Az Allianz digitális megoldásai gyors és hatékony ügyintézést kínálnak
A hazai biztosítói piacon az Allianz Hungária az elsők között vezette be azokat a digitális technológiákat, amelyek egyszerűbbé, kényelmessebbé, gyorsabbá, és nem utolsó sorban papírmentessé teszik az ügyintézést, valamint az értékesítési folyamatokat. A vállalat ügyfeleinek ma már mintegy hatvan százaléka online intézi biztosítási ügyeit, és egyre többen választják az online biztosításkötés lehetőségét. Az Allianz utas-, lakás- és gépjármű-biztosításait követően, néhány hónapja az életbiztosítások szerződéskötési folyamatai is teljes mértékben digitálissá – ezáltal érintés- és papírmentessé – váltak.
A biztosítási ügyek intézésére még mindig sokan tekintenek hosszú és bonyolult folyamatként, azonban az innovatív technológiai megoldásoknak köszönhetően az elmúlt években ez a folyamat teljesen átalakult. Az Allianznál legújabb termékeinket és a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatásainkat úgy alkottuk meg, hogy azok ne csak a háttérben, folyamataikat tekintve legyenek korszerűek és környezetkímélők, de ügyfeleink is a komfortosan érezzék magukat biztosítási ügyintézés közben. Pontosan tudjuk, mennyire bosszantó sorban állni az ügyfélszolgálaton, vagy a véget nem érő dallamokat hallgatni a telefonból, mert ezek a percek mindegyike a szabadidőnk rovására megy. Az Allianz Hungária Zrt. élen jár a digitális megoldások fejlesztésben és bevezetésében, ezért ügyfeleink – a biztosításkötéstől kezdve, a kárügyintézésen át a szerződés- és dokumentum kezelésig – számos, folyamatosan bővülő lehetőség közül választhatnak, így egyszerűbben és gyorsabban intézhetik ügyeiket.
Szerződéskötés bárhonnan a nap 24 órájában, személyes találkozó nélkül
Az Allianz ügyfelei ajánlatot kérhetnek, és kiszámolhatják lakás-, gépjármű- vagy utasbiztosításuk díját, szerződésüket pedig a nap bármely szakában megköthetik, sorban állás nélkül, otthonról. Ahhoz, hogy a felsorolás teljes legyen, csak az életbiztosítások hiányoztak – eddig. Ezek esetében a pénzmosás elleni törvény előírja a kötelező ügyfél-átvilágítást, amelyet most már személyes találkozó nélkül is lebonyolíthatunk. A karantén-időszak egyik pozitívuma a közelmúltban bevezetett, teljes mértékben digitális ügyfél-átvilágítás technológiája, amely amellett, hogy óvja mindannyiunk egészségét, értékes időt takarít meg ügyfeleink számára.
"A távoli ügyfél-átvilágítás egy nagyon egyszerű, és mindenki számára kényelmes folyamat. Amennyiben az ügyfél és a tanácsadó nem találkozik személyesen, akkor a törvény által előírt kötelező átvilágítást a megbízott partnerünk végzi el, webes videókapcsolaton keresztül, az ügyfél által előre meghatározott időpontban. A folyamat negyedórát vesz igénybe és mindössze egy kamerával és internetkapcsolattal rendelkező számítógépre, laptopra vagy mobil eszközre van szüksége az ügyfelünknek.” – mutatta be röviden az ügyfelek többsége által igénybe vehető folyamatot Tóth Balázs, az Allianz Hungária Zrt. értékesítési hálózatáért felelős vezetője.
Az életbiztosítási ajánlat részleteinek egyeztetése után az elkészült tervezet a megadott e-mail-címre érkezik, és az adatok ellenőrzését követően 48 órán belül véglegesíthető.
Kárrendezés néhány kattintással, az otthon kényelméből
Az Allianz ügyfelei emellett online is bejelenthetik káraikat, amennyiben lakás- vagy gépjármű-biztosításukkal kapcsolatos káresemény történik. Sőt, az elektronikus ügyintézés azt is lehetővé teszi, hogy a kárbejelentéséhez – akár utólag is – dokumentumokat és fényképeket csatoljanak, mindezt pedig akár mobiltelefonjukról is megtehetik, kötöttségek nélkül.
