Az e-mobilitás mellett kampányol az ABB és Green.TV
Egy hónappal az Elektromos Járművek Világnapja előtt, amelynek célja világszerte az e-mobilitás megünneplése, arra kérik a felhasználókat, tegyenek online ígéretet arra, hogy a következő járművük elektromos hajtású lesz.
Az ABB és a Green.TV által kezdeményezett, idén először megtartandó Elektromos Járművek Világnapja világszerte az e-mobilitás ünnepe lesz. Az elektromos járművek jelenlegi és leendő vezetőire fókuszáló Elektromos Járművek Világnapja kezdeményezés célja, hogy a felhasználók jobban megismerjék az e-járművek előnyeit, és reflektorfénybe állítsa az e-járművek térnyerésének fontosságát.
Az Elektromos Járművek Világnapja kezdeményezés stábja arra kéri majd a járművezetőket, hogy tegyenek online vállalást, miszerint a következő járművüknek elektromos hajtású gépkocsit vásárolnak. Ezek a vállalások kézzelfogható módon bizonyítanák, hogy az Elektromos Járművek Világnapja miként ösztönzi az elektromos járművek döntő szerepének elismerését a fenntartható közlekedés előmozdításában.
Frank Muehlon, az ABB E-mobilitási Infrastruktúra-megoldások globális üzletágának vezetője így nyilatkozott: „Az ABB Energetika divíziója a zéró kibocsátást célzó küldetéséhez hűen, elkötelezett amellett, hogy mindenki számára tisztább és zöldebb társadalmat alakítsunk ki. Az Elektromos Járművek Világnapja rávilágít arra, hogy szükség van az elektromos járművek szélesebb körű használatára, és reményeink szerint lökést ad majd annak a világméretű mozgalomnak is, amely támogatja a kibocsátásmentes közlekedés jövőbeni térnyerését.”
Az e-mobilitás terén globális piacvezető ABB elkötelezett a szektoron belüli innováció további erősítése, valamint az elektromos járművek szélesebb körű elfogadásának támogatása mellett. Az egyedülálló villamosítási szakértelemmel rendelkező ABB már több mint 14 000 DC villámtöltőt értékesített a világ több mint 80 országában. Az ABB a fenntartható közlekedési megoldások nemzetközi elterjesztésében szerzett érdemeiért nemrég vehette át a Global E-mobility Leader 2019 díjat.
Ade Thomas, a Green.TV médiavállalat alapítója így nyilatkozott: „Azt szeretnénk, hogy az Elektromos Járművek Világnapja ráirányítsa a figyelmet az éghajlatváltozással és a levegő tisztaságával kapcsolatos sürgető kérdésekre, illetve a világnapon mindenkit arra kérünk, hogy kötelezze el magát e-jármű vásárlása és vezetése mellett, amivel hozzájárul a fenntartható jövő eléréséhez.”
Az Elektromos Járművek Világnapját szervezők együttműködnek más partnerekkel és az e-mobilitási szektor vezető szereplőivel is, hogy az EV Világnapot egy nemzetközi e-mobilitási mozgalommá fejlesszék.
Az Elektromos Járművek Világnapja további partnerei között található az e-járműveket és ezekhez kapcsolódó technológiát gyártó Mahindra Electric Mobility, az elektromos járműveket gyártó Polestar, az Egyesült-Királyság hat legjelentősebb energetikai cége közé tartozó SSE, valamint az elektromos járműveket gyártó kínai cég, a NIO is.
Tegyen Ön is fogadalmat, és látogasson el a következő weboldalra: www.worldevday.org/ev-pledge.
Kapcsolódó cikkek
- Az ABB elektromos járműtöltőket gyártó üzemet létesít a globális igények kiszolgálására
- Jövőre az Eurosporton látható az Extreme E versenysorozat
- Az elektromos autózás legnagyobb kihívására ad megoldást a magyar fejlesztés
- ABB - 2020. második negyedévi eredmények
- ABB technológiával töltik az ABB FIA Formula-E harmadik generációs versenyautóit
- Az ABB páneurópai kísérleti program keretében segíti az e-mobilitási technológia digitális fejlesztését
- Hatalmas üvegtáblákat mozgat az ABB robotrendszere
- Az ABB vízhűtéses, nagyfeszültségű motorjai nagy teljesítménysűrűséget kínálnak
- Az ABB eladta az Energetikai Hálózatok üzletágát a Hitachinak
- Az ABB nagyon készül az e-mobilitás megünneplésére
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Vezető marketingesek kerekasztal-beszélgetése
2025. június 17-én ismét találkoztak egymással a Magyar Marketing Szövetség tagozataként működő Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai. A rendezvénynek a Zwack Füves Bárja adott otthont, házigazdája és ötletgazdája Kovács Dávid Gábor, a Zwack Unicum Nyrt. marketingigazgatója volt. Az esemény célja az volt, hogy a februárban elindított szakmai párbeszédet folytassák arról, milyen szerepet játszhat a marketing – és maguk a marketingesek – a társadalom formálásában.
Ahol az AI találkozik a japán precizitással: bemutatkozik a Casio újdonsága
A Casio hivatalosan is bemutatta a G-Shock termékcsalád legfrissebb darabját, az MTG-B4000-res modellt. „Ez az új japán csúcstechnológiás óra remekül ötvözi a tervezők kreativitását a mesterséges intelligencia által nyújtott lehetőségekkel. Az MTG-B4000-res méltó tagja az MT-G sorozatnak, amely a strapabíróságáról, tartósságáról és ellenállóságáról ismert” – mondta Nagy Sándor, a Casio termékmenedzsere.
Digitális forradalom az állattenyésztésben – Egyetemi hallgatók tesztelik Moldován András szoftverét
A precíziós állattenyésztés és az agrárdigitalizáció területén indít új együttműködést a Széchenyi István Egyetem: stratégiai megállapodást írt alá a Livestocker Solutions Kft.-vel, amelynek alapítója a Cápák között című televíziós műsorból is ismert üzletember, Moldován András. A partnerség révén az egyetem Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Karának hallgatói a cég korszerű farmmenedzsmentszoftverét használhatják az oktatásban, így első kézből ismerkedhetnek meg a precíziós állattartás digitális eszközeivel.
Minden kép mestermű – HONOR 400 az alkotás szolgálatában
A nyári kalandok során elengedhetetlen, hogy a legszebb pillanatokat maradandó formában örökítsük meg – ebben nyújt megbízható társat a HONOR 400 széria. A készülék ideális választás azok számára, akik a nyaralás minden részletét élethűen és stílusosan szeretnék megörökíteni, legyen szó múzeumokról, történelmi helyszínekről vagy városi látnivalókról. A HONOR 400 széria mesterséges intelligencia alapú fejlesztései új távlatokat nyitnak a mobilfotózásban, így minden élmény a lehető legszebb formában marad meg.
Stílus és teljesítmény egyetlen hangszóróban
A világ egyik vezető szórakoztatóelektronikai márkája, a TCL, új szintre emeli az otthoni moziélményt a forradalmian új Z100 hangszóróval – az első vezeték nélküli Dolby Atmos FlexConnect eszközzel. Ez az innovatív megoldás egyesíti a kiemelkedő hangteljesítményt, a rugalmasságot, a könnyű telepíthetőséget és a stílusos megjelenést.