Elindult a TikTok-hirdetés Magyarországon
Több mint 700 millió felhasználójával a TikTok a világ egyik legnagyobb és leggyorsabban fejlődő platformja. Magyarországon is egyre nő az aktív felhasználók száma. A vállalkozások egyelőre ügynökségeken keresztül tudnak hirdetéseket indítani a főként fiatalokból álló felhasználóknak.
A TikTok üzleti alkalmazása októberben indult el világszerte. Közép- és Kelet-Európában Lengyelország, Csehország és Románia mellett csak Magyarországon érhető el a vállalkozásoknak – tájékoztatott Magda Wynne, a TikTok közép- és kelet-európai vezetője és Mezei Alexandra, a TikTok hazai partnere, a Growww Digital közösségimédia- és márkakommunikációs vezetője.
A TikTok hosszú ideje uralja a mobiltelefon applikáció letöltési listákat. Népszerűsége robbanásszerűen nő a felhasználók körében. Felhasználói a fiatalok közül kerülnek ki. A platform a 25–35 év közötti korcsoportban terjed a legjobban, ők teszik ki az új felhasználók zömét. Különösen értékessé teszi a hirdetők számára, hogy a TikTok-felhasználók többsége más platformon nincs jelen, mindössze 35–38 százalékos az átfedés a Facebook és Instagram felhasználóival.
Más közösségi oldalaktól eltérően a TikTok egy felfedezőplatform, melyen nem a barátokat kell követni, hanem új és új dolgok láthatók nap mint nap. Különlegessége, hogy zene és kreativitás társításából álló tartalmával kreativitásra és örömszerzésre ösztönzi a felhasználókat. A TikTok változatos hirdetési megoldásai legeredményesebben országos márkaépítési célok támogatására alkalmasak, mivel földrajzilag még nem lehet precízen célozni.
A Growww Digital az egyik első ügynökség, melyen keresztül Magyarországon, valamint a kelet- és közép-európai régió további országaiban lehet hirdetni. A TikTok együttműködéssel a Growww Digital tovább szélesíti márkakommunikációs tevékenységeit, immár Facebook, Instagram, YouTube és LinkedIn mellett a TikTok is szerepel a hirdetési lehetőségek között.
Kapcsolódó cikkek
- Az ígéret földje: nőtt, nő és nőni fog az e-kereskedelem
- Az „általános Facebook adó”, a kkv-k új áfája
- Elérte az e-kereskedelmet a második hullám!
- Azért fizet egy budapesti étterem, ha nem lájkolod őket
- Tartós a koronavírus kereskedelmi hatása
- Újabb két rész érhető el a Jaguar Racing videós podcastjából
- Mindent digitálisan – így változtak kapcsolattartási és munkavégzési szokásaink a járvány idején
- Közösségi oldal a II. világháború idején
- Egy kép többet ad el ezer szónál: itt a Google Shopping
- Az álhírek terjedése miatt kevésbé bíznak a közösségi médiában az újságírók
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kreatív zsenik Győrből: Különdíj és közönségdíj az ArtHungry versenyen
A győri Széchenyi István Egyetem Művészeti Karának két tervezőgrafikus hallgatója kiemelkedő eredményt ért el az ArtHungry grafikai és designversenyen. Ratkovic Ljubica a „gi x er” nevű organikus betűtípusával különdíjat nyert, míg Ozvald Mária Trilogie d'Or című ékszerkollekciójával elnyerte a közönségdíjat.
Hozd ki a legtöbbet a tavaszból: Hasznos telefonos tanácsok
A tavasz a megújulás időszaka: hosszabb nappalok, friss energia és több lehetőség a szabadban való időtöltésre. Ahhoz, hogy telefonod lépést tartson veled, érdemes követned a HONOR hasznos tanácsait!
Médiafogyasztási trendek Magyarországon
Összességében alacsony a bizalom különböző médiaplatformok iránt, de Magyarországon továbbra is a televízió élvezi a legjobb megítélést. Ezzel szemben a legkevésbé hitelesnek a nyomtatott sajtót tartják. Ezt a következtetést a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság legfrissebb, a hazai médiatudatosságról és a médiába vetett bizalomról készített kutatásából nyerhetjük. A bizalom a legmagasabb a 18–29 évesek körében, míg az idősebb korosztályok egyre kritikusabban szemlélik a különböző médiumokat.
Az AI új világa: Influenszerek és a reklámipar forradalma
A mesterséges intelligencia robbanásszerűen tört be az élet minden területére, így a reklámiparba is, és mostanra már az influenszerek világát is átalakítja. Az AI alkalmazásával a kis- és középvállalkozások számára is lehetőség nyílik arra, hogy költséghatékony módon, élethű, meggyőző karaktereken keresztül juttassák el üzeneteiket a célcsoportjukhoz. Ez pedig komoly kihívást jelenthet a kisebb követőtáborral rendelkező véleményvezérek számára.
Új HR vezetőt kapott a Schneider Electric dunavecsei okosgyára
Kecskés Krisztinát a Schneider Electric dunavecsei okosgyára, a Duna Smart Power Systems (DSPS) HR vezetőjévé nevezték ki. Feladatai közé tartozik, hogy a folyamatosan fejlődő üzem számára megfelelő szakembereket találjon, támogassa a szervezet fejlődését, és javítson a HR folyamatok hatékonyságán. Emellett stratégiai célja, hogy elősegítse a Schneider Electric azon törekvését, hogy vonzó karrierlehetőségeket kínáljon a fiatal tehetségeknek, és biztosítson számukra szakmai fejlődési lehetőségeket a DSPS-nél vagy akár a vállalatcsoport más területein, legyen szó szakmai előrehaladásról vagy a legmodernebb technikai megoldásokkal rendelkező munkakörnyezetről.