Webex innovációk sorát jelentette be a Cisco
A Cisco együttműködési platformja, a Webex régóta segíti a munkavállalókat abban, hogy helytől függetlenül tudjanak hatékonyan és innovatívan dolgozni. A világjárvány kitörése óta az üzleti élet szereplői mellett a kormányzati, egészségügyi és oktatási szférában is egyre szélesebb körben használják. A hazai felhasználók számára a Webex magyar nyelvű kezelőfelülettel is elérhető.
A 2020-as évekre vonatkozó előrejelzések szerint az irodai munkát végzők körében a hibrid munkavégzés lesz a jellemző, azaz az alkalmazottak felváltva dolgoznak majd az irodában és otthonról. A most bejelentett újításokat már a hibrid munkavégzési modellekre készülve fejlesztették ki a Cisco mérnökei:
A megújult Webex
A Webex-hez kapcsolódó több mint 50 innováció három területre fókuszál: zökkenőmentes együttműködés (beleértve a megbeszéléseket, az azonnali üzenetküldést és a telefonhívásokat), hibrid munkavégzés, valamint intelligens ügyféltámogatási megoldások (contact center). Mindezek a Cisco védjegyének számító robosztus biztonságra és adatvédelemre épülnek.
Videókonferenciák, virtuális megbeszélések már elérhető újdonságai:
- Háttérzajszűrés: nincs több hangos gépelés vagy zizegő papír. A Webex automatikusan észleli és kiszűri a gyakori háttérzajokat.
- Jegyzetek és emlékeztető: a leiratokban keresni is lehet, így a meetingről lemaradó csapattagok utólag is könnyen át tudják tekinteni a megbeszélésen elhangzottakat.
- Feladatok és felelősök kiemelése: a Webex Assistant ezeket szóbeli parancs alapján hozza létre.
- Szabadon rendezhető képernyő: a videóelrendezések választéka bővült, a népszerű „rács-nézet” pedig egy csúszka segítségével egyszerűen módosítható.
- Webex Huddle: nincs szükség előzetes meghívóra, egyetlen kattintással összehívhatók a csapat tagjai egy spontán találkozóra.
- Csoportos foglalkozások: A megbeszélések résztvevői bármikor csoportokra oszthatók – hasznos funkció az oktatásban vagy workshopok során.
Hamarosan elérhető funkciók:
- Valós idejű feliratozás: februártól a következő nyelveken érhető el a valós idejű feliratozás: angol, spanyol, francia, német, mandarin, portugál, arab, orosz, holland és japán.
- Prezentáció háttérképben: a prezentációk, videók vagy alkalmazások dinamikus háttérképként is megjeleníthetők az előadó kameraképe mögött.
- Gesztusok és kézmozdulatok: Tetszett a prezentáció? A felmutatott hüvelykujjat a mesterséges intelligencia „lefordítja” egy képernyőn megjelenő „like” emojira, amit mindenki láthat. Ez a funkció a Webex-nél lesz először elérhető.
- A megbeszélések anyagainak mentése és megosztása: a megbeszéléseken megosztott anyagok és a felvétel azonnal lementésre kerülnek a Webex alkalmazásban.
- Nagylétszámú konferenciák: a Webex Events modul hamarosan elérhető lesz akár 25 ezer résztvevővel. Még ennél is több, akár 100 ezer (!) ember is részt vehet egy online eseményen az új Webex Events beépített élő közvetítés segítségével. A népszerű közösségi média platformokra történő élő közvetítés továbbra is elérhető marad.
Új Webex hardverek otthonra vagy az irodába
- Webex Desk Camera: a Cisco 4K felbontású webkamerája arcfelismerés és elfoglaltság-jelző funkcióval. Mostantól egy egyszerű gesztussal némítható vagy visszakapcsolható a mikrofon – ez a funkció is első az iparágban, egyetlen másik USB-kamera sem képes erre.
- Hamarosan elérhető - Webex Desk Hub: Mivel sok szervezet gondolja újra és alakítja át az irodahelyiségeit, az irodába való visszatérés több „hotdeskinget”, vagyis flexibilis ülésrendet hozhat magával az alkalmazottak számára. Az új Webex Desk Hub segítségével bármely rendelkezésre álló asztal egyszerűen saját munkaállomássá válik. A saját kamera, fülhallgató, monitor, laptop és mobil is hozzákapcsolható.
