Az e-mobilitás mellett kampányol az ABB és Green.TV
Egy hónappal az Elektromos Járművek Világnapja előtt, amelynek célja világszerte az e-mobilitás megünneplése, arra kérik a felhasználókat, tegyenek online ígéretet arra, hogy a következő járművük elektromos hajtású lesz.
Az ABB és a Green.TV által kezdeményezett, idén először megtartandó Elektromos Járművek Világnapja világszerte az e-mobilitás ünnepe lesz. Az elektromos járművek jelenlegi és leendő vezetőire fókuszáló Elektromos Járművek Világnapja kezdeményezés célja, hogy a felhasználók jobban megismerjék az e-járművek előnyeit, és reflektorfénybe állítsa az e-járművek térnyerésének fontosságát.
Az Elektromos Járművek Világnapja kezdeményezés stábja arra kéri majd a járművezetőket, hogy tegyenek online vállalást, miszerint a következő járművüknek elektromos hajtású gépkocsit vásárolnak. Ezek a vállalások kézzelfogható módon bizonyítanák, hogy az Elektromos Járművek Világnapja miként ösztönzi az elektromos járművek döntő szerepének elismerését a fenntartható közlekedés előmozdításában.
Frank Muehlon, az ABB E-mobilitási Infrastruktúra-megoldások globális üzletágának vezetője így nyilatkozott: „Az ABB Energetika divíziója a zéró kibocsátást célzó küldetéséhez hűen, elkötelezett amellett, hogy mindenki számára tisztább és zöldebb társadalmat alakítsunk ki. Az Elektromos Járművek Világnapja rávilágít arra, hogy szükség van az elektromos járművek szélesebb körű használatára, és reményeink szerint lökést ad majd annak a világméretű mozgalomnak is, amely támogatja a kibocsátásmentes közlekedés jövőbeni térnyerését.”
Az e-mobilitás terén globális piacvezető ABB elkötelezett a szektoron belüli innováció további erősítése, valamint az elektromos járművek szélesebb körű elfogadásának támogatása mellett. Az egyedülálló villamosítási szakértelemmel rendelkező ABB már több mint 14 000 DC villámtöltőt értékesített a világ több mint 80 országában. Az ABB a fenntartható közlekedési megoldások nemzetközi elterjesztésében szerzett érdemeiért nemrég vehette át a Global E-mobility Leader 2019 díjat.
Ade Thomas, a Green.TV médiavállalat alapítója így nyilatkozott: „Azt szeretnénk, hogy az Elektromos Járművek Világnapja ráirányítsa a figyelmet az éghajlatváltozással és a levegő tisztaságával kapcsolatos sürgető kérdésekre, illetve a világnapon mindenkit arra kérünk, hogy kötelezze el magát e-jármű vásárlása és vezetése mellett, amivel hozzájárul a fenntartható jövő eléréséhez.”
Az Elektromos Járművek Világnapját szervezők együttműködnek más partnerekkel és az e-mobilitási szektor vezető szereplőivel is, hogy az EV Világnapot egy nemzetközi e-mobilitási mozgalommá fejlesszék.
Az Elektromos Járművek Világnapja további partnerei között található az e-járműveket és ezekhez kapcsolódó technológiát gyártó Mahindra Electric Mobility, az elektromos járműveket gyártó Polestar, az Egyesült-Királyság hat legjelentősebb energetikai cége közé tartozó SSE, valamint az elektromos járműveket gyártó kínai cég, a NIO is.
Tegyen Ön is fogadalmat, és látogasson el a következő weboldalra: www.worldevday.org/ev-pledge.
Kapcsolódó cikkek
- Az ABB elektromos járműtöltőket gyártó üzemet létesít a globális igények kiszolgálására
- Jövőre az Eurosporton látható az Extreme E versenysorozat
- Az elektromos autózás legnagyobb kihívására ad megoldást a magyar fejlesztés
- ABB - 2020. második negyedévi eredmények
- ABB technológiával töltik az ABB FIA Formula-E harmadik generációs versenyautóit
- Az ABB páneurópai kísérleti program keretében segíti az e-mobilitási technológia digitális fejlesztését
- Hatalmas üvegtáblákat mozgat az ABB robotrendszere
- Az ABB vízhűtéses, nagyfeszültségű motorjai nagy teljesítménysűrűséget kínálnak
- Az ABB eladta az Energetikai Hálózatok üzletágát a Hitachinak
- Az ABB nagyon készül az e-mobilitás megünneplésére
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új szintre emeli a szórakozást a Samsung 2025-ös TV és soundbar termékcsaládja
A Samsung hivatalosan is bemutatta 2025-ös televízió- és hangprojektor kínálatát, amely már elérhető a vállalat webáruházában is Magyarországon. Az elsőként a CES 2025 kiállításon leleplezett új modellek fejlett mesterséges intelligencia technológiákra épülnek, amelyek még személyre szabottabb és magával ragadóbb audiovizuális élményt ígérnek.
Megújult elnökséggel folytatja munkáját a Magyar Marketing Szövetség
Május 14-én tartotta éves közgyűlését a hazai marketing szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A tagság egyhangúlag újabb négy évre elnökké választotta Hinora Ferencet (Positive Adamsky), aki immár 12 éve vezeti a szövetséget.
Klasszikus művészet, digitális csavarral – így újul meg a Múzeum+
A Magyar Nemzeti Galéria és a Yettel új szintre emelte együttműködését: a Múzeum+ estek megújult formában térnek vissza, és a Múzeumok Éjszakájára is külön programmal készülnek.
Rendszám alapján működő automata parkolás az Allee-ban
Az Allee Bevásárlóközpontban egy új, rendszámfelismerésen alapuló parkolási rendszer lépett életbe, amely automatikus be- és kihajtást tesz lehetővé. Az újítás célja, hogy kényelmesebb, gyorsabb és környezetbarátabb parkolási élményt nyújtson a látogatók számára, miközben csökkenti a várakozási időt és megelőzi a torlódásokat.
Technológia és sport találkozása: Partnerség Tadej Pogačar és a Continental között
A Continental stratégiai együttműködést indított a világ egyik legsikeresebb országúti kerékpárosával, a 26 éves Tadej Pogačarral. A partnerség alapját közös értékek képezik: a kiemelkedő teljesítmény, a biztonság és az egymás iránti tisztelet a közutakon – legyen szó autósokról vagy bringásokról.