A L’Oréal a vállalati fenntarthatóság élén
A vállalati fenntarthatóság terén világszinten vezető non-profit CDP szervezet által meghatározott három területen, a klímaváltozás elleni küzdelem, a vízbiztonság és az erdők védelme kategóriában is „A” minősítéssel emelkedett ki a L’Oréal. A kozmetikai cég az egyetlen vállalat, amely négy egymást követő évben is a legkiválóbb minősítést érdemelte ki mindhárom területen.
A CDP egy nemzetközi nonprofit szervezet, amely A-tól D-ig osztályozza a vállalatok környezetvédelmi teljesítményét. A minősítésnél figyelembe veszik például a környezeti kockázatok ismeretét és kezelését, a környezetvédelmi vezetéssel kapcsolatos legjobb gyakorlatok bemutatását vagy éppen az ambiciózus és jelentőségteljes célok kitűzését is. Az értékelt 8 400 vállalat közül a L’Oréal egyike annak a 6 vállalatnak, amely 2019-ben „A” minősítést szerzett mindhárom értékelt területen. A Csoport az egyetlen, amely már négy egymást követő évben is háromszoros „A” értékeléssel büszkélkedhet.
A tripla „A” minősítés elismeri a L’Oréal ambiciózus céljait és mindazt, amit a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése, az ellátási láncon belüli erdőirtás visszaszorítása, illetve a vízgazdálkodás fejlesztése érdekében tesz, ezáltal is példaértékű vezetővé válva az új fenntartható gazdaságban.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy mi vagyunk az egyetlen vállalat, amely négy egymást követő évben is kiváló, „AAA” minősítéssel büszkélkedhet a CDP mindhárom vizsgált területén. Már évek óta azon dolgozunk, hogy vállalatunkat mélyreható átalakítással egy egyre felelősebb és fenntarthatóbb üzleti modell felé tereljük. Ez a kiemelkedő eredmény a csapataink kitartó elszántsága és a rendkívül ambiciózus célkitűzéseink eredménye, melyeket 2013-ban a „Sharing Beauty With All” fenntartható fejlődési programunk részeként határoztunk meg. Miközben büszkék lehetünk erre a kivételes teljesítményre, tudjuk, hogy nem ülhetünk a babérjainkon tétlenül. Folytatjuk erőfeszítéseinket és a szakértők, valamint bolygónk igényei szerint csökkentjük környezeti hatásunkat. Számunkra ez nemcsak erkölcsi szempontból kötelező, de a társaságunk hosszú távú sikerének velejárója is" – hangsúlyozta Jean-Paul Agon, a L’Oréal elnök-vezérigazgatója az eredmény kapcsán.
Paul Simpson, a CDP vezérigazgatója a következő szavakkal gratulált a kiemelkedő eredményekhez: „Gratulálunk azoknak a vállalatoknak, amelyek a CDP „A” listáján helyet kaptak, mivel vezető szerepet vállalnak a környezetvédelmi teljesítmény és az átláthatóság területein. A klímavészhelyzet, az erdőirtás és a vízbizonytalanság miatt felmerült üzleti kockázatok száma magas - akárcsak a lehetőségeké - egyértelmű, hogy a magánszektornak létfontosságú szerepet kell játszania ezekben a kritikus időkben. Az „A” listán szereplő vállalatok vezetik a vállalati fenntarthatóság piacát, kezelik a környezeti kockázatokat és azért dolgoznak, hogy a holnap gazdaságában is sikeresek legyenek.”
Kapcsolódó cikkek
- A Lime 2030-ig 100 százalékban zéró emisszióssá teszi járműparkját
- Klímaválság – nő a mérnökök felelőssége
- ABB – 2019-es egész évi és negyedik negyedévi eredmények
- Eaton energiatároló rendszer létesítése a karbonsemlegesség érdekében a Lille-i egyetemen
- Üzleti növekedés 2019-ben az i-Cell-nél
- A dolgozói közérzet javításának bajnoka lett a Futureal
- Tovább bővül a fuvarozók online piactere
- A Codecool marketingigazgatója a PROGmasters vezetője lett
- Bosch - Éves pénzügyi eredmények 2019
- Ismét az elitben a Schneider Electric
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A világ öt legjobb márkája között a Samsung
A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó vállalat évente közzéteszi a legjobb nemzetközi márkákat tartalmazó Best Global Brands listáját. Az idei listából kiderült, a vállalat márkaértéke elérte a 100,8 milliárd dollárt, amely 10%-os növekedést jelent az előző évhez képest.