Naprakész üzleti tudás másodpercek alatt
Az információgyűjtés ma már egyszerű, ugyanakkor a szükséges adatot megfelelő időben nehéz megszerezni. Naponta több millió keresés történik az interneten, ezért hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy a hagyományos keresőmotorok minden kérdésünkre választ adnak. De milyen gyakran találjuk magunkat olyan helyzetben, ahol a téma bonyolultsága miatt szinte lehetetlen megtalálni a szükséges információt?
A BrightMeUp! egy fejlett információs hírbázis, ami kiküszöböli a hosszú keresési időt, egy innovatív jelentésalapú keresőmotorral, illetve a mesterséges intelligenciát megtestesítő Avatarral, ami úgy tanul akár egy ember. Az Avatarok naprakész tudással bírnak minden témában: megtanulják, értelmezik és kiválasztják a releváns cikkeket specializált adatbázisból, ezzel időt spórolva a felhasználónak.
„A termékünk mögött meghúzódó ötlet nagyon egyszerű: csak azt olvasd el, amire szükséged van!” - mondta Uzonyi Zoltán, a Negentropics Szoftver Zrt. alapító vezérigazgatója. „Termékünk az emberek információgyűjtési igényeire épült, így a hosszú kutatási idő helyett inkább arra a problémára fókuszálhatnak, ami alapvetően a témához vonzotta őket.” – tette hozzá.
A forradalmi mesterséges intelligencia segít a felhasználóknak, hogy erőfeszítés nélkül találják meg a számukra leginkább releváns tartalmat a Fintech iparágban. Az alkalmazás három fő része az Avatar, a Newsfeed (Hírek) és az Explore (Felfedező). A Fintech világának megbízható forrásaiból származó válogatott, friss hírek a mesterséges intelligenciára épülő innovatív eszköz – az Avatar - segítségével jutnak el a felhasználóhoz. Az adatbázisokban szereplő források az iparág vezető szereplőinek ajánlásain alapszik. Az Avatarok virtuális kollégaként működve a Fintech területei szerint jelenítik meg a témába vágó híreket a felhasználó hírfolyamában. A BrightMeUp! technológiai fejlesztése, az Explore (Felfedező) egy forradalmian új, jelentésalapú keresőmotor, ami pontos találatokat nyújt. Más keresőmotoroktól eltérően a felhasználók mondatokat, bekezdéseket vagy akár nagyon hosszú dokumentumokat is használhatnak keresési kifejezésként.
„A megtanult információk alapján az Avatar folyamatosan követi, gyűjti és böngészi a legfrissebb híreket a saját témájában. Miután összegyűjtötte, csak a releváns cikkeket jeleníti meg a hírfolyamodban, ezzel időt és munkát megtakarítva a felhasználónak.” - mondta Uzonyi Zoltán.
A rendszer használata a bevezető időszakban korlátozott ideig ingyenes. A BrightMeUp! teljes funkcionalitásának kihasználásához az asztali verzió használata javasolt, amely elérhető magyar (Hírspektrum.hu) illetve angol nyelven is. Az egyszerűsített mobil változat letölthető az App Store és a Google Play online áruházakból.
Kapcsolódó cikkek
- Kettészakadt a munkaerőpiac: egyes állásokra akár 200-szoros is lehet a túljelentkezés
- A SZTAKI vezetésével indultak el az új kutatólaboratóriumok
- A ruhavásárlás jövője – a méretkalkulátortól a mesterséges intelligenciáig
- A felhőből foglalkoztathatnak mesterséges intelligenciát a hazai vállalatok
- Európai összefogás a biztonságos ember-gép kapcsolatért
- Új, MI-alapú, automatizált rendszer segíti a kkv-k energiahatékonysági beruházásait
- Kriptovaluta kereskedés mesterséges intelligenciával
- Így lesz biztonságos és kényelmes a vezetés mesterséges intelligenciával
- Dyntell: Debrecenből a világhírbe
- Az egészségügynek égető szüksége van a mesterséges intelligencia alkalmazására
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.