Tehetséges műegyetemi hallgatók érkeztek a Quadronhoz
A társaság idén először vesz részt a Budapesti Műszaki Egyetem 2017-ben indított PARIPA programjában, ahol a legrátermettebb műegyetemi hallgatók kapnak lehetőséget szakmai tapasztalatszerzésre. A Quadron két témát hirdetett meg az érdeklődőknek: „Komplex Internetes csalásfelderítő és elemző program fejlesztés” és „Security Data Lake K+F” címen. Az utóbbi téma esetében 2 hallgató olyan sikeresen szerepelt az interjún, hogy a PARIPA program 4 éves történetében először, utólagos létszámbővítéssel mindketten felvételt nyertek.
Ezzel a PARIPÁ-val mindenki nyer
„Ötvözni tudjuk a Műegyetem és vállalati partnerei elvárásainak előnyeit: hallgatóink céges tapasztalatokat szerezhetnek munkaviszony-kötöttségek nélkül, emellett mentoraikkal beleláthatnak a szakterületüket leginkább foglalkoztató aktuális problémákba, a vállalatok pedig válogatott, tehetséges fiatalokkal találkozhatnak.” – emelte ki „A „Partnerségben az Iparral – hallgatói képzési és ösztöndíjprogram” (PARIPA) online nyílt napján Horváth Gábor egyetemi tanár, a BME Villamosmérnöki és Informatikai Kar (VIK) tudományos és nemzetközi ügyekért felelős dékánhelyettese.
Az egyetem számára is hasznosak az ehhez hasonló programok, hiszen segítségükkel kiemelkedő hallgatói kört építhet ki, az ipari kapcsolatokkal a programon túlmutató K+F együttműködések lehetőségéhez jut, valamint a szakmai együttműködéssel az oktatás fejlesztéséhez is lehetőséget kap: mérnöktovábbképzések szolgáltatásával, illetve ipari szakemberek egyetemi oktatásba bevonásával.
„A Quadron hosszútávú employer branding stratégiájának fontos eleme, hogy részt vegyen a legszínvonalasabb egyetemek hasonló programjaiban, amelyek lehetőséget biztosítanak a vállalat szakmai színvonalának széleskörű bemutatására és a vállalat ismertségének növelésére a hallgatók, azaz a jövőbeli munkaerő körében. A PARIPÁ-hoz hasonló kezdeményezések segítségével kiemelkedő kompetenciájú hallgatókat ismerhetünk meg és köthetünk magukhoz a közös K+F munkában.” – mondta el Solymos Ákos, a Quadron K+F és oktatás üzletágainak vezetője.
„A hallgatók mentorálásával a Quadron mérnöki, tanácsadói és szolgáltatási kompetenciaközpontjának szakemberei foglalkoznak, akik összességében 100+ év gyakorlati munkatapasztalattal és a legmagasabb szintű nemzetközi vizsgatapasztalattal rendelkező mérnökök és konzulensek. Ezek a kollégák a napi munkájuk mellett végzik a Quadron fiatalabb szakembereinek fejlesztését - beleértve számos egyetemistát is.” – tette hozzá Gulyás Péter, a Quadron ügyvezető igazgatója.
A pandémia nem állhatja a PARIPA útját
A PARIPA partnercégei a Quadron mellett a DXC Technology, az IBM Budapest Lab, az Ernst&Young, a NISZ Zrt, a T-Systems és a Wigner Fizikai Kutatóintézet idén tíz K+F témát ajánlottak fel amellett, hogy a járványhelyzet miatt felkészültek a hallgatók online foglalkoztatására. „Az új évfolyamnál sem számítunk fennakadásokra, mivel számos globális IT cég már csak online üzemmódban tevékenykedik, így kialakultak a megfelelő informatikai eszközök a távmunkára, távegyüttműködésre” – mondta el Simon Vilmos programigazgató, a BME Hálózati Rendszerek és Szolgáltatások Tanszékének (VIK) egyetemi docense.
Kapcsolódó cikkek
- Biztonságosabb otthonról vásárolni? A bankkártyánk számára nem biztos
- A legvonzóbb munkaadók között a Schneider Electric
- Új, tanúsított változat érhető el az egyedülálló, magyar fejlesztésű biztonsági megoldásból
- Iparági nagyágyút igazolt a Dyntell
- Újabb befektetéssel erősít a BitNinja
- GDPR felkészültség ellenőrzési lehetőségek
- Netezz biztonságosan Te is! – Pályázati felhívás
- A Telenor a legpéldamutatóbb munkáltató
- Hogy kerülhet el a céged egy zsarolóvírusos támadást?
- Operatív igazgatóval erősít a QUADRON
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A világ öt legjobb márkája között a Samsung
A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó vállalat évente közzéteszi a legjobb nemzetközi márkákat tartalmazó Best Global Brands listáját. Az idei listából kiderült, a vállalat márkaértéke elérte a 100,8 milliárd dollárt, amely 10%-os növekedést jelent az előző évhez képest.