2020 az autós kamerák éve lesz Magyarországon
Az autóskamerák piaca világszerte és hazánkban is rohamosan bővül: nem csoda, hiszen a vitás helyzetekben bizonyítékként is használható felvételek sok kellemetlenségtől óvják meg az autótulajdonosokat. Sőt, a fejlett vezetéstámogató rendszerekkel felszerelt dashcam modellek nemcsak balesetek, koccanások alkalmával hasznosak, használatukkal mindvégig biztonságosabban utazhatunk. A navigációk és menetrögzítő kamerák első számú gyártója, a hazánkban is piacvezető Mio adatai alapján itthon egy év alatt 70%-kal nőtt a dashcam-ek iránti kereslet és közel ötször annyi Mio kamerát vásároltunk 2019-ben, mint egy évvel korábban.
Míg néhány éve a GPS-ek számítottak a legnépszerűbb autós eszköznek Magyarországon, az első helyre mostanra egyértelműen az autós kamerák kerültek. A menetrögzítők hasznát a biztosító társaságok is kezdik felismerni, van olyan európai ország, ahol bizonyos értékhatár fölött kötelezővé is tették használatukat. Bár itthon még nem elvárás, egyre több autótulajdonos ébred rá a fedélzeti kamerák biztosította előnyökre.
„Örömmel látjuk, hogy a magyar autósok is egyre inkább keresik és használják a fedélzeti kamerákat. Adataink szerint az autós kamerák hazai piaca 2018-ról 2019-re 70%-kal bővült, 2020-ra pedig további 60%-os növekedést prognosztizálunk. Statisztikáink szerint jelenleg az eladások kb. 35%-át Mio termékek adják: egy év alatt közel ötszörösére nőtt az értékesített Mio fedélzeti kamerák száma. Ez azt mutatja, hogy a magyar vásárlók számára is egyre fontosabb a kiváló képminőség és a megbízhatóság, amit márkánk a kezdetektől fogva képvisel” – mondta el Cosmin Dobranis, a Mio régiós eladásokért felelős vezetője. A Mio adatai szerint az autós kamerák közül a közép- és a magasabb árkategóriás, több extrával felszerelt eszközöket keresik leginkább a magyarok.
A Mio széles autóskamera kínálata 2020-ban még tovább bővül, a Mio MiVue C314, C560, 795, 821, 826 és 827 modellek már Magyarországon is elérhetőek, a 700-as kategória újdonságai pedig hamarosan megtalálhatóak lesznek a boltok polcain. „Bízunk benne, hogy a termékportfoliónk szélesítésével a magyar piac növekedésével párhuzamosan a részesedésünket is tovább tudjuk növelni 2020-ban” – mondta el Cosmin Dobranis.
„Bár a GPS-ek piaca csökkenőben van, mégis négyszeres növekedést tapasztaltunk az elmúlt évben Magyarországon ebben a szegmensben is. Azt látjuk, hogy a GPS-ekbe telepített Mio Spirit szoftver és a TomTom térképek jól passzolnak a magyar piac elvárásaihoz” – tette hozzá Cosmin Dobranis.
Kapcsolódó cikkek
- 25 ezer életet menthet meg a következő két évtizedben az autó utasait monitorozó technológia
- Mio menetrögzítő kamerák mindenkinek
- Fedélzeti kamera kisokos
- 3 év garancia az év végéig vásárolt Mio autós kamerákra és navigációkra
- Hódítsd meg a kerékpárutakat a Mio-val!
- Mio autós kamera beépített GPS-szel
- A MiTAC partnerségre lépett a brit Inzurával
- MiVue J sorozat: tökéletes képminőség, kijelző nélküli design
- Mio tippek, hogy ne legyél egyedül
- Kiránduljunk biztonságban a Mio-val
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mini projektor, óriási élmény – Fedezd fel a ViewSonic M1 Maxot
A vizuális megoldások terén vezető ViewSonic Corporation új taggal bővítette díjnyertes M1 sorozatát: megérkezett az M1 Max intelligens LED-projektor. A modell a 360 fokban elfordítható, 3 az 1-ben állványának köszönhetően nyerte el az iF Design díjat, és kifejezetten azoknak készült, akik gyakran úton vannak, de nem szeretnének lemondani a kiváló szórakozás élményéről.
Nyári újdonságok a G-Shocktól: Stílusos karórák aktív életmódhoz
Magyarországon a strandszezon többnyire az időjárás alakulásától függ, de a legtöbbször május első hétvégéjén indul – ekkor már kellemes hőmérséklet és bőséges napsütés teremt ideális körülményeket a strandoláshoz. A G-Shock idén is friss modellekkel köszönti a nyári hangulatot, hogy a stílus és funkcionalitás tökéletesen találkozzon a fürdőruha-szezonban.
Utazásra szabva: A Sandberg repülőgépen is használható akkumulátorai
A mobilos és számítástechnikai kiegészítőiről ismert dán márka, a Sandberg, két új, repülőgépen is szállítható powerbankkel bővítette kínálatát. Az egyik egy nagy kapacitású modell, kifejezetten laptopok töltésére, míg a másik egy kompakt, zsebben is elférő megoldás a telefonokhoz.
360°-os élmény: A Sony újgenerációs bulihangszórói
A Sony újabb tagokkal bővítette ULT POWER SOUND termékcsaládját, melyeket úgy terveztek, hogy a zenehallgatás élménye olyan legyen, mintha az ember a koncert első sorában állna.
A világ leggyorsabban növekvő soundbar márkája a Hisense
A Futuresource Consulting jelentése alapján a Hisense soundbarok 2019 és 2024 között a világ leggyorsabban fejlődő soundbar márkájává váltak az eladott termékek száma szerint. Ez az elismerés megerősíti a márka sikeres stratégiáját, amely egyszerre célozza meg a széles közönséget és a prémium szegmenst a szórakoztatóelektronikai piacon.