Negyedik alkalommal kapott Zöld Nyomda díjat a Xerox
Negyedik alkalommal kapta meg a Zöld Nyomda Díjat a Xerox Digitális Nyomda, amellyel elismerték, hogy olyan innovatív technológiákat használ a termelékenység növelésére, amely a lehető legkisebbre csökkenti a környezeti hatásokat. A Xerox, amely élen jár az intelligens dokumentumkezelésben, közel húsz éve segíti ügyfeleit digitális nyomdai szolgáltatásokkal is Magyarországon, amelynek során olyan megoldásokat kínál, amellyel támogatja a digitalizációs törekvéseket is.
A Xerox Digitális Nyomda azon nagyvállalatok számára dolgozik, amelyeknek nagy mennyiségű nyomtatási szolgáltatásokra van szükségük, többek között tranzakciós, illetve DM levelek, használati utasítások, szórólapok, valamint különféle kiadványok nyomtatása esetén. A nyomda alapításától kezdve arra törekedtek, hogy a termelés során jelentkező energiafelhasználás, károsanyag kibocsátás és a keletkező hulladék mennyisége a lehető legkisebb és könnyen ellenőrizhető legyen.
A Xerox számos intézkedést hozott annak érdekében, hogy ezeket a célokat elérje. Ezek közé tartozik többek között:
- Hulladékkezelés, amely nem csak a szelektív hulladékgazdálkodást foglalja magában, hanem a festékek, alkatrészek és szénszalagok megfelelő kezelését és újrahasznosítását is.
- A legkorszerűbb Xerox készülékek, például a Xerox Versant és a Nuvera használata, amelyek megfelelnek a legfrissebb nemzetközi energia- és környezetvédelmi követelményeknek.
- Újrahasznosított papírt, alacsony olvadáspontú tonereket és LED-es világítású szkennereket használnak, és a Earth Smart nyomtatásvezérlő rendszer segíti a papírhulladék csökkentését.
- A Xerox ügyfelei számára rendelkezésre áll egy fenntarthatósági kalkulátor, amely lehetővé teszi a vállalatok számára az ökológiai lábnyomuk kiszámítását és az eredmény felhasználását a fenntarthatósági döntések meghozatalakor.
Ezeket az erőfeszítéseket hangsúlyozza a Xerox legutóbbi globális CSR-jelentése is, amely arra világít rá, hogy a Xerox miként tervez olyan műszaki megoldásokat, amelyek egyedülálló módon járulnak hozzá a fenntarthatósághoz. Az idei jelentés kiemelt témái a következők:
- A Xerox elkötelezte magát, hogy a globális energiafogyasztását és az üvegházhatású gázok kibocsátásánt 25% -al csökkenti 2025-ig.
- Az összes újonnan bemutatott terméke 100% -os ENERGY STAR ökocímkével rendelkezik.
- A bérbe adott Xerox berendezések közel 100%-át elterelte a hulladéklerakókban való elhelyezéstől és az optimalizálta az életciklusuk végére ért termékek feldolgozását.
- A PrintReleaf partnerség révén több mint 100 000 fát ültetett a világ legértékesebb ökoszisztémáiban.
A Zöld Nyomda pályázatot idén már kilencedik alkalommal hirdették meg. A minősítés során a pályázók környezettudatosság és fenntarthatósági iránti elkötelezettségét veszik figyelembe, így többek között azt, hogy a működésük során milyen anyagokat, berendezéseket és technológiákat alkalmaznak, hogyan kezelik a hulladékokat és milyen egyéb lépéseket tesznek a környezet megóvásért.
Kapcsolódó cikkek
- A Xerox bejelentette a 2020-as Év Színét
- Új nyomtatási lehetőségeket kínál a Xerox
- Itt a legsokoldalúbb színes, digitális, vágott lapos nyomdagép
- A Xerox bemutatta kisvállalkozásoknak szánt új kompakt nyomtatócsaládját
- A Xerox Iridesse nyomdagépet választották a digitális nyomtatás legfontosabb innovációjának
- Az Altalink termékcsalád ingyenesen letölthető szoftveres frissítést kapott
- Az új Xerox ConnectKey nyomtatókkal növelhető a kreativitás és a termelékenység
- Zöld Nyomda díjat kapott a Xerox
- A Xerox ismét vezető helyen végzett a Quocirca elemzésében
- Könyvek, számlák és DM levelek gyorsabb és gazdaságosabb nyomtatása
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új szelek fújnak a nagyvállalatoknál IT fronton
Habár az utóbbi években csökken a keresleti nyomás az IT munkaerőpiacon, a jó technológiai szakemberekre továbbra is egyre nagyobb szükség van. Ozorai Dénes, a K&H IT vezetője szerint ugyanis ma már szinte minden üzleti igény valamilyen IT megoldást kíván.
A 2024-es év legjobb videós hirdetéseit keresi az IAB Hungary
Második alkalommal hirdeti meg pályázatát az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja, amelyen a 2024-es év legkiemelkedőbb videós hirdetéseit díjazza több kategóriában is.
50 millió forint értékben jutott digitális eszközökhöz 255 rászoruló család és közintézmény
Több mint hatszáz pályázó, 255 nyertes pályázat és többszáz digitális eszköz. Ez a mérlege a Magyar Vöröskereszt és a Yettel 3 évvel ezelőtt indított közös programjának, amely a szociálisan rászorulók digitális felzárkóztatásának támogatására indult. Az elmúlt három évben mobiltelefonra, tabletre, laptopra, perifériás eszközökre és szoftverekre lehetett pályázni. Iskolakezdéskor ezek az eszközök különösen nagy segítséget jelentenek a tanulási nehézséggel küzdő vagy súlyosan mozgáskorlátozott gyerekeknek és az őket nevelő családok számára, a legtöbb nyertesnek ugyanis korábban még soha nem volt hasonló eszköze.
Idén is keresik a legjobb honlapokat
’Az Év Honlapja’ pályázat 2024-ben is izgalmas lehetőséget kínál mindazoknak, akik az elmúlt időszakban kiemelkedő honlapokat, applikációkat, digitális és technológiai megoldásokat hoztak létre. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett verseny augusztus 15-én immár 23. alkalommal indul útjára, ahol a pályázók 30 különböző kategóriában szállhatnak versenybe.
A ViewSonic megnyitja a nevezést az 5. ColorPro Awards: Momentumra
A ViewSonic Corp.*, a vizuális megoldások egyik globálisan vezető vállalata nagy örömmel indítja útjára a várva várt ColorPro Awardsot, amely zsinórban ötödik éve jelzi a vállalat elkötelezettségét az alkotók inspirálása és képességeik növelése iránt világszerte. Az idei tematika, a „Momentum”, arra hívja fel az alkotókat, hogy a lendület határtalan energiáját felhasználva, annak megállíthatatlan hullámát meglovagolva haladjanak álmaik és törekvéseik horizontja felé. A pályázatokat 2024. szeptember 24-ig lehet benyújtani.