Befejeződött az Ecommerce Revolution első évada

forrás: Prím Online, 2020. november 19. 19:32

Befejeződött a webáruház-tulajdonosoknak szóló Ecommerce Revolution üzleti valóságshow első évada. A digitális ügyfélélmény optimalizáció témáját körbejáró hat részből álló szériát október 6-án indította az OptiMonk, ami november 9-én a záró epizóddal véget ért. Az első évad producere Máté Krisztina volt. Arról egyelőre nem született döntés, hogy készül-e második évad.

A tévéműsor-minőségű online valóságshow négy webáruházról szól, amelyek irányítását harminc napra szakértő mentorok veszik a kezükbe, hogy bemutassák, hogyan lehet akár rövid idő alatt látványos eredményeket elérni, ha valaki a megfelelő eszközöket használja a megfelelő módon.

 

„Egyre nehezebb sikereket elérni a nagy e-kereskedők és webplázák árnyékában. Aki végignézi az epizódokat és a szakmai prezentációkat, annyi tudáshoz juthat, mint egy intenzív tanfolyamon, elkerülheti a legnagyobb hibákat és lényegesen megnő a siker esélye” – mondta Zilahi Krisztián az Ecommerce Revolution házigazdája, online marketing szakértő.

 

Stábértekezlet Máté Krisztinával

 

A műsor házigazdái mellett, olyan elismert szakértők osztják meg a tudásukat, mint Wolf Gábor, a Marketing Commando vezető tanácsadója, vagy Kulcsár Róbert, a Shoprenter vezető tanácsadója.

 

„A műsor hat részét eddig összesen 12 ezer alkalommal tekintették meg, ami annak fényében, hogy mintegy 15 ezer webshop lehet ma Magyarországon, biztató eredmény. Az év végéig szeretnénk a lehető legtöbb webshop tulajdonoshoz eljuttatni a műsort. Ezt követően összegezzük a visszajelzéseket, statisztikákat, és döntünk a folytatásról” – értékel Zajdó Csaba, az OptiMonk alapítója, az Ecommerce Revolution digitális ügyfélélmény szakértője.

 

Hozzátette: máris rengeteget tanultunk és sok mindent másképp csinálnánk a második évadban. Egy dolgot azonban biztos nem változtatnánk, újra Máté Krisztinát kérnénk fel a produceri feladatokra.

 

Az első évad adásai a https://ecommercerevolution.hu címen láthatók.

 

Fotó: Ecommerce Revolution

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kvantumtechnológia: Az innováció következő nagy ugrása?

Az informatika eddigi fejlődése már eddig is alapvetően alakította át a mindennapjainkat, de a kvantumtechnológia elterjedése új szintre emelheti a kommunikációt, a számítástechnikát, az információfeldolgozást – sőt, áttöréseket hozhat a méréstechnikában és az orvosi diagnosztikában is.

2025. június 14. 12:07

HONOR 400 széria – Kreativitás egy kézben

A HONOR 400 széria nem csupán egy okostelefon, hanem egy teljes kreatív stúdió, amely mindig kéznél van. Az új modellek fejlett mesterséges intelligenciára épülő szerkesztési funkciókat kínálnak, amelyekkel néhány érintéssel látványos, profi hatású tartalmak készíthetők – akár utómunka nélkül. Ez a széria új távlatokat nyit a mindennapi tartalomkészítésben.

2025. június 14. 10:31

Álláshirdetések újratöltve – az AI már a HR-t is forradalmasítja

Az utóbbi években jelentősen átalakult az emberek információkeresési módja: egyre többen fordulnak mesterséges intelligencián alapuló eszközökhöz, ahol már nemcsak kulcsszavakat, hanem természetes nyelven megfogalmazott, összetett kérdéseket is feltesznek. A keresés így egyre inkább párbeszéddé válik, ami alapjaiban formálja át az online jelenlét szabályait – különösen a munkaerőpiacon.

2025. június 13. 21:27

Jövőálló munkahelyek, valós tudás – Ezt hozta a Business Fest 2025

A diploma helyett a valódi készségek, a kiaknázatlan munkaerő-tartalékok mozgósítása és a mentorprogramok bevezetése jelenthetik a választ a magyar munkaerőpiac aktuális problémáira – ez volt a Business Fest 2025 egyik legfontosabb üzenete. A közel 7000 résztvevőt vonzó rendezvényen a WHC Csoport szakértői döntéshozókkal és gazdasági szereplőkkel közösen mutattak be gyakorlati megoldásokat a munkahelyek jövőjének építéséhez. A 35 éves jubileumát ünneplő HR-szolgáltató ezen az eseményen jelentette be teljes körű márkamegújulását is.

2025. június 13. 19:54

Generatív mesterséges intelligencia a K&H Banknál: túl a technológián

A K&H Bank számára a generatív mesterséges intelligencia (genAI) nem csupán egy új technológiai eszköz, hanem az ügyfélkiszolgálás személyre szabottabbá és hatékonyabbá tételének kulcsa. Az elmúlt év során a bank számos területen sikeresen alkalmazta a technológiát – a belső működéstől kezdve, a hitelezési folyamatokon át, egészen Kate-ig, a digitális asszisztensig. A tanulási folyamat része, hogy a kevésbé eredményes esetekből is következtetéseket vonnak le. A cél egy olyan ügyfélélmény megteremtése, amely túlmutat a hagyományos bankoláson, és konkrét élethelyzetekre kínál testreszabott megoldásokat.

2025. június 13. 18:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új szakértő irányítja a Yettel digitális fejlesztéseit

2025. június 12. 16:42

Diákötletek, amelyek jobbá tehetik a világot

2025. június 7. 13:55

Ők formálják a jövőt – díjazták a legtehetségesebb középiskolás innovátorokat

2025. június 1. 14:25

AI Summit Budapest 2025: Nobel-díjas kutató nyitja meg a konferenciát

2025. május 27. 16:35