Instagram Live szériát indít az HBO
Április 16-tól kéthetente a rajongóké a főszerep az HBO Magyarország Instagram oldalán. A tervek szerint két hetente jelentkező “Élőben otthonról” széria a hazai kulturális élet egy-egy szereplőjének ad lehetőséget, hogy személyesen beszélgethessenek a rajongóikkal. Ezúttal bármit lehet kérdezni, kedvenc forgatási élményeiktől kezdve színházi és egyéb munkásságukon át hobbijaikról, vagy épp a #maradjotthon alatt eltöltött időről. A rajongók akár élőben is kérdezhetnek az HBO Instagram oldalán.
Elsőként Döbrösi Laura csatlakozott a felkéréshez: “Mindig is imádtam a közönséget, öröm nekik örömet okozni, akár egy villamosos szelfivel, akár egy kis beszélgetéssel. Ebben az elszigeteltség időszakában felértékelődik a találkozás élménye. Ezért voltam különösen boldog, amikor megkeresett az HBO ezzel a szuper feladattal.” – mondta az Aranyélet, a Félvilág és az Örök tél színésznője.
A sorozat későbbi részeiben olyan ismert emberekkel is találkozhatunk, mint Ónodi Eszter (Aranyélet, a Katona József Színház színésze) vagy épp Rajkai Zoltán (Bradley Cooper és Mark Ruffalo állandó magyar hangja). A további részvevőkkel később jelentkezünk.
Az első adás április 16-án, csütörtökön 18 órakor kezdődik az HBO Magyarország Instagram oldalán.
Kapcsolódó cikkek
- Küldd a nagyit az Instagramra!
- Nem igaz, hogy függők vagyunk a közösségi médiától
- Új Instagram adathalászat!
- Ingyen HBO fél évig
- Veszélyben az Instagram fiókunk- újabb adathalász támadások
- Új vígjáték sorozat indul az HBO GO-n
- Emberi Jogi díjra jelölték a magyar HBO új dokumentumfilmjét
- Az HBO új sorozata bemutatja a 2014-es gázai háború előzményeit
- Augusztus 21-én debütál az HBO Nordic nagyszabású új sorozata
- Négyrészes dokumentum sorozat indul az HBO GO-n az Athletico Madrid volt tulajdonosáról
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AI új korszaka – kisebb, hatékonyabb, olcsóbb
Egyre jellemzőbb, hogy az általános célú, nagy AI-modellekről inkább a kisebb, speciálisan egy-egy feladatra szabott rendszerek felé fordul a céges felhasználók figyelme. Ezt a változást a hatékonyság, a költségoptimalizálás és a gyakorlati alkalmazhatóság iránti igény hajtja. A vállalatok ma már nem egyetlen AI-modellre támaszkodnak, hanem olyan stratégiát követnek, ami több modell együttes alkalmazásával növeli a mesterséges intelligencia pontosságát, csökkenti a költségeket és az AI-t megbízható módon integrálják a napi működésbe.
Átszervezéssel erősíti műszaki képzéseit a Széchenyi István Egyetem
A győri Széchenyi István Egyetem Szenátusa április 28-i ülésén nagy többséggel jóváhagyta a három műszaki tudományi kar átalakítását. A szervezeti változás célja, hogy az egyetem még hatékonyabban reagáljon az ipari szerkezetváltásra, valamint a technológiai és munkaerőpiaci trendekre, az egymással összefüggő mérnöki képzések összehangolása és a korszerű technológiákhoz kapcsolódó tudás erősítése révén.
Mobil vagy netes hívás? – Az NMHH legfrissebb adatai megmutatják a trendeket
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) rendszeresen közzétett mobilpiaci jelentése nemcsak a telekommunikációs előfizetések számát ismerteti, hanem képet ad a különböző eszközökön lebonyolított hívások és a mobilinternet-használat mennyiségi és aránybeli változásairól is. A kutatásokból kiderül, hogy bár a mobilhívások száma stagnál, a mobilinternet-forgalom folyamatosan nő – ennek ellenére telefonálásra továbbra is főként a hagyományos mobilhálózatot használjuk.
Schneider Electric technológiával épült fel Európa egyik legfejlettebb adatközpontja
A Start Campus legújabb, SIN01 jelzésű adatközpontját a kiemelkedő működési hatékonyság, megbízhatóság és skálázhatóság jellemzi. A fejlesztés során a Schneider Electric legmodernebb energiamenedzsment- és épületüzemeltetési megoldásait alkalmazták. Emellett a vállalat támogatást nyújtott a Start Campus számára egy 100%-ban megújuló forrásból származó energiára épülő áramvásárlási megállapodás (PPA) stratégia kialakításában is.
A vállalati rendszerleállások mögött nem csak technikai hibák állnak
Az utóbbi időszak tapasztalatai egyértelművé tették, hogy a vállalati rendszerek kiesése mögött nem kizárólag technikai meghibásodások húzódnak meg. Egyre nyilvánvalóbb, hogy emberi és szervezeti tényezők is jelentős szerepet játszanak ezek kialakulásában. Mégis, a felelősség és a megelőzés terhe sok esetben kizárólag az IT-részlegre hárul – holott az incidensek hatékony kezelése összetett, több szakterület együttműködését igénylő feladat.