Vodafone: megvannak a Ready pályázat győztesei
Kihirdették a Vodafone Magyarország és a Kreatív közös, „Ready” elnevezésű pályázatának nyerteseit: az üzleti kategória öt alkategóriájában összesen 11, míg az egyéni kategóriában 1 pályamunkát díjaztak. A Ready pályázattal a Vodafone és a Kreatív célja az volt, hogy ösztönözze, és elismerje azokat a vállalkozásokat és magánszemélyeket, akik a legjobban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz. Az üzleti kategória fődíját egy olyan vállalkozás vitte haza, aki egyik napról a másikra alakította át családi turisztikai cégét babakocsi mosodává, míg az egyéni kategória győztese, egy rendkívül nehéz helyzetben is talált célt magának: adománygyűjtő akciót szervezett leukémiás gyermekek részére.
Az elmúlt hónapok eddig nem látott kihívások elé állították az egész társadalmat – magánszemélyeket és az üzleti élet szereplőit egyaránt. Ezek leküzdése nagyfokú rugalmasságot és sokszor emberfeletti teljesítményt igényelt – az így megvalósított megoldásokat, szolgáltatásokat, újításokat és élettörténeteket szerette volna összegyűjteni és elismerni a Vodafone és a Kreatív „Ready” elnevezésű pályázata.
Az üzleti pályázók olyan megvalósított megoldásokkal, termékekkel, szolgáltatásokkal vagy digitális újításokkal nevezhettek, amelyek segítettek 2020 első felében működésük fenntartásában, vagy eredményeik növelésében, és a cég vagy ügyfelei számára értéket teremtettek. A szakmai zsűri összesen 11 bronz, ezüst vagy arany díjat osztott ki az 5 alkategóriában, valamint a kis- és középvállalkozások fejlődésének támogatására 1 fődíjas vállalkozást is kiválasztott a 100 fő alatti létszámmal rendelkező pályázók között.
A díjazott megoldások között számos inspiráló történetet ismerhettek meg a zsűri tagjai, így többek között a nehéz helyzetbe került iparágak dolgozóinak munkakeresését segítő platformot, a digitális kisállat örökbefogadó rendszert, valamint az otthonmaradó szülőket segítő játékboltot.
A zsűri az üzleti kategóriában végül a Flora MiniWash történetét szavazta az első helyre, ez a vállalkozás egyik napról a másikra alakította át tevékenységét és lett családi turisztikai cégből babakocsi mosoda. Ők vihették haza a Vodafone Magyarország által felajánlott nyereményeket: egy Lenovo Ideapad laptopot, business coaching szolgáltatást és 100.000 Forint értékben szabadon választható kurzusokat a Udemy.com oldalán.
„A Ready pályázattal olyan vállalkozásokat és magánszemélyeket szerettünk volna díjazni, akik innovatív gondolkodásukkal, rugalmas hozzáállásukkal bizonyították, hogy képesek túllendülni nehéz és váratlan helyzeteken. Úgy gondolom, hogy a Flora MiniWash-ről mindez kétség kívül elmondható, hiszen egyik napról a másikra alakították át szolgáltatásukat, ráadásul mindezt profi módon és a tőlük megszokott magas minőségben. Bízom benne, hogy a nyereménnyel hozzájárulhatunk jövőbeli üzleti sikereikhez – akár turisztikai vállalkozásként, akár babakocsi mosodaként érik el ezeket.” – mondta el Király István, a Vodafone Magyarország Vállalati Szolgáltatások Üzletág Vezérigazgató-helyettese.
„A Ready verseny pályázói és különösen a nyertesei megmutatták, hogy egy váratlan helyzetre hogyan tudnak gyors és adekvát üzleti választ adni. Az ötleten és új irányon túl azt is megmutatták, hogyan tudták a vállalat összes dolgozóját az ügy mellé állítani és a kisebb-nagyobb szervezeteket agilisan átalakítani, hogy együtt, közösen tudják elérni az új üzleti célokat. Zsűritagként nagy élmény volt ilyen megoldásokkal találkozni, és látni, hogyan indultak el vállalatok sokféle új úton.” – mondta Vándor Ágnes, a Kreatívot kiadó PPH Media ügyvezetője.
