Akciós tankolás okostelefon-használóknak

forrás: Prím Online, 2020. március 10. 18:04

Kifejezetten fontosak az akciós ajánlatok a hazai vásárlóknak, de a meghatározott időszakokhoz kötött kedvezmények az ezzel együtt járó tumultus és sorban állás miatt egyre több bosszúságot okoznak számukra. Ezt felismerve a hazai LUKOIL-töltőállomásokat üzemeltető Normbenz Magyarország Kft. egy olyan új mobilalkalmazást tett elérhetővé LUKOIL TOPUP néven, amelynek használatával az autósok maguk dönthetik el, hogy a hónap mely két napján tankolnak olcsóbban.

Évről évre mind több akcióval találkozhatnak a vásárlók, a kedvezményes ajánlatok számának növekedéséhez a piaci verseny erősödése mellett az online kereskedelem egyre komolyabb térnyerése is hozzájárult. A különböző kuponnapok, a meghatározott napokra, hetekre korlátozott rendkívüli ajánlatok vonzereje jelentős, a vásárlói döntések meghozását számottevő mértékben befolyásolják ezek a kezdeményezések. Tankoláskor például az autósok 55%-a számára kifejezetten fontosak az árakciók a Normbenz Magyarország Kft. által megrendelt felmérés szerint*. Az egyes napokra meghirdetett kedvezmények ugyanakkor fokozódó stresszt és bosszúságot jelentenek a vásárlók számára. Ennek oka részben az akciók elmulasztásától való félelem, részben az ilyenkor jellemző tumultus és hosszabb sorban állás.

 

 

A hazai okostelefon-felhasználók száma már meghaladja a 6 milliót, és a mobilalkalmazások is egyre szélesebb körben elterjedtek, ez pedig lehetőséget kínál a vállalatok számára az akciókkal mostanáig gyakran együtt járó, a vevőket bosszantó kellemetlenségek kiküszöbölésére. A 77 magyarországi LUKOIL-töltőállomást üzemeltető Normbenz Magyarország Kft. erre építve az elsők között adja vásárlói kezébe az akciók időzítésének szabadságát. Az új TOPUP alkalmazásnak köszönhetően a LUKOIL-nál már maguk az autósok dönthetnek arról, hogy havonta két alkalommal mely napokon tankolnak kedvezményes áron.

 

 

„A LUKOIL TOPUP mobilalkalmazás bevezetésével új korszakot nyitottunk az akciós ajánlatok hazai történetében, mivel mostantól vásárlóink minden hónapban kétszer egyénileg, saját időbeosztásuknak és kényelmüknek megfelelően csökkenthetik literenként öt forinttal bármely üzemanyagunk árát” – mondta el Molnár Róbert, a Normbenz Magyarország kereskedelmi és üzemeltetési igazgatója. 

 

További részletek: www.lukoil.hu/topup

Az alkalmazás letöltése Androidra: http://bit.ly/2I2s6XT 

Az alkalmazás letöltése iPhone-ra: https://apple.co/38dhFeV

 

______________________ 

* Forrás: a Momentor Research 2019. évi kutatása

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Podcastok forradalma: Így lesz 2025-re Magyarországon is a marketing egyik leghatékonyabb eszköze a „tévés rádióműsor”

A márkák és mikrofonok találkozása évek óta az egyik legdinamikusabban fejlődő marketing terület. Iparági becslések szerint csak az Egyesült Államokban 135 millió ember hallgat havonta legalább egy podcastot, de az online műsortípus hazánkban is kétévente duplázza a népszerűségét. Most nagyjából 1,5 millió magyar, azaz a netezők 20 százaléka követ valamilyen podcastot rendszeresen. Közülük egyre többen nézik is azokat! Az AllSet Media január 21-én publikált „Magyarországi social media előrejelzés 2025” jelentésében a saját adataira alapozva úgy becsüli: idén akár 30-40 százalékkal is nőhet a videó alapú céges kommunikáció.

2025. január 25. 15:43

AI Act megfelelőség – A vélt versenyelőnyből súlyos bírság lehet, ha nem tartjuk be a szabályokat

Az AI-technológiák jelentős előnyöket kínálnak a vállalatok számára, ugyanakkor helytelen használatuk súlyos következményekkel is járhat. Az Európai Unió mesterséges intelligencia rendelete alapján 2025. február 2-tól akár 35 millió eurós vagy az éves globális árbevételük 7 százalékának megfelelő bírságot jelenthet a tiltott AI-tevékenységet végző vállalatok számára. A szabályozásnak való megfelelés védelmet nyújt a bírságokkal és reputációs károkkal szemben.

2025. január 25. 13:51

K&H gyorshívás: havi 24 ezer hívást indítanak az ügyfelek a bank appján keresztül, már több mint 7 éve

A K&H ügyfelei havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek a bank mobilalkalmazásán keresztül. A pénzintézet ügyfelei 2018 szeptembere óta élhetnek ezzel a biztonságos ügyintézési lehetőséggel, amelynek során az ügyfélszolgálattal való beszélgetéshez semmilyen azonosító sem szükséges.

2025. január 25. 12:06

Szigor vagy rugalmasság: mi kell a sikeres digitalizációhoz?

Rövid távon a feladatfókuszú vezetés, hosszú távon a kapcsolatorientáltság növelheti a digitalizációban fejlődni kívánó szervezetek üzleti teljesítményét – állapítja meg a Budapesti Corvinus Egyetem kutatócsoportjának friss tanulmánya. 

2025. január 25. 10:25

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Rekordárbevételt ért el az LG 2024-ben

2025. január 23. 19:26

9 év után új elnök az IAB Hungary élén

2025. január 16. 18:01

A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot

2025. január 14. 18:15

A Continental új technológiája látványos módon jelenít meg tartalmakat a járművek oldalablakain

2025. január 9. 12:54