Naprakész üzleti tudás másodpercek alatt

forrás: Prím Online, 2020. október 7. 13:35

Az információgyűjtés ma már egyszerű, ugyanakkor a szükséges adatot megfelelő időben nehéz megszerezni. Naponta több millió keresés történik az interneten, ezért hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy a hagyományos keresőmotorok minden kérdésünkre választ adnak. De milyen gyakran találjuk magunkat olyan helyzetben, ahol a téma bonyolultsága miatt szinte lehetetlen megtalálni a szükséges információt?

A BrightMeUp! egy fejlett információs hírbázis, ami kiküszöböli a hosszú keresési időt, egy innovatív jelentésalapú keresőmotorral, illetve a mesterséges intelligenciát megtestesítő Avatarral, ami úgy tanul akár egy ember. Az Avatarok naprakész tudással bírnak minden témában: megtanulják, értelmezik és kiválasztják a releváns cikkeket specializált adatbázisból, ezzel időt spórolva a felhasználónak.

 

„A termékünk mögött meghúzódó ötlet nagyon egyszerű: csak azt olvasd el, amire szükséged van!” - mondta Uzonyi Zoltán, a Negentropics Szoftver Zrt. alapító vezérigazgatója. „Termékünk az emberek információgyűjtési igényeire épült, így a hosszú kutatási idő helyett inkább arra a problémára fókuszálhatnak, ami alapvetően a témához vonzotta őket.” – tette hozzá.

 

A forradalmi mesterséges intelligencia segít a felhasználóknak, hogy erőfeszítés nélkül találják meg a számukra leginkább releváns tartalmat a Fintech iparágban. Az alkalmazás három fő része az Avatar, a Newsfeed (Hírek) és az Explore (Felfedező). A Fintech világának megbízható forrásaiból származó válogatott, friss hírek a mesterséges intelligenciára épülő innovatív eszköz – az Avatar - segítségével jutnak el a felhasználóhoz. Az adatbázisokban szereplő források az iparág vezető szereplőinek ajánlásain alapszik. Az Avatarok virtuális kollégaként működve a Fintech területei szerint jelenítik meg a témába vágó híreket a felhasználó hírfolyamában. A BrightMeUp! technológiai fejlesztése, az Explore (Felfedező) egy forradalmian új, jelentésalapú keresőmotor, ami pontos találatokat nyújt. Más keresőmotoroktól eltérően a felhasználók mondatokat, bekezdéseket vagy akár nagyon hosszú dokumentumokat is használhatnak keresési kifejezésként.

 

„A megtanult információk alapján az Avatar folyamatosan követi, gyűjti és böngészi a legfrissebb híreket a saját témájában. Miután összegyűjtötte, csak a releváns cikkeket jeleníti meg a hírfolyamodban, ezzel időt és munkát megtakarítva a felhasználónak.” - mondta Uzonyi Zoltán.

 

A rendszer használata a bevezető időszakban korlátozott ideig ingyenes. A BrightMeUp! teljes funkcionalitásának kihasználásához az asztali verzió használata javasolt, amely elérhető magyar (Hírspektrum.hu) illetve angol nyelven is. Az egyszerűsített mobil változat letölthető az App Store és a Google Play online áruházakból.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!

Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.

2024. március 27. 11:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05