Tulajdonosi struktúraváltás a Stratisnál
Juhász Miklós cégalapító, a Stratis Kft. eddigi legnagyobb tulajdonrésszel rendelkező tulajdonosa menedzsmentkivásárlás útján (management buy out) átadja tulajdonrészét a társaság többi tulajdonosának. A cégalapító 2020 januárjáig segíti még a vállalat munkáját.
Az operatív irányítást eddig is ellátó Bíró Zoltán, a cég vezető partnere átveszi a cég stratégiai vezetését is. A menedzsment az eddigi összetételben működik tovább.
Bíró Zoltán a Stratis társalapítója magabiztos az új felállással kapcsolatban, és hangsúlyozta, komoly értéket hordozó tulajdonrészt vett meg most a tulajdonosi kör. „A Stratis kiváló helyzetben lévő, nagy üzleti potenciállal rendelkező cég, a sokoldalúság és a dinamikus fejlődés mindig is jellemezte a vállalatot. Komoly tervekkel, és többek között az adatmenedzsment és a mesterséges intelligencia területén új szolgáltatások, termékek bevezetésével készülünk a következő évekre” – vázolta a tervekkel kapcsolatban Bíró Zoltán.
Az alapító, Juhász Miklós elmondta, hisz abban, hogy a cég „nagykorúvá vált”, megérett az idő arra, hogy saját útján menjen tovább. „Biztos vagyok benne, hogy folytatódik az a dinamikus üzleti bővülés, amit az elmúlt két évtizedben megszokhatott a piac a Stratistól” – mondta el a vezetőváltás kapcsán Juhász Miklós. Saját szakmai jövőjét pedig – némi pihenést követően – más területen szeretné folytatni.
Kapcsolódó cikkek
- Az ABB 2019 harmadik negyedévének pénzügyi eredményei
- A Dyntell lett a régió leggyorsabban fejlődő magyar technológiai cége
- Orosz termékekkel nyitnak a piac felé
- Negyedével nőtt a Huawei árbevétele a harmadik negyedévben
- Módosult a Vodafone Magyarország hivatalos cégneve
- David Preece a Panasonic új közép- és kelet-európai ügyvezető igazgatója
- 2,5 millió euró befektetést kapott a Neticle
- Növekvő eredmények, újabb innovatív irányok
- A BILK Nyrt. 2019 első félévében is növelte árbevételét és üzemi eredményét
- 6 millió dolláros tőkebefektetés a Shapr3D-nél
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A világ öt legjobb márkája között a Samsung
A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó vállalat évente közzéteszi a legjobb nemzetközi márkákat tartalmazó Best Global Brands listáját. Az idei listából kiderült, a vállalat márkaértéke elérte a 100,8 milliárd dollárt, amely 10%-os növekedést jelent az előző évhez képest.