Higiéniai innováció a CES-en
Januárban, az első virtuális CES kiállításon az LG Electronics (LG) bemutatja új InstaView Door-in-Door hűtőszekrényeit, amelyek továbbfejlesztett funkciókkal és formatervezési újításokkal szolgálják a felhasználók kényelmét. A korábbi modelleknél nagyobb üvegpanelt kapott a 2021-es hűtők InstaView Door-in-Door rendszere, a fokozott higiénia érdekében a beépített vízadagolóban az LG UVnano technológiája kapott helyett, a konyhai tevékenységet pedig az InstaView hangfelismerési technológia teszi még komfortosabbá.
A kényelmi funkciói miatt világszerte kedvelt LG InstaView Door-in-Door hűtőszekrényt tovább tökéletesítették 2021-re. Az InstaView Door-in-Door technológia lényege, hogy a hűtő belseje láthatóvá válik, ha kettőt koppintunk a készülék ajtajának átlátszó üvegfelületén, miközben a dupla ajtós megoldás csökkenti a hideglevegő-veszteséget azáltal, hogy nem kell a teljes ajtót kinyitni ahhoz, hogy kivegyük a leggyakrabban használt termékeket — ezek kényelmesen elérhető helyen, a külön nyitható elülső ajtóban kapnak helyet. A 2021-es, stílusos színezettüveg-ajtó tökéletes kiegészítése az elegáns és esztétikus InstaView Door-in-Door hűtőszekrény rozsdamentes acél kialakításának. Ráadásul, mivel a hűtő üvegablaka 23 százalékkal nagyobb, mint a korábbi modelleké, az új modellekben még jobban látható a készülék belsejének tartalma.
Az LG új hűtőszekrényébe beépítették a vállalat UVnano technológiáját is, amely a fény erejét kihasználva könnyedén és hatékonyan tartja higiénikusan a vízadagolót. A vállalat először 2017-ben bemutatott prémium vízadagoló termékeiben az UVnano óránként egyszer működésbe lép, hogy eltávolítsa akár a baktériumok 99,99 százalékát a hűtőszekrény vízadagoló csapjáról. Ha a felhasználók még nagyobb biztonságra vágynak, maguk is aktiválhatják az UVnano funkciót egyetlen gombnyomással.
A 2021-es CES legjobb innovációinak járó Best of Innovation díj nyerteseként az LG InstaView hűtőszekrény a hangfelismerés segítségével teszi a konyhában töltött időt még produktívabbá és kényelmesebbé. A vásárlóknak többé nem kell bajlódniuk a hűtő ajtajának kinyitásával, ha éppen tele van a kezük, hiszen egyetlen hangparanccsal kinyithatják azt. Az LG interaktív hangfelismerő technológiája azt is lehetővé teszi, hogy a hűtőszekrény képernyőjére kérjük le az aznapi programunkat vagy azon ellenőrizzük a jég- és vízadagoló állapotát. Az Amazon Dash Replenishment funkcióval pedig a hűtő képes automatikusan megrendelni olyan fogyóeszközöket, mint például a vízszűrők, ha tulajdonosuk összekapcsolja Amazon-fiókját az LG ThinQ alkalmazással.
Az InstaView termékcsalád minden modellje az LG LINEARCooling és DoorCooling+ rendszereivel érkezik, melyek bizonyítottan képesek sokáig frissen tartani az élelmiszereket. A LINEARCooling minimalizálja a hőmérséklet-ingadozásokat, amely az ételromlás legfőbb okozója. A DoorCooling+ lényege pedig, hogy az ajtó felső részébe helyezett nyílásból érkező erőteljes hideg levegő egyszerre akadályozza meg a meleg levegő beáramlását az ajtó kinyitásakor és hűti a hűtőszekrény teljes belső terét.
Az LG Craft Ice technológiája, amely tavaly debütált a gyártó franciaajtós InstaView hűtőszekrényeiben, 2021-ben a Side-by-Side InstaView hűtőszekrényekbe is megérkezik. Az LG Craft Ice rendszer két hüvelykes átmérőjű, lassan olvadó jéggömbjei remekül mutatnak az italokban, miközben a hagyományos jégkockáknál tovább hidegen tartják őket.