- Hamarosan elérhető - Webex Desk asztali videókonferencia eszköz: All-in-one videokonferencia végpont, a népszerű Webex Desk Pro asztali videókonferencia eszköz kisöccse, amely versenyképes áron érhető el, és olyan funkciókkal rendelkezik, mint a zajcsökkentés, a virtuális háttér és az arcfelismerés.
Webex App Hub and Ecoystem
Az új alkalmazás központ segítségével a felhasználók könnyedén dolgozhatnak a környezetükbe integrált, harmadik féltől származó alkalmazásokkal egy Webex-értekezleten, majd el is menthetik a munkát a későbbi nyomon követéshez.
Az új Webex App Hub előre beépített integrációkkal rendelkezik a Box, Dropbox, Salesforce, ServiceNow, MIRO, Mural és Workplace for Facebook alkalmazásokhoz.
Contact Center
Az új, AI támogatott Webex Contact Center jelentős előnyöket kínál a vállalkozások, az ügyfelek és az operátorok számára: elérhetővé téve a felhőalapú ügyfélkapcsolati központok megbízhatóságát és rugalmasságát.
Kapcsolódó cikkek
- A Micro Focus kiberbiztonsági jóslatai 2021-re
- Át kell vizsgálni az amerikai kongresszus számítógépes hálózatát
- Bárki válhat SIM-csere átverés áldozatává!
- Átverés lehet a netes könnyű munka
- Karanténszokásokból új életforma
- Nem könnyű felismerni a zaklatás jeleit a gyerekeken
- Az ESET előrejelzése szerint 2021-ben tovább nő a zsarolóvírusok száma
- „Cyber resilience” – átfogó recept a kiberfenyegetések ellen
- Jövőre agresszívabb és okosabb kibertámadások várnak ránk
- A történelem legnagyobb digitalizációs boomja zajlik napjainkban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kezdődik az év végi roham a mérlegképes könyvelők számára
A Kulcs-Soft által működtetett Kulcs-Akadémia három éve biztosítja a kreditpontos képzés lehetőségét, a digitalizáció jegyében online és személyes formában is.
A világ öt legjobb márkája között a Samsung
A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó vállalat évente közzéteszi a legjobb nemzetközi márkákat tartalmazó Best Global Brands listáját. Az idei listából kiderült, a vállalat márkaértéke elérte a 100,8 milliárd dollárt, amely 10%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
Közösen telepít e-kamion töltőállomásokat a Siemens és az OMV
Az e-buszok és e-haszongépjárművek száma évek óta dinamikusan nő, a személyautó-állomány mellett a fuvarozásban, illetve az áruszállításban is egyre inkább teret nyer az elektrifikáció. A busz- és logisztikai flották üzemeltetői ezért egyre inkább keresik megfelelő töltési megoldásokat.
Küzdelem a csalások ellen: ma már nem elég, ha automatikusan ellenőrizzük az összes tranzakciót
A hagyományos tranzakciómonitorozáson túl egyre nagyobb szerepet kap a hatékonyabb, kockázatelemzés a pénzügyi bűncselekmények elleni harcban. Már nem elég automatikusan ellenőrizni a tranzakciókat és kiszűrni a gyanúsakat; szükség van az ügyfél várható és tényleges tevékenységének vizsgálatára, amelyhez a siker érdekében különböző kockázati mutatók kombinációját kell alkalmazni.
A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
Körforgásban, kölcsönhatásban, közösségben – címmel hirdetett pályázatot kifejezetten magyarországi nonprofit szervezetek számára a Magyar Telekom és a Hello Nonprofit. A felhívásban olyan szervezetek jelentkezését várták, melyek az e-hulladék és a digitális környezetszennyezés csökkentésére; a városi éghajlati alkalmazkodásra; vagy a hazai ökoszisztémák ellenállóképességének támogatására fókuszálnak. A zsűri 21 pályázatból választotta ki a győztes Jane Goodall Intézet „Passzold vissza, Tesó!” programját, amely 16 millió forint támogatásban részesül.