Tizenhárom százalékkal nőtt a Huawei árbevétele 2020 első félévében
A Huawei Technologies közzétette 2020 első félévére vonatkozó üzleti eredményeit. A vállalat – nem auditált – árbevétele a tavalyi év első feléhez képest 13,1 százalékkal, 454-millárd kínai jüanra nőtt, a nettó profitráta 9,2 százalék volt. A Huawei távközlési üzletága 159,6 milliárd, a vállalati üzletága 36,3 milliárd, a fogyasztói üzletága pedig 255,8 milliárd kínai jüan árbevételt ért el.
Miközben az egész világ a COVID-19 járvánnyal küzd, az információs és kommunikációs technológiák nemcsak a vírus elleni küzdelem kulcsfontosságú eszközévé, hanem a gazdasági fellendülés motorjává is váltak. A Huawei ebben az időszakban is elkötelezett maradt a szállítókkal és az ipari partnerekkel való együttműködés mellett a stabil hálózati működés fenntartása, a digitális átalakulás felgyorsítása, a helyi járványgócok visszaszorítására, valamint az országok gazdaságainak újbóli megnyitására irányuló erőfeszítések támogatása érdekében.
A járvány által bonyolulttá vált globális helyzet minden eddiginél fontosabbá teszi a nyílt együttműködést és a nemzetközi értékláncokba vetett bizalmat. A Huawei éppen ezért ígéretet tett arra, hogy továbbra is teljesíti az ügyfelekkel és a szállítókkal szemben fennálló kötelezettségeit, tovább halad, illetve hozzájárul a világszintű digitális gazdasághoz, valamint a technológiai fejlődéshez, függetlenül attól, hogy milyen jövőbeli kihívásokkal néz szembe a vállalat.
Kapcsolódó cikkek
- Tovább nőtt a Huawei márkaértéke
- Hatalmas lépéssel hatodik helyezett a Huawei a leginnovatívabb vállalatok listáján
- A Huawei Technologies nyilatkozata az amerikai exportszabályozással kapcsolatban
- Beszámolt 2019-es eredményeiről a Huawei
- Az innovációs miniszter a Huawei magyarországi terveiről tárgyalt
- Mobiltávközlési eszközöket gyártó üzemet létesít a Huawei Franciaországban
- Negyedével nőtt a Huawei árbevétele a harmadik negyedévben
- Közel negyedével nőtt a Huawei árbevétele 2019 első félévében
- Minden idők legjobb eredményét érte el a Huawei a Fortune 500-as listán
- Bemutatta éves fenntarthatósági jelentését a Huawei
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.