Egyedülálló összefogás a Magyar Telekomnál
A Magyar Telekom vezetősége a járványhelyzet miatt nehéz helyzetbe került kollégák megsegítésére hozta létre júliusban a Magenta Összefogás Alapítványt, melyhez adományokkal bármely munkatárs csatlakozhatott. December 15-ig a kollégák összesen 5.695.530 millió Forint adományt gyűjtöttek össze.
A járványhelyzet következtében a digitális összefogás számtalan példáját láthattuk családi, baráti közösségekben, generációk között vagy éppen a munkahelyeken. A Magyar Telekom vezetősége a járványhelyzet első hulláma alatt stratégiai célkitűzésként emelte be idei tervei közé, hogy a vállalatot, kollégáit és nagyobb kitekintésben a társadalmat átvezeti a koronavírus okozta válságon. Így amellett, hogy az elmúlt hónapokban a Telekom ügyfelei maximális kiszolgálására törekedett (ingyenes szolgáltatások, kedvezmények, megbízható és stabil elérés a távmunka és távoktatás biztosításához), a vállalat vezetősége munkatársaik egészségügyi és biztonsági védelmét, valamint a válság okozta gazdasági problémák kezelését is kiemelten fontosnak érezte.
A vállalat felsővezetésének kezdeményezésére indult el júliusban a Magenta Összefogás Alapítvány, amelynek célja, hogy közös munkatársi összefogással segítsék azokat a kollégákat, akik a koronavírus járvány miatt kerültek nehéz anyagi helyzetbe. Az alapítványt eddig 242 Telekomos munkatárs támogatta összesen közel 5,7 millió forinttal, a kuratórium 64 esetben, összesen több mint 9,5 millió forint összegben ítélt meg támogatást olyan munkatársaknak, akiknek házastársa a rendkívüli helyzet miatt elvesztette munkahelyét, vagy az elhúzódó betegség és ápolás miatt esett ki a családjuk jövedelmének egy része.
„Fontos kiemelnünk az alapítványunk nevében szereplő „összefogás” kifejezést, hiszen valóban egy közös erőfeszítésről van szó. Az alapítvány tőkéjét kollégáink segítségével, felajánlásaival együtt, közösen adtuk össze – ami önmagában is sokat elmond közösségünk erejéről és mindez világosan jelzi, hogy jót és jól cselekedtünk, amikor elindítottuk ezt a kezdeményezést.” – osztotta meg gondolatait Rékasi Tibor, a Magyar Telekom vezérigazgatója.
A munkatársak egyéni felajánlásai mellett a vállalat több igazgatósági területe is úgy döntött, hogy karácsonyi reprezentációs keretükről lemondanak a rászoruló kollégák javára, így az egyéni adományokon túl a vállalat további 4,8 millió Forinttal növelte az alap összegét.
„Egy összefogáson alapuló kezdeményezésnek mindig különleges jelentősége van, amikor a pénzügyi segítségen túl a közösség erejét is tovább adhatjuk. Telekomos közösségünk egyedülállóan szép példával bizonyította, hogy senkit nem hagyunk magára a bajban.” – hangsúlyozta a közösségi együttműködés erejét Friedl Zsuzsa, a Magyar Telekom Chief People Officere.
A Telekom vezetősége évösszegző online munkatársi fórumán ismertette az eredményeket és köszönte meg a kollégák aktív segítségét egy kedves gesztussal. Csondor Kata Add tovább című dala a 2009-es T-Mobil reklámmal vált ismertté. A dal az énekesnő, valamint Kökény Attila és Vastag Csaba előadásában idén feldolgozásra került, a Telekom pedig különböző formában használja fel a dal verzióit az idei karácsonyi reklámjaiban és belső kommunikációjában.
A jótékony és önzetlen segítség legszebb példáiról készült adás a Magenta Podcast csatornáján, ahol az Amigos a gyerekekért Alapítvány vezetője, Fábián Sára, valamint az Indahouse Alapítvány alapítója, Benkő Fruzsina beszélgetése hallható. Az epizódban a Magenta Összefogás Alapítvány is szerepet kap, a célokról, megvalósításról Angyal Andrea, az alapítvány kuratóriumának elnöke nyilatkozik.
Az adás itt elérhető: https://open.spotify.com/episode/6fuFq5yIFyFBz4X81rX0uC?si=sJbYMWmPTXKfyj_vy-CazQ
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom sikeres kötvényaukciót tartott
- A Magyar Telekom a legvonzóbb munkahely a telco szektorban
- A Magyar Telekom 2020. harmadik negyedéves eredményei
- BBB+ hitelminősítést kapott a Magyar Telekom
- Agilisra vált a Telekom hálózatos területe
- Változás a Magyar Telekom Csoport felsővezetésében
- Változás a Magyar Telekom Csoport felsővezetésében
- A Magyar Telekom 2020. második negyedéves eredményei
- A Magyar Telekom nyerte az Employer Branding Award fődíját
- Önkéntes alapon térhetnek vissza a Magyar Telekom munkavállalói az irodába
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mától Magyarországon is Ayvens néven működik a legnagyobb hazai flottakezelő
Ayvens márkanév alatt folytatja tevékenységét hazánk legnagyobb flottakezelője és mobilitási szolgáltatója, az ALD Automotive | LeasePlan. Az új márka létrejöttének előzménye, hogy 2023 májusában a Societe Generale csoporthoz tartozó ALD Automotive felvásárolta a LeasePlant, az integráció egyik fontos lépéseként pedig immáron Magyarországon is Ayvens néven folytatja működését a vállalat. Az Ayvens világszerte 42 országban 3,4 milliós flottát üzemeltet, melyből több mint 550 000 elektromos meghajtású. Magyarországon az Ayvens közel 3000 ügyfele részére nyújt mobilitási megoldásokat, és összesen mintegy 33000 járműből álló flottát kezel.