A Föld Napjára ajánl digitális tananyagot az E.ON
Szerdán lesz a Föld Napja, a héten számos iskolás ismerkedik a környezet- és energiatudatosság témájával, amely sok helyen most kerül elő a tananyagban. Az E.ON a bárki által elérhető EnergiaKaland programjával és a hozzá tartozó digitális anyagaival segít a tanároknak és a diákoknak, hogy a környezetismeret és az energiatudatosság témájában minden korosztály számára otthonról is elérhető, izgalmas és változatos feladatokat találjanak.
Az EnergiaKaland weboldala 5-től 18 éves korig kínál interaktív játékokat, ismertetőket és feladatokat a gyerekeknek, a szülők és a tanárok számára pedig letölthető kézikönyvek és más segédanyagok teszik egyszerűvé az oktatást. A kicsiknek online memóriajátékok segítenek a játékos tanulásban, a nagyobbak interaktív térképen ismerhetik meg egy város energiafelhasználását, a középiskolás korosztály pedig az éghajlatváltozásról, a jövő energiaforrásairól tudhat meg többet, de erőművet is építhetnek az online felületen - csak néhány példát kiragadva az interaktív feladatok sokaságából. Az oldal bárki számára könnyen használható és nem csupán tananyagnak, de böngészése közös családi programnak is kiválóan alkalmas.
Az energiacég az óvodákkal, iskolákkal együttműködve már 2008 óta segíti a pedagógusokat az energiatudatos nevelésben, önkéntesei óvodákban, iskolákban és különböző rendezvényeken tartanak az energia világát megismertető interaktív órákat. Az elmúlt években összesen 280 oktatási intézményben - iskolákban és óvodákban - több ezer gyerek vett részt a programban. Az E.ON-nál már több mint 160 munkatárs végezte el az óratartáshoz szükséges képzést. Az óravázlatokat, a hozzá kapcsolódó feladatokat további felhasználásra a pedagógusok az EnergiaKaland weboldalán keresztül ingyenesen letölthetik. Az E.ON most is bíztatja a tanárokat, szülőket, hogy látogassanak el az oldalra és használják az ott található anyagokat, játékokat az otthoni tanuláshoz.
____________
A tavaly az Effekteam Zöld egyensúly díjával elismert program célja, hogy a gyerekeket modern és kreatív eszközökkel energia- és környezettudatosságra nevelje, és segítse őket abban, hogy később felelősen és tudatosan döntsenek a mindennapi életben arról, hogyan használják a rendelkezésükre álló erőforrásokat. A diákok a legfontosabb adatok és tények megismerésén kívül az energia előállításával, elosztásával és felhasználásával kapcsolatos feladatokban virtuális döntéseket is hozhatnak és szembesülhetnek ezek hatásaival is.
Kapcsolódó cikkek
- Gigafelvásárlás az oktatási piacon
- Idén jelentősen nőtt az ELTE Informatikai Karra jelentkezők száma
- A MOL Mester-M Díjával jutalmazták a Neumann Társaság alelnökét, Erdősné dr. Németh Ágnest
- Robbanás előtt a digitális képzési szektor
- Az otthoni internetezést segíti tanácsaival az NMHH
- Kríziskezelést feszegető műsor indul az E.ON támogatásával
- Újrahasznosítható csomagolást kapnak a Samsung Lifestyle televíziók
- Jelentős növekedés mérhető az online oktatás területén
- Így lehet eredményes az egyetemek alapítványi működése
- Égető kérdések megvitatásával kezdte meg a távolléti oktatást az ELTE Informatikai Kara
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.