„Meglepetésként ért minket, hogy az LG készülékek ebben a nehéz évben is ilyen népszerűek voltak" — mondta Lyu Jae-cheol, az LG Electronics háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke. „A vásárlók egyre növekvő érdeklődését látva tovább dolgoztunk innovatív megoldásainkon, hogy 2021-ben is izgalmas termékekkel jelentkezhessünk.”
A termékek és egyes funkciók elérhetősége régiónként változhat. Az LG 2021-es InstaView hűtőszekrény-termékcsaládja az LG virtuális kiállítóterében, a január 11-én kezdődő CES 2021 kiállításon tekinthető meg.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG és a Magna közös vállalkozást jelentett be
- Mobillal vezérelhető LG vízmelegítő
- UV-fénnyel fertőtlenítő robotot mutatott be az LG
- Rekordmennyiségű díjjal ismerik el az LG termékeit a 2021-es CES-en
- Digitális kijelzőként is szolgáló automata ajtót fejleszt az LG és az Assa Abloy
- 4+1 tipp, amivel az otthoni munkakörnyezetünk igazán inspiráló lehet
- Az LG szervezeti átalakításokat jelentett be
- 5 tipp a tökéletes online benyomásért
- Az LG és az Xbox együttműködésével valóra válnak a játékosok álmai
- Magyarországra is megérkezett az LG WING okostelefon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Erőd a föld alatt – Nyílik Budapest legbiztonságosabb széfterme
Egyedülálló biztonsági paraméterekkel rendelkező új létesítménnyel bővül a magyar pénzügyi szolgáltatói szektor. A XIII. kerületben nyitja meg kapuit a SafeBank, a Foldana cégcsoport tagjaként, amely a Magyar Nemzeti Bank széfterme után az ország második legnagyobb ilyen jellegű létesítménye lesz.
Közzétette 2024 legsikeresebb e-kereskedőit a PwC Magyarország
A PwC Magyarország 2024. június 19-én szakmai rendezvény keretében mutatta be az E-toplista idei rangsorát, amely négy kategóriában – legnagyobb forgalmú, FMCG, magyar, legismertebb – sorolta be az ország legkiemelkedőbb e-kereskedelmi szereplőit. Az eseményen több mint 40 vezető online kereskedő képviseltette magát.
Mire képes egy jól használt egészségalkalmazás?
A munkavállalók mentális egészsége mára kulcsfontosságú tényezővé vált a vállalati teljesítmény szempontjából. Ezzel párhuzamosan a Z generáció – amely egyre meghatározóbb a munkaerőpiacon – már komoly elvárásokat támaszt a munkahelyekkel szemben ezen a téren is. A hazai dolgozók kétharmadának életét mindennapos stressz jellemzi, ami gyakran még a pihenőnapokon sem enyhül. Világszerte az alkalmazottak fele érintett a kiégésben, ami nemcsak mentális, hanem fizikai tüneteket is okozhat.
Új irányt vesz a cégautó-piac: fókuszban a költséghatékonyság
Az autóipar az elmúlt években komoly kihívásokkal nézett szembe, és a piaci nyomás egyre sürgetőbbé teszi a szemléletváltást. Bár az elmúlt év során javult az alkatrészellátás stabilitása, az erőviszonyok átrendeződése és az új kormányzati szabályozások új stratégiák kidolgozására késztetik a vállalatokat és flottakezelőket egyaránt. Hegedűs Viktor, az Ayvens Magyarország kereskedelmi igazgatója összegezte a legfontosabb trendeket, amelyek 2025-ben meghatározhatják a cégautó-piacot.
Felhőalapú forradalom a sörgyártásban
A cseh Budweiser Budvar, amely 1895 óta világszerte elismert prémium láger söréről híres, hosszú ideig hagyományos vállalatirányítási rendszerrel dolgozott – ami azonban egyre inkább akadályozta a növekedést és a hatékony működést. A közel 140 millió eurós árbevételű vállalat a felhőalapú SAP S/4HANA Cloud Private Edition bevezetésével új korszakot nyitott: a rendszer átláthatóbbá és hatékonyabbá tette az üzleti folyamatokat, támogatva ezzel a közel 600 fős csapatot.