A pályázat másik kategóriájában egyéni pályázók indulhattak, akik esetében olyan élettörténeteket vártak, amelyek a nehézségek sikeres leküzdéséről szólnak a munkahellyel és munkával kapcsolatban, és megoldásorientált, optimista hozzáállásuk által inspirálók lehetnek mások számára is. Az egyéni kategória győztese Derecskei Zoltán lett, akinek a pandémia miatt minimálisra kellett csökkentenie fizikai kontaktusait, ugyanis éppen ekkor épült fel egy hosszú betegségből és egy transzplantációból. A történtek hatására a kerékpározásba menekült, ami annyira pozitív hatással volt rá, hogy egy kerékpáros közösségi oldalt is létrehozott és adománygyűjtő akciót szervezett leukémiás gyermekek részére. Zoltán nyerte a Huawei P30 mobiltelefont, a Life coaching szolgáltatást, és 100.000 Forint értékben szabadon választható online kurzusokat a Udemy.com oldalán.
„Szeretnénk minden pályázónak megköszönni, hogy megosztották velünk történetüket. Nagyon jó volt olvasni a cégek ötletes digitális megoldásait, és hogy milyen talpraesetten változtattak sokan karriert, valósították meg régi álmukat és milyen bátorsággal fogtak bele valamilyen új kezdeményezésbe. Gratulálunk valamennyi pályázónak és díjazottnak!” – mondta el Juhász Péter Tibor, a Vodafone márkaigazgatója.
A pályázat részleteiről, a többi díjazottról és a zsűri tagjairól az alábbi linken tudhat meg többet.
Kapcsolódó cikkek
- Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ pályázat
- 320 digitális eszközzel segíti az oktatást a Vodafone Alapítvány
- Több mint 270 munkatárs csatlakozott a Vodafone tartós távmunkaprogramjához
- Az IoT jelenti az üzleti siker kulcsát
- Digitális oktatást támogatja a Vodafone és a Mozaik Kiadó közös szolgáltatása
- Hamarosan százezrek használhatják Budapesten a Vodafone 5G szolgáltatását
- 2020-ban is keresik az év legjobb marketing-megoldásait!
- Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!
- Médiatanács: jó eséllyel pályázhat a Klubrádió a Budapest 92,9 MHz frekvencia pályázatán
- Ismét lehet pályázni az ABB Női Mentorprogramjára
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kell-e a digitalizáció és az MI a cégekben, vagy divatos pénzkidobás?
Egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy időt és kiadást spórolhat a digitalizáció és a mesterséges intelligencia használatával, de csak kevesen vannak, akik a megvalósítással valódi előnyhöz jutnak. Kurinyecz Gergely, digitalizációs szakértő a nagyvállalatok egyedi működésére szabott folyamatainak digitalizációjában szerzett tapasztalatai alapján segít felvázolni a szoftverek adta lehetőségeket, és mutat rá a gyakori buktatókra.
Okoseszközöket jelent be a Huawei
A Huawei világszerte uralja a viselhető okoseszközök piacát a leszállított mennyiség alapján az IDC független piackutató cég legfrissebb jelentése* szerint. A vezető pozíciót tovább erősítheti a gyártó közelgő, szeptemberi nagyszabású nemzetközi termékbemutatója, ahol számos innovatív okoseszközzel jelentkezik. A Huawei ráadásul már előrendelést is hirdetett a magyar piacon az újonnan érkező okosórájára, kedvezményt és ráadás fülhallgatót is ad az új készülék mellé szeptember 19. és szeptember 30. között.
Az AOC GAMING G4 sorozat karcsú ívekkel és borotvaéles specifikációkkal bővül
Az AGON by AOC – a világ egyik vezető gaming monitor* és IT-kiegészítő márkája – bejelenti, hogy négy olyan új modellel bővíti G4 sorozatát, amelyek a gaming preferenciák és a pénztárcák széles skáláját kiszolgálja.
Kiváló hangteljesítménnyel rendelkezik az új Sony csíptetős mikrofon
A Sony bejelentette az ECM-L1 Lavalier mikrofont, amely 3,5 mm-es csatlakozón át felvett árammal is működik, és a Sony jól bevált hangtechnikai fejlesztésein alapul. A mikrofon a sok éven át komoly szakmai megbecsülésnek örvendő, rádiós stúdiók és produkciós cégek által is előszeretettel használt ECM-77-es sorozatból lett továbbfejlesztve.