Duplájára nőtt a mobilnet forgalom a Telekomnál a tavaly karácsonyihoz képest

forrás: Prím Online, 2019. december 28. 11:11

Idén több mint kétszer annyit mobilinterneteztek a Telekom ügyfelei  a karácsonyi időszakban (december 24. és 26. között), mint tavaly. Már 2018-ban is 70%-kal nőtt a Telekom ügyfelek karácsonyi (december 24-26 közötti) mobilinternet forgalma az előző év ünnepi időszakában mérthez képest. 

Ez azt jelzi, hogy évről évre egyre többen választják a karácsonyi jókívánságokhoz is az okostelefonjukon vagy tabletjükön a különféle internetes üzenetküldési formákat, mint például az elektronikus levél, a chat és a közösségi oldalakon elhelyezett posztok. Mindhárom ünnepnapon nagyobb volt a forgalom, mint az átlag hétköznapokon, de 25-én és 26-án mobilneteztek a legtöbbet az ügyfelek. A Telekomnál azt tapasztaljuk, hogy mind a Magenta 1 ügyfeleink számára egész decemberben, mind a lakossági mobil ügyfeleink és Új Üzleti Trend díjcsomag előfizetőink számára december 16. és január 1. között nyújtott korlátlan mobilinternet használat is hozzájárulnak ahhoz, hogy a karácsonyi jókívánságok elküldéséhez a mobilinternetet válasszák az ügyfeleink.

 

Az internetes üzenetküldés mellett még mindig sokan választják a hagyományos SMS formátumot a karácsonyi jókívánságok eljuttatásához, bár számuk évente kb. 5-15%-kal csökken. Míg 2017-ben 6,3 millió, 2018-ban pedig 6 millió SMS üzenetet küldtek a Telekom ügyfelek rokonaiknak, ismerőseiknek az ünnepek alatt, addig az idén alig több mint 5,1 milliót.

Kulcsszavak: Telekom mobilinternet

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB

2021. május 17. 16:40

Digitalizációs „bumm” a bankszektorban!

2021. május 4. 19:29

Óvakodjunk a COVID-19 vakcinával kapcsolatos csalásoktól és álhírektől

2021. április 19. 14:58

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15