A Fujitsu mélyíti elkötelezettségét az ENSZ fenntartható fejlődési céljai iránt

forrás: Prím Online, 2020. október 11. 16:37

A Fujitsu globális szolgáltatási szervezetének napokban bemutatott kísérleti programja mélyíti a vállalat elkötelezettségét az ENSZ fenntartható fejlődési céljai (SDG-k) iránt. Az azonnali hatállyal induló kezdeményezés keretében a globális szolgáltatási szervezet 5800 dolgozója kísérleti jelleggel virtuális közösségeket hoz létre, amelynek tagjai a szervezeti és földrajzi határokon átívelve kommunikálnak és működnek együtt egymással, miközben felelős szerepet vállalnak a pozitív társadalmi változások eléréséért végzett munkában. 

A Fujitsu virtuális közösségei, más néven „törzsei” az ENSZ fenntartható fejlődési céljai köré szerveződnek. Az SDG-kkel az ENSZ 17 globális célkitűzést fogalmazott meg a mindenki számára jobb és fenntarthatóbb jövő megteremtése jegyében. Ezek az emberiség előtt álló globális kihívásokat veszik célba egyebek mellett a szegénység, az egyenlőtlenség, a klímaváltozás, a környezetpusztulás, a béke és az igazságosság területén. A 2030-as határidővel meghatározott célok keretet adnak a civil társadalom, a kormányok és a vállalatok számára a kihívások leggyőzéséért folytatott együttműködéshez. 

 

Ez a társadalmi szerepvállalási program összhangban áll a Fujitsu vállalati célkitűzésével, mely szerint az innováció segítségével a társadalmon belüli bizalmat erősítve, fenntarthatóbb hellyé kívánja tenni a világot. A törzsek bevezetésével a Fujitsu fokozza elkötelezettségét az ENSZ SDG-i iránt. A kísérleti szakaszban a Fujitsu globális szolgáltatási szervezetének vezetősége, egyes amerikai és európai szolgáltatási csapatok tagjai, valamint a Costa Rica-i, indiai és portugáliai globális szolgáltatásnyújtási központok dolgozói vesznek részt a programban. A dolgozók mindegyike választ egyet az ENSZ 17 fenntarthatósági célja közül, és csatlakozik a kapcsolódó SDG-törzshöz. A törzsek létrehozása motiválja és inspirálja a dolgozókat, hogy közös gondolkodással, együttműködéssel, kapcsolatépítéssel, csoportos tanulással és gyakorlati lépésekkel támogassák az ENSZ céljainak megvalósulását. 

 

Segítség a magánemberek számára, hogy pozitív változásokat érjenek el egy nagyobb jó érdekében 

Tim White, vezérigazgató, alelnök, a Fujitsu globális szolgáltatásokért felelős vezetője elmondta: „A Fujitsu Global Delivery csoportjánál indított kísérleti program bemutatja, hogyan tudnak a magánemberek megfelelő támogatás birtokában pozitív változásokat elérni egy nagyobb jó érdekében. A felelős üzleti működés a Fujitsu globális szolgáltatási szervezetének egyik alappillére, ami hozzásegített minket ahhoz, hogy az emberi jóllétet szem előtt tartva jussunk túl a COVID-világjárvány okozta számos kihíváson. Meggyőződésünk, hogy ez magasabb szintre emeli elkötelezettségünket a felelős üzletvitel iránt, hiszen lehetővé tesszük kollégáink számára, hogy megéljék a Fujitsu legfőbb célkitűzését, mely szerint az innováció segítségével a társadalmon belüli bizalmat erősítve, fenntarthatóbb hellyé kívánjuk tenni a világot.”

 

Majd White így folytatta: „A sikeres kísérleti program nyomán erősítjük elkötelezettségünket az ENSZ fenntartható fejlődési céljai iránt, és a későbbiekben a globális szolgáltatási szervezet teljes, 23 ezer fős állományára kiterjeszthetjük a törzseket. Ezzel dolgozóink készségeit és ismereteit fontos társadalmi ügyekre koncentrálhatjuk, ami katalizátorként hathat az innovációra, és mindenkinek megmutathatja, milyen előnyökkel jár, ha valaki a Fujitsu globális szolgáltatási szervezének munkatársa”. 

