A HP mentőcsomaggal segíti partnereit

forrás: Prím Online, 2020. április 15. 19:45

A HP bejelentette, hogy rendkívüli intézkedések sorát vezeti be, amelyekkel globális partnerhálózatát segíti a koronavírus miatt kialakult működési- és pénzügyi nehézségek leküzdésében. A végfelhasználók számára biztosított széleskörű finanszírozási- és lízingmegoldások mellett a HP rövidtávú piac- és országspecifikus ösztönzőket kínál értékesítő partnereinek. Az egyes intézkedések országtól függően különböző formában valósulnak majd meg és a partnerektől is függ azok sikeressége. 

A HP ezek mellett kiszámíthatóbb, egységes díjazású ösztönzőprogramot és lazább kompenzációs modelleket vezet be, amelyekkel a partnerek számára rugalmasabb működést biztosít és meghosszabbítja a teljesítési igazolások és különböző riportok beérkezési határidejét. A változások részleteit a HP helyi csapatai egyeztetik az értékesítő partnerekkel.

 

„Nemzetközi vállalatként pontosan értjük a globális tervezés és helyi szintű megvalósítás elvét. Az egységes intézkedések helyett ezért országonként egyedi, az ottani helyzetre és a piacra minden szempontból reflektáló megoldásokat vezetünk be – mondta el Christoph Schell, a HP Kereskedelmi igazgatója. – A vállalat felépítése biztosítja az üzleti működés folytonosságát még a mostani, kihívásokkal teli időszakban is és abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy felajánlhatjuk a segítségünket a nehéz helyzetben lévő partnereinknek.”     

 

HP Integrated Financial Solutions a végfelhasználók számára

Elismert pénzügyi partnereivel a HP Integrated Financial Solutions csoportja számos pénzügyi és eszközéletciklusra vonatkozó lehetőséget kínál. Az ügyfeleknek lehetőségük van késleltetett és csökkentett fizetésre 2021-ig, rövidtávú eszközbérlésre és készpénzhez juthatnak a saját eszközeik eladásán és a kedvezményes visszabérlésén keresztül.

 

A minősített ügyfelek már meglévő, saját munkahelyi eszközeiket finanszírozási megoldások részeként használhatják vagy az azonnal szükséges technológiát beszerezhetik 2020-ra kedvezményes részletfizetési feltételekkel, hogy csökkentsék a rövid távú cash flow terhelést. Az ügyfelek élhetnek a HP késleltetett fizetési struktúrája által biztosított előnyökkel vagy csatlakozhatnak a PC-kölcsönzési programhoz, amelyben 12 hónapos időtartamra bérelhetek eszközöket. Az egyéves szerződés lejártával a berendezések bérlete meghosszabbítható, továbbiakkal bővíthető vagy meg is vásárolhatók.     

 

Ingyenes virtuális kiberbiztonsági tanácsadás

A HP mindent megtesz azért, hogy csökkentse az otthoni munka és tanulás kiberbiztonsági kockázatát, ezért jótékonysági biztonsági kampányt indít. A HP szakértői online tippekkel és tanácsokkal, valamint ingyenes webináriumokkal segítik a felhasználókat a biztonságos otthoni munkaállomás felállításában. 

 

A felhasználókat a webes, e-mailes és dokumentumalapú fenyegetésektől védő HP Sure Click Pro szolgáltatás 2020 szeptember 30-ig ingyenesen érhető el. A szolgáltatás további funkciókkal egészíti ki a HP Sure Click megoldást, mint például a Word és Excel fájlok izolált környezetben történő szerkesztése. A kiegészítő a HP és más gyártók Windows 10 operációs rendszert futtató eszközein érhető el. További részletek a HP.com Security Solutions oldalon találhatók.

 

“A koronavírus miatt megváltozott helyzetben ezek a biztonsági megoldások a lehető legjobbkor válnak elérhetővé – mondta el Patrick Moorhead a Moor Insight & Strategy munkatársa. – Talán még soha nem dolgozott ennyi ember otthonról, mint most, az általuk használt eszközök biztonságát pedig továbbra is olyan szinten kell megoldani, mint az irodai környezetben. Amikor visszatérhetünk a normális kerékvágásba, további növekedést láthatunk majd a munkaerő mobilitásában.”

