VIP Service szolgáltatást kínál az új P40-széria készülékeihez a Huawei

forrás: Prím Online, 2020. április 6. 15:40

VIP Service szolgáltatást vezetett be legújabb készülékeihez a Huawei. A P40-készülékcsalád és a MateXs tulajdonosai a szolgáltatás keretében extra felhő-tárhelyet, valamint az ország több mint 30 pontján – köztük a Media Markt és a Notebook.hu üzleteiben –, illetve telefonon is, a 0680-482-934-es számon személyes szakértői segítséget vehetnek igénybe. Elindult a vállalat új háztól-házig szolgáltatása is: a veszélyhelyzet időszaka alatt ingyenesen szállítják el a garanciális Huawei készülékeket a szervizbe, majd a javítást és fertőtlenítést követően vissza is juttatják tulajdonosának. 

A Huawei a közelmúltban bemutatott készülékeire – Mate Xs, P 40 Lite, P40, P40 Pro – kiterjeszti a VIP Service szolgáltatását. Ezen okostelefonok felhasználói szakértői segítséget kapnak régi készülékeiken található adataik átmentéséhez, és az alkalmazások telepítéséhez. Mindemellett ingyenes felhő-tárhelyt is igénybe vehetnek 12 hónapon keresztül; a P40 Lite esetében plusz 15, a Mate Xs, a P40 és P40 Pro-hoz pedig további 50 GB keretet kapnak egy évig. 

 

A szolgáltatást mostantól nemcsak a Huawei saját üzleteiben, hanem a Media Markt és a Notebook.hu boltjaiban kihelyezett Huawei VIP Service Pontokon és a Huawei ügyfélszolgálati vonalán keresztül – a +3680-482-934-es számon, hétfőtől péntekig délelőtt 9.00 és este 19.00 óra között – is igénybe vehetik a készüléktulajdonosok.  

 

A Huawei továbbá áprilistól elindította új háztól-házig szolgáltatását is.  A veszélyhelyzet fennállásának idején igénybe vehető szolgáltatás a kiegészítők kivételével minden Huawei-készülékre – így okostelefonokra, notebookokra, tabletekre, okosórákra, routerekre és modemekre is kiterjed. A készülékeket futár veszi fel és szállítja a szervizközpontba, majd azokat a javítást követően az előírásoknak megfelelően megtisztítják és fertőtlenítik, így tisztán és sterilen kerülnek vissza tulajdonosukhoz. A kétirányú szállítás teljesen ingyenes. 

 

A szolgáltatást a Huawei Support alkalmazásán, a prémium készülékekhez a vállalat hivatalos honlapján, az egyéb eszközök esetében pedig a TMX oldalán, valamint telefonos elérhetőségén lehet megrendelni; az ügyfélszolgálati vonal +3680-482-934-es telefonszámán hétfőtől péntekig délelőtt 9.00 és este 19.00 óra között. 

 

Amennyiben valaki személyesen keresi fel a Huawei szervizközpontjait és VIP Service Pontjait, a vállalat ingyenes készülék-fertőtlenítést biztosít.  

Mobiltelefon-készülék ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az európai utazók 72%-a szeretné leküzdeni a nyelvi akadályokat a jobb utazási élményért

A Samsung legújabb kutatásából kiderül, hogy az európai nyaralók*  72%-a azt vallja, hogy sokkal jobban élveznék a külföldi vakációt, ha jobban, gond nélkül tudnának kommunikálni a helyiekkel. Ennek megoldásaként a Samsung arra ösztönzi az utazókat, tegyék próbára a Galaxy AI-t a következő felfedezőútjuk során.

2024. október 4. 19:08

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10

Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban

2024. szeptember 17. 11:37