Jó ügyeket szolgáló, innovatív technológiák fejlesztését támogatja a HONOR
A Honor nemzetközi technológiai márka támogatja olyan innovatív megoldások kidolgozását, amelyek korunk társadalmi-környezeti kihívásainak kezelését segítik elő. A Tech for Good fejlesztések ösztönzése érdekében a márka szakmai partnerként kapcsolódott be egy népszerű nemzetközi kezdeményezésbe, a Red Bull Basement versenybe, melynek keretében a Honor egyetemi hallgatóknak nyújt támogatást ötleteik megvalósításához. Az október 25-i nevezési határidőig a diákok pályázhatnak a Honor Team címre is, amelynek nyertese jelentős szakmai és tárgyi segítséget kap az általa tervezett applikáció fejlesztése során. Ezen felül a kész alkalmazás a Honor jóvoltából globális szinten is elérhető lesz.
A Red Bull Basement nyílt nemzetközi pályázat olyan diákok számára, akik a technológiát jó ügyek szolgálatába állítják. A verseny mobil szolgáltatások és PC technológiai partnereként a Honor fejlett technológiával, professzionális mentori szakértelemmel és átfogó alkalmazásfejlesztői tapasztalatokkal támogatja a fiatalok ötleteinek kidolgozását szerte a világon. A versenybe felsőoktatásban tanulók csapatai nevezhetnek be, és országonként egy kezdeményezés kerül be a globális döntőbe.
A jelentkezők pályázhatnak a Honor Team címre is, melynek nyertese szintén részt vehet a megmérettetés fináléjában, a fejlesztéshez pedig folyamatos szakmai segítséget és értékes eszközöket kap a márkától. A Honor Team címért olyan csapatok versenghetnek, amelyek a korunk kihívásait kezelő alkalmazásötletüket HMS (Huawei Mobile Services) platformon tervezik megvalósítani. A kiválasztott csapat több nyereményben részesül, valamint egyedülálló lehetőséghez jut azáltal, hogy a lefejlesztett, végleges alkalmazás elérhető lesz a világ harmadik legnagyobb alkalmazás-áruházán, az AppGalleryn keresztül, amely már 73.000 kiváló minőségű applikációt kínál.
„Az alkalmazások sikerének kulcsa a könnyű használhatóságban és a hibamentes működésben rejlik, mind a felhasználók, mind a fejlesztők szempontjából. Ehhez nyújt jó támogatást a HMS környezet, mely számos funkcionalitást egyszerűen biztosít a fejlesztők számára, továbbá részletes útmutatókkal segíti ezek használatát, így gyors és hatékony munkát tesz lehetővé. Új mobil alkalmazás vagy szolgáltatás esetén az is fontos, hogy gyorsan jusson el minél szélesebb felhasználói bázishoz, amit az AppGallery egyre növekvő népszerűsége biztosít” – mondta el Nagy Richárd, az AutSoft Zrt. mobil divíziójának vezetője. Az AutSoft a hazai Tech for Good szcéna egyik elismert szervezete. A BME Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszéke által alapított társaság innovatív alkalmazások fejlesztésére szakosodott és a Honor szakmai partnere Magyarországon.
A Honor október 18-án globális online workshopot tart, melynek keretében válaszol a pályázók HMS platformmal kapcsolatos kérdéseire. A versenybe október 25-ig nevezhetnek a csapatok, a Honor Team címért pedig mindössze egy Facebook-megosztással jelentkezhetnek ugyanezen határidőig. Ezt követően a Honor a nemzetközi szintér legígéretesebb projektjeit közönségszavazásra bocsátja, majd a legtöbb támogatást szerző, és ezzel a Honor Team címet elnyerő csapatot november 2-án hirdeti ki. A győztes számára ekkor intenzív, a Honor által mentorált fejlesztési szakasz kezdődik, amely egészen a verseny december 18-i, nemzetközi döntőjéig tart. A megmérettetéssel kapcsolatban további, részletes információk a Honor weboldalán, valamint a verseny hivatalos honlapján érhetők el.
Kapcsolódó cikkek
- SMART 2016: Budapesten versenyez az európai startup világ krémje
- Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!
- Elindult az Imagine Cup Junior AI for Good jövő évi versenye
- A HONOR új okosórái már előrendelhetők ráadás vezeték nélküli fülhallgatókkal
- Összemérik tudásukat a hazai informatikus szakemberek
- Melyik lesz 2020 legjobb gyára?
- Hatalmas teljesítménnyel és kiváló kamerarendszerrel megérkezett a HONOR 9X Pro
- A HONOR új sportos okosórákkal és nagy teljesítményű laptoppal építi intelligens ökoszisztémáját
- A Red Bull a kreatív álmoknak is szárnyakat ad
- Újabb kísérlet energia-hatékonysági rekordok felállítására a Shell Eco-marathonon
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bécs hivatalosan is pályázik az EU MI-gigagyárára
Bécs hivatalosan benyújtotta pályázatát, hogy otthont adjon az Európai Unió által tervezett öt mesterséges intelligencia (MI) központ egyikének. A cél, hogy a város a kontinens egyik vezető MI-csomópontjává váljon, az adatvédelem, a fenntarthatóság és a digitális humanizmus elveit követve.
Innováció, amely hajtja a magyar gépipart – A Magyar Ipari Célgép Nagydíj eredményei
A Magyar Ipari Célgép Nagydíj ismét bebizonyította: a magyar mérnöki tudás nemcsak lépést tart a nemzetközi trendekkel, hanem képes azokat formálni is. Az idei versenyre 116 pályamunka érkezett, amelyek közül a legkiválóbbakat nyolc kategóriában díjazták. A zsűri további három különdíjat is kiosztott. Az ünnepélyes díjátadóra a Millennium Házában megrendezett Gépész Szalon keretében, több mint 350 iparági szakember részvételével került sor.
Rekordszámú fiatalt ért el az ELTE díjazott programja
Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Informatikai Kara elnyerte a hazai kommunikációs szakma egyik legnagyobb presztízsű díját: a PREXA – PR Excellence Hungary Award arany fokozatú elismerését, valamint a zsűri különdíját a társadalmi kommunikáció kategóriában. A kitüntetést a STEMStation@ELTE STEMPont komplex pályaorientációs és tehetséggondozó programért ítélték oda.
EnterPRIZE 2025: Még van idő jelentkezni!
A Generali Csoport immár ötödik alkalommal indította el nemzetközi EnterPRIZE programját, melynek célja a kis- és középvállalkozások fenntarthatósági törekvéseinek támogatása. A magyarországi pályázatra idén is várják a jelentkezőket, a beadási határidőt meghosszabbították: 2025. június 30-ig lehet pályázni.
Felelős reklám, tisztább környezet – Indul a Green Pledge 2025
A Green Pledge ismét várja a pályázatokat! A kezdeményezés immár harmadik éve díjazza azokat a kommunikációs gyakorlatokat, amelyek kiemelten figyelmet fordítanak a környezetvédelemre és fenntarthatóságra a marketingkommunikáció megtervezése és megvalósítása során.