 

Virtuális tréninganyagok és tudástár

A HP University széleskörű tematikát felölelő online képzési anyagai a sales, a terméktámogatás vagy a vezető iparági szabványok használatáról hozzásegíthetik a partnereket a bevétel optimalizálás és a fenntartható üzletvitelhez szükséges tudáshoz. A személyre szabott digitális tananyagokból mindenki összeállíthatja a céljainak leginkább megfelelő képzéseket. 

 

A HP a 2020-as pénzügyi év végéig (2020. október 31-ig) minden eseményt az online térbe helyezett át, hogy biztosítsa a hiteles hírek és információk áramlását, valamint a kapcsolattartás lehetőségét a belső és külső szereplők között. Emellett a vállalat ügyfélszolgálata egy széles körben elérhető online platformon keresztül áll a felhasználók rendelkezésére az irodai nyomtatással, a biztonsági kérdésekkel, a mobilitási megoldásokkal és a HP szolgáltatásokkal kapcsolatban.

 

Kibővített 24/7 ügyfélszolgálat

A megnövekedett ügyfélszolgálati igényekre reagálva a HP folyamatosan képzi munkatársait az újabb feladatok ellátására, biztosítja számukra az otthoni munkavégzés feltételeit, és támogatja a chat, a közösségi média és a web alapú segítségnyújtást. A felhasználók felkereshetik a nonstop elérhető 24/7 Virtual Agent szolgáltatást, valamint a koronavírussal kapcsolatos információkról tájékoztatás nyújtó globális ügyfélszolgálat oldalát is. 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A járvány felgyorsította az 5G és Wi-Fi 6 fejlesztéseket

A járvány hatására globális szinten nőttek a fejlett vezeték nélküli szolgáltatásokba történő befektetések, a vállalatok világszerte az 5G és a Wi-Fi 6 felé fordították figyelmüket, felgyorsítva ezzel az innovációt és digitális átalakulást – áll a Deloitte legutóbbi felmérésében.

2021. május 12. 13:56

Dübörög a barkácspiac – és vele együtt a logisztika

A 2020-as év az internetes kiskereskedelem valaha volt legnagyobb mértékű éves növekedését hozta. A webáruházak térhódítása az eladókat, valamint az őket a vevőikkel összekapcsoló logisztikai szolgáltatókat is új feladatok elé állítja. A virtuális térben újonnan megjelenő vállalkozások mellett a szektor régebbi szereplőinek is új megoldásokra van szükségük, különösen akkor, ha a termékeik jó részét nem hagyományos csomagként kézbesítik.

2021. május 12. 12:35

A járvány első hulláma alatt is jól teljesített a digitális infrastruktúra

A hazai cégvezetők szerint 2020 tavaszán a mobil- és vezetékes internetes hálózatok lényegében tökéletesen működtek, átlagosan négyötödös osztályzatot adtak nekik – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megbízásából készített reprezentatív felmérésből. A kutatás ugyanakkor arra is kitér: a megkérdezett cégek majdnem negyven százalékánál panaszkodtak arra, hogy nincs elég szolgáltató a telephelyükön a választáshoz.

2021. május 12. 11:18

Sikeres tehetséggondozó verseny a műszaki középiskolákban

Idén, az elmúlt évek után, már kilencedik alkalommal rendezték meg a középiskolák számára kiírt országos Solid Edge és EDGECAM versenyt, amely a számítógép által támogatott tervezést és gyártást tanuló diákok tehetségfelmérője. Idén is több tucat pályaművel neveztek a diákok, hogy a legjobbak bekerüljenek az országos döntőbe.

2021. május 12. 09:57

A Magyar Telekom 2021. első negyedéves eredményei

A Magyar Telekom ma közzétette 2021. első negyedévre vonatkozó, EU által befogadott Nemzetközi Pénzügyi Beszámolási Standardok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra. 

2021. május 11. 19:33

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Digitalizációs „bumm” a bankszektorban!

2021. május 4. 19:29

Óvakodjunk a COVID-19 vakcinával kapcsolatos csalásoktól és álhírektől

2021. április 19. 14:58

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

2021. március 31. 13:35