A Fujitsu „Gateway” ügyfélközpontja gyorsítja a digitális átalakulás terjedését

forrás: Prím Online, 2019. november 15. 11:45

A Fujitsu közzétette terveit a digitális átalakulás terjedését gyorsító korszerű ügyfélközpontja kialakításáról az indiai Punéban. A „Fujitsu Gateway” nevet viselő központ fontos kapcsolattartási pontként szolgál a Fujitsu tökéletesen integrált modellre épülő, globális szolgáltatási képességeinek meggyőző bemutatására. 

A Fujitsu Gateway várhatóan 2020 elejétől fogadja a világ különböző pontjain működő ügyfeleket – fizikailag az indiai létesítményben, digitálisan pedig a Fujitsu globális helyszínein. A központ teljes mélységükben és terjedelmükben életre kelti a Fujitsu képességeit a különböző területeken, és felejthetetlen élményt nyújt az ügyfeleknek. A Gateway a vállalat fejlett technológiai és iparági szakértelmének legrelevánsabb területeit összefogva, az ügyfelek üzleti prioritásaihoz igazodó tartalmat kínál. Bemutatja, hogyan segít a Fujitsu a cégeknek megtalálni az emberek, helyszínek, folyamatok és technológiák átalakulást és növekedést támogató, tökéletes egyensúlyát.

 

A digitális átalakulást még jobban ösztönözni kívánó ügyfelek ötletbörzéhez is csatlakozhatnak a Digitális Átalakulási Központban, és megtudhatják, hogyan támogatja a Fujitsu Human Centric Experience Design módszertana a digitális „co-creation” folyamatát.

 

Virtuális kapcsolat a globális szolgáltatóközpontok tudásbázisához 

A Gateway virtuálisan kapcsolódik a Fujitsu globális szolgáltatóközpont-hálózatának (Global Delivery Centers) szakértői hátteréhez, a Fujitsu helyi csapataihoz és japán központjához. Az ügyfelek első kézből ismerkedhetnek a valóban globális szolgáltatási modellel, és megtudhatják, milyen érték nyújtására képes globális partnerként a Fujitsu. 

 

A látogatók megtudhatják, hogyan kínál a Fujitsu egységes, integrált szolgáltatási modellje globális támogatást az ügyfeleknek a nemzetközi szakértői hálózatra támaszkodva. A környezetbarát anyagokból jelenleg épülő Gateway a Fujitsu felelős üzletviteli szemlélete szerint fog működni, és a vállalat kötelezettségvállalásával összhangban a gyakorlatban is támogatni fogja az ENSZ fenntartható fejlődési céljainak megvalósulását.

 

Az iparági szakértők bevonása révén a Gateway a speciális szolgáltatási lehetőségeken túl, vertikális képességeket is nyújt a fontos piaci szektorokban: pl. munkahely-szolgáltatásokat, service desket, hibrid infrastruktúrát, alkalmazásszolgáltatásokat, üzleti folyamatok kiszervezését, biztonsági és hálózati szolgáltatásokat, az ERP és az üzleti innováció támogatását. 

 

„A vállalatok fejlődésével jelentősen megváltozott a globális szolgáltatópartneri szerepkör jelentése. Ügyfeleink eredményes támogatásához egyre inkább előtérbe kerül a globális digitális átalakulás támogatása, és ennek hátterében üzleti kihívásaik mélyreható megismerése. A helyi, regionális és globális szolgáltatások nyújtására, integrálására és menedzselésére képes központunkban az ügyfelek számos nyelvi, műszaki, iparági és szolgáltatásfolytonossági készséghez férhetnek hozzá. A Gateway összekapcsolja és élő környezetben demonstrálja ezeket a képességeket. Egy németországi kiskereskedelmi ügyfél például első kézből megtapasztalhatja, hogyan veheti igénybe a globális szolgáltatásokat helyi üzleteiben, megismerkedhet a több mint 23 nyelvet támogató portugáliai csapatunkkal, megtekintheti a legújabb japán kiskereskedelmi innovációkat, és megvitathatja főbb alkalmazásai áthelyezését a felhőbe indiai csapatunkkal – mindezt egyetlen találkozás keretében” – fejtette ki Tim White, a Fujitsu globális szolgáltatási csoportjának vezetője. 

 

Ismerkedés a Fujitsu globális képességeivel

A Fujitsu kiterjedt globális szolgáltatásnyújtási képességekkel rendelkezik a következő régiókban: Japán, Ázsia, Amerika, Óceánia és Európa. Globális szolgáltatóközpontjai (Global Delivery Center) nyolc ország (Kína, Costa Rica, India, Malajzia, Fülöp-szigetek, Lengyelország, Portugália és Oroszország) különböző helyszínein működnek. Ezt a kiterjedt földrajzi lefedettséget a Fujitsu átfogó technológiai képességeivel és mélyreható iparági szakértelmével ötvözve, a globális szolgáltatócsoport 7x24 órás globális támogatást kínál. A csoport folyamatosan törekszik a csapatok továbbképzésére, gyakorlatuk fejlesztésére, és az agilis alapelvek beépítésére a szolgáltatásnyújtási folyamat minden elemébe – hogy ezzel is segítsen az ügyfeleknek valós időben legyőzni az előttük álló kihívásokat. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A FoxPost alapítói befejezték küldetésüket

A FoxPost alapítói, Bengyel Ádám vezérigazgató és Lányfalvi Péter kereskedelmi igazgató lemondtak pozíciójukról. Döntésüket azzal indokolták, hogy elérték kitűzött céljaikat, és sikerült megtalálniuk a vállalat irányítására alkalmas utódot. Úgy érzik, küldetésük befejeződött, és elégedetten távoznak.

2025. február 15. 10:25

A hazai e-kereskedelmi piac kihívásai és lehetőségei 2024-ben

2024-ben a teljes magyar e-kereskedelmi piac a PwC Q1-Q3 közötti mérései és Q4-re vonatkozó előzetes adatai alapján 15%-os árbevétel-növekedés mellett 1920 milliárd forintos forgalmat érhetett el, melyből 17%-ot – mintegy 330 milliárdot – már az import kereskedelem generált. Az import 2024-ben egyértelműen a növekedés motorjává is vált, mivel a belföldi online kiskereskedelmi forgalom csupán 10%-ot tudott emelkedni. 

2025. február 14. 14:25

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját

2025. február 13. 10:03

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54