Magyarok is bekerültek a régió leggyorsabban fejlődő technológiai cégei közé

forrás: Prím Online, 2019. október 25. 10:16

Idén három magyar társaság is felkerült a közép-európai Deloitte Technology Fast 50 listára. A program a régió 50 leggyorsabban fejlődő technológiai vállalkozását mutatja be. A listára kerüléshez idén 432 százaléknál nagyobb árbevétel növekedés kellett.

Az ötvenes listán 2537 százalékos növekedéssel a 6. helyen végző, legjobb magyar szereplő a Dyntell lett, aki vállalatirányítási (ERP) rendszer fejlesztőjeként érte el ezt a kiemelkedő eredményt. A társaságnak több száz ügyfele van itthon és külföldön egyaránt. A cég által kifejlesztett iERP intelligens vállalatirányítási rendszer és koncepció a vezetői döntéstámogatás egy új technológiája, amely a vállalatirányítási rendszerek és üzleti intelligencia rendszerek egyesítésével jött létre. Innen származik a társaság neve is, amely a Dynamic és Intelligence szavak összeolvadásából jött létre.

 

Az idei 43. helyezett Supercharge már nem először került fel a Fast50 listájára, azaz tartósan kiemelkedő növekedési ütemmel – idén 485 százalék – büszkélkedhet. A Supercharge-ot 2010-ben alapították és Budapest mellett már Londonban is rendelkezik irodával. Olyan nagyvállalati ügyfeleknek fejlesztenek – elsősorban mobilra szánt megoldásokat, mint az OTP, a Santander Bank, a Deutsche Telekom, vagy a Magyarországon a NetPincér.hu márkával jelen lévő Delivery Hero.

 

Az idei listára még egy magyar társaság került fel, a Gremon Systems a 46. helyet szerezte meg. A vállalat innovatív informatikai megoldásokat kínál a kertészeti ágazat számára, különös tekintettel az üvegházi termelésre. A céget a Szegedi Tudományegyetem Természettudományi és Informatikai Karának spin-off vállalataként alapították, 2013-ban. A társaság termékötleteit a kertészeti szektornak kínált költséghatékony megoldásokban rejlő hatalmas piaci potenciál hívta életre: olyan megoldásokat kínálnak, melyek segítik a termelőket erőforrásaik jobb kihasználásában, amely jelentős költségmegtakarítást eredményez.

 

Úton a világhír felé

„A leggyorsabban növekedő technológiai vállalatok közé szenvedéllyel, elhivatottsággal és innovatív szemlélettel lehet bekerülni. Ezek önmagukban is a siker kulcsai lehetnek, de sok más tényező is döntő fontosságú. A Deloitte Fast 50 programja 20 éve segíti ezeket a vállalkozásokat céljaik elérésben. A listára kerülés például automatikus nevezést is jelent a Deloitte Fast 500 EMEA programba, ahol a pályázó cég a közép-európai régión túl, világszerte is az ügyfelek látóterébe kerülhet” – mondta el Tancsa Zoltán, a Deloitte Magyarország partnere.

 

Az idei listán első helyezést szerzett a litván Voltas IT fejlesztőcsapata, 5734 százalékos növekedéssel. Ezt követő második helyen a cseh Prusa Research 3D nyomtatással foglalkozó cég lett, 4527 százalékkal. A dobogó harmadik fokára nem sokkal lemaradva, 4445 százalékos növekedéssel az ugyancsak cseh Blindspot csoport került, akik forradalmasították a mesterséges intelligenciát az elmúlt öt évben. 

 

A teljes lista a linkre kattintva tekinthető meg.

 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Online divatcikk-vásárlási szokások 2020 és 2021 áprilisa között

A Glami.hu divatkereső platform nemzetközi fogyasztói felmérése szerint a koronavírus-járvány hatására a magyarok több mint fele nagyobb gyakorisággal rendelt ruházati cikkeket az interneten az elmúlt 12 hónapban, mint korábban, valamint akik ebben az időszakban tapasztalták meg az online vásárlás előnyeit a járványhelyzet megszűnése után is többet terveznek vásárolni webáruházakban.

2021. május 10. 17:32

Ezek a brandek nyerték meg az internetezőket tavaly

A 2020-as évben az autómárkák mozgatták meg legjobban az online közösséget, szépségápolás kapcsán a fórumokon történt a legtöbb bejegyzés, a koronavírus hozta korlátozások miatt pedig megnövekedett az internetes párbeszéd az élelmiszerboltok körül. A magyar online közönség véleményét mérő Social Index 6 kategóriában, 338 márka kapcsán kutatta az internetezők véleményét. A SentiOne adatelemzésének alapját a 2020-as online említések mennyisége mellett azok minősége, és a kommentek érzelmi töltete adta. 

2021. május 10. 15:49

Kutatás mutat rá, hogy káosz uralkodik a magyar cégek marketingjében

A középvállalkozások mindössze hat százaléka tudta nagymértékben növelni a marketingtevékenységét 2020-ban, derül ki egy friss kutatásból. A felmérés arra is rávilágított, a cégek megszokás útján terveznek, ha terveznek egyáltalán és a többségnek nincs arra vonatkozó stratégiája, hogyan tudna tovább növekedni. Marozsák Szabolcs, a Clientfactory CEO-ja arról beszélt, tapasztalataik szerint csak a vállalkozók töredéke költi legalább bevételei 5 százalékát a marketingre, pedig egyetlen forint sem lenne kidobott pénz megfelelő előkészítés esetén.

2021. május 10. 13:44

Az online térbe tolódnak a nagy beszélgetések

A pandémia mindössze néhány hónap alatt átrendezte a kommunikációs szokásainkat: a mély, bensőséges beszélgetések sosem látott arányban terelődtek át a digitális csatornákra, a videóchat-használat egyenesen megduplázódott. Mint arra az NN Biztosító legutóbbi kutatása rávilágított, a többség nem mond le arról, hogy az élet fontos dolgait megbeszélhesse azokkal, akikkel átmenetileg nem találkozhat. Ehhez a megkérdezettek kétharmada a telefon mellett már az online lehetőségeket is kihasználja. 

2021. május 10. 12:16

A Facebook új fejlesztése: karszalag az AR eszközök vezérléséhez

Amikor egy olyan technológiában, mint a kibővített valóság ilyen mértékű növekedés tapasztalható, akkor egyértelművé válik, hogy óriási változást hoz majd életünkben és mindennapjaink részévé válik. 

2021. május 10. 11:38

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Digitalizációs „bumm” a bankszektorban!

2021. május 4. 19:29

Óvakodjunk a COVID-19 vakcinával kapcsolatos csalásoktól és álhírektől

2021. április 19. 14:58

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

2021. március 31. 13:35