A Vivre.hu támogatja a hagyományos kiskereskedőket
A Vivre, Románia és Kelet-Közép-Európa egyik vezető online lakberendezési és dekorációs áruháza arra ösztönzi az offline üzlettel rendelkező kiskereskedőket, hogy forgalmazzák termékeiket a Vivre.hu oldalán.
A jelenlegi társadalmi és gazdasági helyzetben az offline kereskedelem nehezen éri el célközönségét. A hagyományos kereskedelem és a vásárlók támogatásának érdekében, akik biztonságosan szeretnék élvezni az általuk választott termékek előnyeit, a Vivre felajánlja weboldalait és mobilalkalmazásait a kiskereskedők számára, akiknek hozzáférést biztosít a havi több mint 6 000 000 látogatóval rendelkező felülethez.
„A Vivre az emberekkel és az emberekért dolgozik, így a jelenlegi helyzetben kapocsként szeretnénk működni az offline kereskedők és a vásárlók között, akik otthonuk biztonságából kívánják elérni az általuk választott termékeket. Ezért megnyitjuk a Vivre.hu kapuit minden olyan lakberendezési kiskereskedő számára, aki hozzáférést kér a portálunkhoz. A közösség, amelynek részei vagyunk, igényli, hogy erőfeszítéseinket egy közös célra összpontosítsuk. A gazdasági folyamatok minél zökkenőmentesebb működése mindannyiunk érdeke, és az online világ kapcsolódási pontot kínál, és ezzel támogatást nyújt ehhez” ‒ mondta Monica Cadogan, a Vivre vezérigazgatója és társalapítója.
2020. április 3-tól az összes magyar kiskereskedő számára, aki csatlakozni kíván a kezdeményezéshez, elérhetővé vált a www.vivre.hu/egyutt weboldal. Kérdés esetén e-mailt küldhetnek a together@vivre.eu e-mail-címre, vagy telefonon is egyeztethetnek a Vivre ügyfélszolgálatával a 0036-180-88439 telefonszám hívásával.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar fejlesztésű szoftver mentheti meg a szabadulószobákat
- A Gyerekaneten áprilisi témája Jocó bácsitól
- Piacvezető a Telekom az online mobiltelefon- és tablet értékesítésben
- Beszámolt 2019-es eredményeiről a Huawei
- Magyar startup hozza össze a termelőket a városi fogyasztókkal
- A hazai webshopok üzemeltetői körében kutatott a Virgo csoport
- A Vodafone telefonos és online ügyintézésre kéri az ügyfeleket
- A koronavírus miatt állásukat vesztett dolgozóknak segít egy új kezdeményezés
- Nem vagy egyedül a karantén alatt sem, ingyenesen segítenek a szakemberek
- Közel 3 milliárd forint árbevételt ért el az OTT-ONE 2019-ben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A magyar ipari dróngyártás Európa csúcsán
Exkluzív eseményen mutatták be október 30-án az ABZ Innovation Kft. legújabb fejlesztésű drónját, amely jelentős előrelépést jelent a hagyományos tisztítási módszerekkel szemben. Az új technológia különösen alkalmas épületek homlokzatai, tetők, ablakok, valamint napelemek hatékony és biztonságos tisztítására. A drón nagynyomású vízsugár-technológiával hatékonyan és biztonságosan végzi el a nehezen hozzáférhető felületek alapos tisztítását.
Kyndryl: generatív mesterséges intelligenciával a kiberbiztonságért
Sok vállalat két fő kérdéssel küzd: Hogyan tudjuk kihasználni az AI és a generatív AI eszközöket kiberbiztonságunk érdekében? E mellett hogyan akadályozhatjuk meg, hogy ugyanezek az eszközök több kockázatnak tegyenek ki minket, tehát fegyverként fordítsák őket ellenünk? A Kyndryl egyrészt globálisan is felmérte a „2024 Kyndryl Readiness Report” – című jelentésében számos vállalat informatikai felkészültségét, másrészt megoldásokat javasol. A cég szerint öt alapvető stratégiával előzhetjük meg a potenciális kibertámadásokat.
Egyre több fiatal diagnosztizálja magát félre pusztán az internetre hagyatkozva
TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány szerint a fiatalok sok esetben hajlamosak kritikus kétely nélkül valósként elfogadni az online térben eléjük táruló, bizonytalan eredetű információkat.
Engedd szabadjára a kreativitásod és találd meg az egyensúlyt a TCL emberközpontú technológiájával
Idén ősszel a TCL tovább dolgozik azon, hogy a művészet, a technológia és a kiegyensúlyozottabb életmód ötvözésével inspirálja a nagyszerűséget. Ez az év remek alkalom arra, hogy megismerjük, miképpen alakítja át a technológia a mindennapos olvasást és írást. A TCL NXTPAPER kijelzőtechnológia papírszerű és tükröződésmentes, melyet úgy terveztek, hogy enyhítse a szemfáradtságot és segítse az egészség fenntartását. Akár kültéren olvasol a napon, akár órákig dolgozol a négy fal között, a NXTPAPER kijelző minimalizálja a kékfény kibocsájtását, ezáltal természetes és kényelmes élményt biztosít bárhol és bármikor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.