Egyre többen követik a MÁVINFORM-ot a Facebookon
Januárban indult és havonta már 400 ezer embert ér el a MÁV MÁVINFORM Facebook-oldala, amin keresztül gyors tájékoztatást kapnak az utasok a közlekedő vonatokat érintő rendkívüli eseményekről és azok menetrendre gyakorolt várható hatásairól.
Havonta már átlagosan 400 ezer embert ér el a MÁVINFORM a Facebookon keresztül, ehhez mintegy havi 220 ezer aktivitás fűződik, tehát ennyi felhasználó kattintott a bejegyzéseire, osztották meg vagy szóltak hozzá. A MÁVINFORM csatornáját 34 ezren lájkolták már, hetente 1000 új felhasználóval bővül a követők száma. Egyes rendkívüli eseményekről, így például a felsővezeték-szakadásról szóló hírek, 70-80 ezer emberhez jutottak el. De az eddigi rekordot 115 ezer eléréssel egy Debrecenből Budapestre tartó sebesvonaton talált szelíden viselkedő kutyáról szóló bejegyzés érte el november 5-én. A gyorsan terjedő facebookos hírnek köszönhetően pár órán belül meglett az elkóborolt kutya gazdája, aki a Nyugatiban ölelhette magához Apollót. Nem sokkal később pedig egy hozzászólásban hálásan köszönte meg a MÁV-nak és a vasutasoknak, hogy segítettek és vigyáztak a kedvencére.
Homolya Róbert, a MÁV elnök-vezérigazgatója szeptemberben bejelentette, hogy megkezdődik a vasútvállalaton belüli információáramlás megújítása és ezzel párhuzamosan azon kommunikációs csatornák kiépítése is, amelyek révén az utasok rövidebb idő alatt, gyors és megbízható tájékoztatásban részesülnek. Ehhez a munkához több ütemű informatikai fejlesztés is társul, amelynek eredményeképpen javul a fedélzeti és állomási utastájékoztatási kijelzők központi vezérlése, a forgalmi szolgálati helyek és fedélzeti személyzet (jegyvizsgálók, mozdonyvezetők) tájékoztatása. Az utastájékoztatás kiemelt eszközévé vált a MÁVINFORM, ami a MÁV Kommunikációs Igazgatóságán belül működik, és feladata, hogy a közösségi közlekedésben naponta utazók minél több meghatározó médián, rádióadón, a vasúttársaság honlapján, a közel 390 ezer okostelefonon megtalálható MÁV applikáción, valamint internetes közösségi felületen keresztül kaphassanak információt az aktuális vasúti közlekedési helyzetről. A MÁV applikáción az alkalmazáson belüli utastájékoztatási funkciókat a közeljövőben továbbfejlesztik.
A vasúttársaság fontosnak tartja, hogy több mint 140 millió utasa minél gyorsabban, több felületen is értesüljön a vonatközlekedést befolyásoló előre tervezett pályakarbantartásokról vagy a váratlan eseményekről, ezért a 35 éve, 1984 nyarán alapított MÁVINFORM idén január óta a Facebookon is elindította a tájékoztatási csatornáját.
Kapcsolódó cikkek
- Begyorsít a Facebookon a 24.hu
- A közösségi média hálójában
- Ötödször indítja el ’Aki ver, az nem haver’ c. kampányát a Cartoon Network
- Nem igaz, hogy függők vagyunk a közösségi médiától
- Öt hasznos tipp, hogy biztonságban tudd gyermeked az interneten
- A Facebook előre mutatta a választás eredményét
- A Fujitsu többfelhős internetes biztonsági csomaggal lép piacra
- Cél a káros digitális tartalmak csökkentése
- Bevált az átnevezés - sikeres volt a MÁV app nyári kampánya
- A 80-as, 90-es évek slágerei között érkeznek a MÁVINFORM hírei
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
10 éves a sakkvilág leginspirálóbb eseménye – közös ünneplésre hív Polgár Judit és Rubik Ernő
Az inspiráció életünk szerves része. A reggeli kávéból ugyanúgy ötletet meríthetünk, mint egy tartalmas beszélgetésből, vagy éppen a világ legjobb női sakkozójának életútjából, aki kisugárzásával emberek millióit inspirálja. Ezt a belső motivációs erőt hozza el nekünk az említett sakklegenda – Polgár Judit – a jubileumi Világsakkfesztiválra. Töltődj fel kreatív energiával! A kétnapos esemény-sorozat a Magyar Nemzeti Galériában indul!
Alapjaiban alakul át a munkaerőpiac szerkezete
A magyar munkaerőpiac közelít a teljes foglalkoztatottsághoz, mely a következő években számos további kihívás elé állítja a gazdaságot. A munkaerőpiacra ható globális trendek, a digitális átmenet és az új technológiák pedig alapvetően formálják át a munka világát. Az automatizáció, a mesterséges intelligencia (AI) és a digitális megoldások egyre inkább átalakítják a munkahelyeket és a munkavégzés módját. A külföldi munkavállalók szabályozott keretek között történő alkalmazása pedig lehetővé teszi a vállalatok számára a globális munkaerőpiac lehetőségeinek kihasználását – vázolta fel a jövő munkaerőpiaci kihívásait és lehetőségeit Mihályi Magdolna, a Jobtain HR Szolgáltató ügyvezetője.
Használd a saját felszerelésed! A Surveillance Center ezentúl platformfüggetlen
A Surveillance Center már nem csak Windowson fut! Ha olyan számítógépet használsz, ami támogat egy modern webböngészőt, azon működni fog a Surveillance Center 3 Béta! Egyszerűen frissítsd ASUSTOR NAS-od ADM 4.3.0-ra vagy újabb verzióra, majd töltsd le és telepítsd a Surveillance Center 3.0 bétaverzióját az App Centralból! Állíts be hálózati kamerákat a felügyelethez, tekintsd meg a többcsatornás élőképeket, valamint játszd le a felvételeket olyan böngészőkön, mint a Firefox, Edge, Chrome és Safari, biztosítva a zökkenőmentes és biztonságos felügyeleti élményt!
A Rakuten Viber funkciói egyszerűsítik a rutint, és magasabb szintre emelik a produktivitást
Az új tanév kezdetével itt az ideje, hogy visszatérjünk a rutinhoz, és újra a hatékonyságra összpontosítsunk. A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció egyik vezető vállalata a modern élet követelményeihez különböző, a feladatok egyszerűsítésére és a hatékonyság növelésére tervezett funkciókkal tesz eleget.
Tapasztalt szakértőt igazolt szakmai vezetőnek az IndependAds
Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak lebonyolításában. A szakember érkezése új szintre emeli az ügynökség programmatic szolgáltatásait, még precízebb és hatékonyabb kampányok megvalósítását lehetővé téve.