Újabb fontos digitális innováció az MKB-nál
Az MKB Bank elindította MKB VideóBANK szolgáltatását, melynek használatával az ügyfelek videóchaten keresztül tudják intézni ügyeik egy részét. A banki tanácsadók személyesen, a legmodernebb digitális technológia eszközeivel állnak rendelkezésre.
A videóbank szolgáltatás létrehozása az MKB Bank digitális fejlesztési programjának tervezett lépése volt, azonban bevezetését – a március végén bevezetésre került digitális ügyfélhívó rendszerhez hasonlóan – jelentősen felgyorsította a koronavírus-járvány teremtette helyzet.
Az MKB VideóBANK gyors, soron kívüli elindításának célja az, hogy tovább csökkentsük a fiókokban történő személyes ügyintézés szükségességét, egyúttal újabb hasznos, kényelmi szolgáltatást biztosítsunk ügyfeleinknek.
A VideóBANK szolgáltatás munkanapokon 8:00 és 16:30 között érhető el és egyéb ügyintézési lehetőségek mellett arra is lehetőséget ad, hogy az ügyfelek ennek használatával nyilatkozzanak, ha nem kívánnak élni a hiteltörlesztési moratóriummal.
Az MKB VideóBANK szolgáltatás használható mobileszközökön (Android és iOS), valamint asztali gépeken és laptopokon Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge és Apple Safari böngészőkben.
Pereczes János, Digitális Üzletfejlesztési ügyvezető igazgató, MKB Bank Nyrt.: "Bankunk a jövő klasszikus digitális bankjaként különösen odafigyel a koronavírus idején megváltozó ügyféligényekre. Azon dolgozunk, hogy ezeket az igényeket minél professzionálisabban szolgáljuk ki a technológia adta lehetőségekkel. Hiszünk a személyes ügyintézés erejében és ezt kombináljuk a videókommunikáció adta lehetőségekkel. Kezdetben a szolgáltatás fókuszában meglévő ügyfeleink ügyintézésének digitalizálása áll, azonban készülünk új, további szolgáltatások bevezetésére is az MKB VideóBANK-on keresztül. Büszke vagyok a bevezetés mögött álló sokszínű csapatra, a rendkívül gyors bevezetésre, és megyünk is tovább, folytatjuk a megkezdett munkát!"
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenesen elérhető Home Office chatbottal segíti a hazai cégeket a ChatBoss Team
- NAK TechLab – Az innovatív megoldások keresése nem állhat meg!
- Rekordidő alatt vezette be digitális ügyfélhívó rendszerét az MKB Bank
- A Volkswagen a Siemens támogatásával fejleszti elektromos autóinak digitalizált gyártását
- Egymilliárd forintot adományoz az MKB Bank a koronavírus elleni harchoz
- Már a biztosítók is nekünk kedveznek
- Az első digitális egészségügyi konferencia tanulságai
- A biztosítási iparágat is elérte a digitalizáció
- Digital Health Summit – minden, amit ma tudhatunk a jövő egészségiparáról
- Dr. Balog Ádám, az MKB Elnök-vezérigazgatója az ORACLE OpenWorld szakmai előadója
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Sürgető helyzet: Gazdasági hátrányt okozhat a digitális készségek hiánya
Az uniós átlag alatt teljesít Magyarország az Európai Unió legutóbbi jelentése szerint a digitális készségek terén: a honi lakosság mindössze fele rendelkezik legalább alapszintű digitális készségekkel, ami valamivel elmarad az uniós átlagtól és messzi célnak tűnik az évtized végére kitűzött 80 százalék. A megoldás azonban sürgető, hisz gazdasági hátrányt okozhat a lemaradás.
A NIS2 megfelelés és a MI-megoldások is megnehezítik a magyar cégek digitális átállását
Az informatika minden eddiginél gyorsabban fejlődik, így nem csoda, hogy ezt sokszor a cégek sem győzik követni. A felhőtechnológia néhány éve még modern kuriózumnak számított, ma már azonban elvárás, hogy bárhol is vagyunk, minden adat azonnal elérhető legyen. Ez a technológiai ugrás azonban nemcsak a rugalmas együttműködést és a munkavégzés szabadságát hozta el a cégek életébe. Ha nem szakszerű módon történik meg egy új IT rendszerre való átállás, az komoly kiberbiztonsági kockázatnak teszi ki a vállalatot. Egy rendszergazdának nemcsak az a feladata, hogy fejlessze a vállalat informatikai hátterét, a cég dolgozóit is oktatnia kell az új rendszerek használatára.
Huawei: Az intelligens technológiák 2030-ra 16 billió dollárral növelhetik a globális GDP-t
A Huawei több mint tíz intelligens hálózati terméket és megoldást mutatott be az idei, müncheni Huawei Network Summiton. Az új Xinghe hálózati megoldások lehetővé teszik a rendkívül gyors adatátvitelt és a nagy teljesítményű hálózati környezetek kiszolgálását, ezzel elősegítve Európa digitális és intelligens fejlődését. Az eseményen több mint ezeregyszáz iparági szakértő, technológiai vezető és partner vett részt több mint 30 országból, köztük Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Svájcból, Spanyolországból, Törökországból és Magyarországról is.