 

A globális szolgáltatási szervezet dolgozói már jelenleg is világszerte aktívan részt vesznek különböző közösségi kezdeményezésekben. A Fülöp-szigeteken önkéntesként támogatják az SOS gyermekfalukat fenntartó SOS Children’s Villages nemzetközi civil szervezetet, Lengyelországban a helyi Słonie na Balkonie gyermekvédelmi szervezettel működnek együtt, Indiában pedig az iskolai étkeztetés megoldására indított, nonprofit Akshaya Patra szervezeten keresztül járulnak hozzá több száz gyerek oktatásához és jóllétéhez. A Fujitsu kiterjedt szolgáltatási jelenléttel rendelkezik Japánban, Ázsiában, Amerikában, Óceániában és Európában. Nyolc ország (Kína, Cosa Rica, India, Malajzia, Fülöp-szigetek, Lengyelország, Portugália és Oroszország) különböző városaiban tart fenn globális szolgáltatási központokat. 

 

A Fujitsu világ számos országában jelen lévő globális szolgáltatási csoportja a Fujitsu kiterjedt technológiai képességeit mélyreható iparági szakértelemmel és 7x24 órás globális rendelkezésre állással ötvözi. A szervezet folyamatosan továbbképzi csapatait, fejleszti működési gyakorlatát, és a szolgáltatásnyújtás minden elemébe beágyazza az agilis alapelveket, hogy valós időben tudjon segíteni az ügyfeleknek legyőzni az előttük álló kihívásokat. 

 

A Fujitsu globális szolgáltatási szervezetének kísérleti programja 2020 októberétől decemberig tart. A Fujitsu arra készül, hogy a lendületet fenntartva, 2021 januárjától fokozatosan a teljes szervezetre kiterjeszti a koncepciót. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stabilizálódást mutat a pénzügyi vezetők előrejelzése: a legtöbben nem terveznek átszervezést

A pénzügyi vezetők (CFO-k) 70%-a nem tervezi átszervezni pénzügyi osztályát a következő két évben – állapítja meg a Deloitte 2024-es közép-európai CFO-felmérésének kiegészítő tanulmánya, amelyben a szakértők a pénzügyi osztályok belső működését és változó szerepeit vizsgálták.

2024. július 22. 13:27

A mesterséges intelligenciával tuningolt névjegykártyák piaci robbanás előtt állnak

A vállalkozások közel 30 százaléka már most is a mesterséges intelligencia technológiáját használják a névjegykártyák készítéséhez, amelyben további 10 százalék növekedésre számítanak a 2032-ig – derül ki a Card in Move, hazai alapítású digitális névjegykártya gyártó cég összefoglalójából.  Az AI forradalmasítja a névjegykártyák világát, új szintre emelve a személyes és üzleti kapcsolatok ápolásának módját. Az AI-alapú tervezési megoldások a környezetkímélő szerepükön túl automatizálják a kapcsolatteremtés mögötti adminisztrációt, hiszen képesek egyből CRM rendszerbe importálni az újonnan megszerzett kontaktokat.

2024. július 22. 11:50

Az Optimus Solutions az első viszonteladói partner az ABB Value Provider programjában

Az isztanbuli székhelyű Optimus Solutions Teknoloji lett az első kiemelt viszonteladói partner („csatornapartner”), amely tanúsítványt szerzett az ABB Value Provider programjában, mind a KNX-, mind a fűtést, szellőzést és légkondicionálást átfogó épületgépészeti (HVAC) rendszerekre kiterjedő épületautomatizálás terén. A török rendszerintegrátor az intelligens épületek megoldásainak tervezésére, fejlesztésére és gyártására specializálódott.

2024. július 22. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása

2024. július 16. 16:29

ESET kiberfenyegetettségi jelentés: egyre gyakoribb a mesterséges intelligencia és a deepfake a támadásokban

2024. július 5. 09:55

A Schneider Electric a világ legfenntarthatóbb vállalata a TIME szerint

2024. július 4. 19:09

A legmodernebb digitális oktatási rendszert valósította meg a Delta Systems a Corvinus Egyetemen

2024. július 1. 12:59