Vodafone: technológiánkkal a magyar gazdaság újjáépítéséért
Az Infoparlament mai digitális ülésén Dr. Budai J. Gergő alelnök ismertette a Vodafone Magyarország ötpontos tervét, melynek célja – a kormányzati törekvésekkel összhangban – a hazai gazdaság és a versenyképesség újraindításának támogatása.
„Magyarország világviszonylatban is kiemelkedő minőségű hálózati infrastruktúrája, és ennek keretében a Vodafone Magyarország is jól vizsgázott az elmúlt hónapokban. Szolgáltatói oldalról kijelenthetjük, hogy ebben az időszakban sikerrel teljesítettük első számú prioritásunkat: kapcsolatban tartottuk Magyarországot a járványügyi védekezés szakaszában, amikor a kapcsolattartás elősegítése volt az elsődleges cél. A válság jelenlegi, második szakasza a gazdaság és a versenyképesség talpra állításáról szól, és ebben az időszakban az infokommunikációs ágazat, így a Vodafone szerepe is abban áll, hogy elősegítse a gazdaság újraindítását az infrastrukturális beruházások és a digitalizáció felgyorsítása révén.” – mondta el Dr. Budai J. Gergő, a Vodafone Magyarország igazgatóságának alelnöke a 10. jubileumi, online Infoparlament ülésen.
A Vodafone Magyarország a magas minőségű és nagy kapacitású, biztonságos hálózat fejlesztése, a kritikus állami funkciók digitalizációjának felgyorsítása, a digitális esélyegyenlőség szem előtt tartása, a vállalkozások – különösen a mikro-, kis- és középvállalkozások – digitalizációja, valamint a kormányzati döntéshozatalt támogató rendszerek fejlesztése révén járul hozzá Magyarország gazdaságának és versenyképességének talpra állításához.
A Vodafone már megvalósult intézkedései a járványügyi védekezés első szakaszában
A Vodafone márciusban, a járványügyi védekezés első szakaszában, új szolgáltatásaival és kedvezményeivel azonnali támogatást nyújtott a lakosság, a vállalkozások, az oktatás és az egészségügy számára. A Vodafone +15 GB ingyenes adatkeret biztosított lakossági és vállalati ügyfelei számára, nem számította bele az ügyfelek adatkeretébe az oktatási tartalmakat és a pedagógusok számára készült digitális oktatási segédleteket tartalmazó oldalakat, adattal és ingyen beszélgetéssel segítette a legveszélyeztetettebbeket és a frontvonalban dolgozókat. Pénzadományt és digitális eszközöket biztosított a Máltai Szeretetszolgálat és az Ökomenikus Segélyszervezet együttműködésével, hogy az eszközök a leghatékonyabban kerüljenek kiosztásra és célba érjenek a leginkább rászorultakhoz. A Vodafone támogatta a kormányzatot a kért aggregált adatszolgáltatások és adatelemzések révén, hogy a lehető legjobb, tényekre alapozott döntések szülessenek. A Vodafone támogatta applikációk készítését és fejlesztését is, mint az Életmentőt, ami az Országos Mentőszolgálat és a Vodafone Alapítvány közös fejlesztése, és az állam fejlesztésében megvalósult VírusRadart.
Kapcsolódó cikkek
- Virtuális és fizikai használatra is alkalmas a Vodafone okostanterem-megoldása
- Korlátlan adatot vezet be a Vodafone a Red tarifákban
- Vodafone: Hőkamera segítheti a vállalatokat a járvány idején
- A Haumann-család nappalijába vitte a televíziózás jövőjét a Vodafone
- Elindult az új iPhone SE előrendelése a Vodafone-nál
- Karanténos szuperkoncert a Vodafone támogatásával!
- 2 millió eurós alapot hoz létre a Vodafone Csoport a koronavírus elleni harc támogatására
- A Vodafone Magyarország köszönti a Magyar Telekomot az 5G klubban
- Koronavírus infógombbal és értesítésekkel bővül az ÉletMentő applikáció
- Díjmentes 100 perc a kiemelten veszélyeztetett korosztály számára a Vodafone-tól
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A ChatGPT kinyírja a keresőoptimalizálást?
A mesterséges intelligencia és a nyelvi modellek, mint például a ChatGPT, az elmúlt években robbanásszerűen terjedtek el, és mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára új kihívásokat jelentenek. A ChatGPT jelenlegi, körülbelül 200 milliós felhasználói bázisa ugyan elenyésző a Google vagy a Google által bevezetett Gemini 4,3 milliárd felhasználójához képest – ami a Föld lakosságának közel fele –, azonban ez a szám rövid idő alatt nőtt ekkorára, ami komoly kérdéseket vet fel a vállalatok számára.
Egyre magasabb szintekre tör az IT
Backoffice-ból stratégiai területté vált az IT a cégek életében, hiszen ma már nemcsak a rendszerek működését, de egy cég fejlődését, stratégiai irányvonalait is erőteljesen meghatározhatja – véli a K&H IT vezetője. Ehhez igazodva az IT kiadások is egyre tetemesebb részét teszik ki a működési költségeknek – elérve akár a 70 százalékot is. Különösen igaz ez a bankokra, ahol az innovatív informatikai megoldások már a pénzügyi tranzakciók részét képezik.
A PwC megvette a GKID-t
A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research & Consulting Kft-ben. Ezzel a PwC tanácsadási üzletága digitális kereskedelmi, csomaglogisztikai, médiapiaci valamint adatszolgáltatási és piackutatási kompetenciával is bővül.