Ismét az elitben a Schneider Electric
Idén is felkerült a Schneider Electric a Fortune magazin legelismertebb vállalatokat bemutató listájára, a társaság az elektronikai iparágban a negyedik lett, egy pozíciót javítva a múlt évhez képest. A vállalat többek között a társadalmi felelősségvállalás és a termékek, illetve szolgáltatások minősége terén kapott magas értékelést.
Az idei sorban a harmadik év, amikor a Schneider Electric szerepel a patinás magazin listáján. A Fortune „World's Most Admired Companies” rangsor 52 iparágban határozza meg a legjobban teljesítő cégeket, a lista 3770 vállalatvezető és elemző közreműködésével készült el. A rangsor felállításához a szakértők többek között az innovációt, a munkavállalókkal való bánásmódot, a vállalati erőforrások felhasználását, a társadalmi felelősségvállalást, a menedzsment teljesítményét is értékelték.
A Schneider Electric az elektronikai iparágban a negyedik helyet szerezte meg a legelismertebb vállalatok rangsorában, ezzel 2019-hez képest egy pozíciót javított. A társaság különösen kiemelkedő eredményt ért el a társadalmi felelősségvállalás, a menedzsment minősége, illetve a termékek és szolgáltatások színvonala terén.
„A Schneider Electricnél hiszünk az olyan innovációban, aminek pozitív hatása van a bolygónkra. Arra törekszünk, hogy egyenlő esélyt teremtsünk mindenkinek, mindenhol, és lehetővé tegyük az emberek számára, hogy a legtöbbet hozzák ki az energiából. Az, hogy iparágunk egyik vezető vállalkozásaként tekintenek ránk, az az innováció, a fenntarthatóság, a jó célok iránti elkötelezettségünk elismerése. Eltökéltek vagyunk, hogy a jövőben is biztosítsuk az élethez, a fejlődéshez és a fenntarthatósághoz szükséges energiát és hatékonyságot” - jelentette ki az elismerés kapcsán Olivier Blum, a Schneider Electric HR-vezetője.
A társaság rendszeresen szerepel iparági rangsorokban. A közelmúltban a Világgazdasági Fórum „Corporate Knights Global 100 Most Sustainable Corporations” és a Carbon Disclosure Project (CDP) „A-List” nevű rangsorában, illetve a Bloomberg idei „Gender-Equality Index” összeállításában és a Financial Times „Diversity Leaders 2020 Report”-ban is szerepelt.
Kapcsolódó cikkek
- Újra Veres Mihály az EFISZ élén
- A technológia mentheti meg a kiskereskedőket
- Az Immersive Factory 1 millió eurós tőkeemelést hajtott végre
- Fedélzeten gyűjt az easyJet az ausztrál bozóttűz áldozatainak
- Új kommunikációs igazgató a Bosch csoportnál
- A Microsoft 2030-ra karbon-negatívvá válik
- 2020 legmeghatározóbb médiaügynökségi tenderét hirdeti meg az Extreme Digital és az eMAG
- Tavaly is több mint egymillió gép biztonságát garantálta a HungaroControl
- A Zyxel kinevezte új globális értékesítési és marketing alelnökét
- Jelentős fejlesztés indul egy hazai nyomdaipari cégnél
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A világ öt legjobb márkája között a Samsung
A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó vállalat évente közzéteszi a legjobb nemzetközi márkákat tartalmazó Best Global Brands listáját. Az idei listából kiderült, a vállalat márkaértéke elérte a 100,8 milliárd dollárt, amely 10%-os növekedést jelent az előző évhez képest.