Lakás- és gépjármű-biztosítások esetén lehetőség van a kár szemléjét élő videós online kárfelvétellel elvégezni, így a szakértővel sem kell személyesen találkozni. A kárfelvételre akár a kárbejelentéstől számított 2 órán belül sor kerülhet, megegyezés esetén pedig akár 24 órán belül megtörténhet az kifizetés.
Az online kárstátuszkövető alkalmazás a gépjármű-kárbejelentések még egyszerűbb és kényelmesebb nyomon követését teszi lehetővé, mindössze négy lépésben. A kár aktuális státuszának változásáról az Allianz Hungária Zrt. ügyfelei e-mailben vagy sms-ben értesülhetnek.
Teljes körű online ügyintézés
Az Allianz Ügyfélportálon keresztül az ügyfeleknek lehetőségük van kivétel nélkül mindent elintézni: kezelhetik vagy módosíthatják szerződéseiket, rendezhetik a biztosítási díjaikat, itt nézhetik meg a biztosítással kapcsolatos üzeneteiket és egyéni dokumentumaikat is, illetve online igényelhetnek dokumentummásolatot kötvényeikről. Tudjuk jól, hogy az életben gyakran a legjobb élmények tűnnek a legrövidebbnek, ezért fontosnak tartjuk, hogy az élmény tartson örökké, ne az ügyintézés.
Kapcsolódó cikkek
- Sokkal kevesebbet nyomtatnak a magyarok
- A Conrad Electronic támogatja a munkahelyek digitalizációját
- Munkavállalói részvények kibocsátásával egészíti ki juttatási programját az SAP
- Kutatás: a digitalizáció megállíthatatlan folyamatokat indított el a kiskereskedelemben
- Maradnánk home office-ban!
- A koronavírus nyertese a home office
- Egyetemisták innovációi lendíthetik fel a magyar mezőgazdaságot
- Új digitális megoldásokkal segíti a gazdálkodókat az i-Cell és az AgroVIR együttműködése
- Még mindig alacsony a női informatikusok aránya Magyarországon
- Hazánkban is elérhetők a legmenőbb deep tech képzések
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fenntarthatóság és innováció egy autóban
Az OMODA az elektromobilitás és a fenntartható közlekedés iránti elköteleződését egy különleges modellel ünnepli: bemutatta az OMODA 5 EV Planet Earth limitált kiadását. A kiadás szimbolikus időpontban, a Föld Napján került bemutatásra, ezzel is hangsúlyozva az elektromos autók szerepét a bolygó megóvásában.
Magas munkavállalói aktivitás a magyar munkaerőpiacon
A Profession.hu 2025 első negyedéves jelentése szerint a magyar munkaerőpiacon továbbra is magas a munkavállalói aktivitás. Bár az álláshirdetések száma minimálisan, 0,97%-kal visszaesett az előző év azonos időszakához képest, a jelentkezéseké ezzel szemben 4,8%-kal emelkedett. Ez azt jelzi, hogy a munkakeresők oldaláról továbbra is élénk az érdeklődés.
Erős évet zárt a ViVeTech
A Budapesti Értéktőzsde Xtend piacán jegyzett ViVeTech Nyrt. nettó árbevétele a 2024-es üzleti évben 24 százalékkal emelkedett, és megközelítette az 1,4 milliárd forintot, szemben a 2023-ban elért 1,1 milliárd forintos értékkel. A társaság adózott eredménye ezzel párhuzamosan 95 százalékkal, 66,2 millió forintról 128,8 millió forintra bővült – derül ki a vállalat frissen közzétett, a magyar számviteli szabályok szerint elkészített, nem konszolidált éves beszámolójából.
Jogellenes műsorok miatt marasztalták el az RTL-t
Az RTL két bírságot is kifogásolt a bíróságon, de mindkét esetben a Médiatanácsnak adott igazat az igazságszolgáltatás. Az egyik ügy a Reggeli című műsor 2023. október 25-i adásához, a másik a Sztárbox 2023. november 5-i adásához kapcsolódik.
Forradalmi technológiák egyetlen robotporszívóban
A legfrissebb robotporszívó-fejlesztések már nem csupán a szívóerőre vagy az akkumulátor teljesítményére koncentrálnak, hanem egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek arra is, hogy a készülékek könnyedén megbirkózzanak a lakásokban előforduló fizikai akadályokkal – például küszöbökkel vagy padlószint-váltásokkal. Egy újonnan bemutatott modell már technológiai választ is kínál erre: saját magát meg tudja emelni, és akár 6 centiméteres akadályokat is leküzd.