harmadik alkalommal rendezi meg a Regional Startup and Innovation Day-t november 7-én a Szépművészeti Múzeumban, amely nem csak Magyarország, de a régió egyik legnívósabb startup networking eseménye is egyben. Tavalyihoz képest, a résztvevők új programelemekre és még több nemzetközi viszonylatban is elismert partnerre számíthatnak a rendezvényen.
Az elmúlt évek sikerei után a Hiventures idén ősszel is megrendezi a Közép-Kelet-Európai régió legnagyobb startup networking eseményét, amely minden alkalommal Budapestre vonja a startup világ érdeklődését. Az estét Marvin Liao, a 500 Startups partnere nyitja meg inspiráló előadásával. Marvin a 500 Startups San Francisco-i irodájának akcelerátor programját vezeti, korábban a Yahoo-nál töltött be vezetői pozíciót marketing, reklámstratégia, üzletfejlesztés és kereskedelem területeken.
Az előadás után, az este egyik fénypontja, a Startup and Innovation Award of Hungary díjátadó következik, ahol négy kategóriában kapnak elismerést 2019 legkiemelkedőbb startupjai és startupperei. A legjobb feltörekvő és legígéretesebb startupok kiválasztásánál egy közel 30 fős, tőkebefektetőkből, mentorokból és akcelerátorokból álló szakmai zsűri hozza meg a döntést, az év alapítója díjról a Hiventures képviselői, míg az év női startuppere díjról a wmn.hu női portál olvasói döntenek közönségszavazással. A díjátadó szakmai támogatói a Microsoft, a Budapesti Értéktőzsde és a Vodafone lesznek, a legjobb női vállalkozó díját pedig D.Tóth Kriszta adja majd át a WMN nevében.
Az este második felének meghatározó eleme a Get in the Ring! startup verseny régiós döntője lesz, amelynek idén a világ vezető gyógyszer-biotechnológiai vállalata, a Pfizer a fő támogatója, továbbá a döntő szakmai partnerei a Startup Campus globális startup inkubációs program és a közép-kelet európai régió legnagyobb startup adatbázisát fenntartó Rocketsheperd. A megmérkőző startuppereknek a vállalat kihívására kell innovatív megoldásokkal előállniuk és meggyőzniük a szakmai zsűrit ötletükről. A Pfizer elkötelezett támogatója az innovatív gondolkodásnak és cégen belül is nagy nyitottsággal fogadják az új ötleteket. Többek között ezért is szálltak be a régió egyik legnagyobb pitch versenyébe és határozták meg a fő irányt. A világ egyik legjelentősebb gyógyszerfejlesztője egyrészről az új gyógyszerek felfedezésének, másrészről a klinikai tesztek folyamatának és rendszerének forradalmasításában vár innovatív megoldásokat a csapatoktól.
A Regional Startup and Innovation Day jó lehetőséget kínál a startupok és befektetők közötti kapcsolatépítésre, amelyet idén először a résztvevők szervezetten, befektetői speed dating keretein belül is megtehetnek. A körönként 15 perces 1-on-1 beszélgetésekben olyan nemzetközileg elismert cégek képviselői vesznek részt a hazai befektetők mellett, mint a 500 Startups, Speed Invest, Pioneers, Credo Ventures vagy az OTB Ventures. A startupoknak ezáltal jó alkalmuk nyílik a szakmai eszmecserére a világ legismertebb befektetőivel és akár megállapodásokkal is zárhatják az estét.
A programok alatt a résztvevők a Hiventures portfólió cégeinek interaktív kiállítását is megtekinthetik, ahol megismerhetik, azokat az innovatív megoldásokat, amelyek hozzásegítették őket a tőkefinanszírozáshoz. Az este szakmai támogatásához továbbá az Ingram Micro és a KPMG is hozzájárul, a frissítőkről pedig a Red Bull gondoskodik.
November 7-e több szempontból is különleges nap lesz a hazai startup ökoszisztéma számára, ugyanis nem csak a Szépművészeti Múzeum telik meg startupperekkel és befektetőkkel, de az egész nap eseménydús lesz. Aznap rendezik a Regional Startup and Innovation Day partnerrendezvényét, az Untold Stories Budapest konferenciát. Az esemény kizárólag meghívásos alapon működik és számos ismert előadó és startup lesz jelen.
A jegyek limitált darabszámban még elérhetők a 2019-es Regional Startup and Innovation Day-re: https://rsid2019.eventbrite.com/
Az eseményről további részletek itt: www.rsid.hu
Kapcsolódó cikkek
- Vállalkozási ötletek kerestetnek
- 2,5 millió euró befektetést kapott a Neticle
- A Fujitsu startup-akcelerátor programot indít Európában
- Egy ígéretes startup a fejlesztők kiválasztásának mestere
- Nemzetközi piacra lépési lehetőséghez jutnak magyar tudományos technológiai vállalkozások
- Újabb két magyar startup került az európai egészségügyi innováció élvonalába
- Elindult az orvosi szolgáltatások online piactere
- 200 millió forintos befektetést kapott a fix24
- Magyar tech startupok jelentkezését is várja a dubaji FasterCapital inkubációs programja
- Lezárult a Hiventures StartupHER női vállalkozói programja
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Huawei: Az intelligens technológiák 2030-ra 16 billió dollárral növelhetik a globális GDP-t
A Huawei több mint tíz intelligens hálózati terméket és megoldást mutatott be az idei, müncheni Huawei Network Summiton. Az új Xinghe hálózati megoldások lehetővé teszik a rendkívül gyors adatátvitelt és a nagy teljesítményű hálózati környezetek kiszolgálását, ezzel elősegítve Európa digitális és intelligens fejlődését. Az eseményen több mint ezeregyszáz iparági szakértő, technológiai vezető és partner vett részt több mint 30 országból, köztük Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Svájcból, Spanyolországból, Törökországból és Magyarországról is.
Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.
Új képzési lehetőségekkel segíti partnereit a Schneider Electric
Új képzésekkel egészítette ki „EcoXpert Partner Program” kezdeményezését a Schneider Electric. Az újonnan megszerezhető tudás hatékonyan támogatja a vállalat adatközponti és kritikus infrastruktúra területeken tevékenykedő értékesítési partnereit ügyfeleik még jobb kiszolgálásában.