Vezető helyen a Xiaomi Közép-Kelet-Európában az okostelefonok piacán
A világ egyik legnagyobb techvállalata, a Xiaomi piacvezető pozíciót ért el 2020 negyedik negyedévében Közép-Kelet-Európában az okostelefonok piacán. A Canalys piackutató legfrissebb piaci elemzése szerint az eredményt 18 százalékos éves növekedésnek köszönheti, amely 25 százalékos piaci részt biztosított a Xiaominak a régiónkban. Ugyanebben az időszakban, a vállalat európai viszonylatban a harmadik legnagyobb okostelefon márka maradt 15 százalékos piaci részesedés és 34 százalékos éves növekedés mellett.
“A Xiaomi a márka rajongóinak, vásárlóinknak és partnereinknek köszönhetően stabil növekedést mutat Közép-Kelet-Európában mind a közép kategóriás, mind pedig a prémium kategóriás okostelefonok szegmensében, a két márkára épülő stratégiánk így sikeresnek bizonyult. Továbbra is építkezni fogunk az internetes üzletágban elért sikereinkre, és a jövőben is igyekezni fogunk alkalmazkodni a helyi kultúrákhoz és vásárlási szokásokhoz. Eközben tovább szélesítjük a portfóliónkat, hogy meg tudjunk felelni a Xiaomi elérhető árú, innovatív termékei iránt megmutatkozó növekvő keresletnek” - mondta Andrew Wong, a Xiaomi közép-kelet-európai, észak-európai és balti régióért felelős vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Értékesítési rekord az okostelefonok világpiacán tavaly
- Profi fényképezőgépekre jellemző kamerákkal és teljesítménnyel érkezik a Mi 11
- A Xiaomi volt a leggyorsabban növekedő okostelefon márka 2020 utolsó negyedévében
- Megérkeztek a Xiaomi legújabb középkategóriás okostelefonjai
- Debrecenben nyílik az első vidéki Xiaomi Mi Store
- A Redmi Note sorozat globális eladásai meghaladták a 140 millió példányt
- A Xiaomi Közép- és Kelet-Európa második legnagyobb okostelefon márkája
- Xiaomi: Dobogós helyen a mobilpiacon
- Novembertől kapható Magyarországon a Xiaomi Mi 10T szériája
- Megérkezett a Xiaomi Mi 10T széria!
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI Act megfelelőség – A vélt versenyelőnyből súlyos bírság lehet, ha nem tartjuk be a szabályokat
Az AI-technológiák jelentős előnyöket kínálnak a vállalatok számára, ugyanakkor helytelen használatuk súlyos következményekkel is járhat. Az Európai Unió mesterséges intelligencia rendelete alapján 2025. február 2-tól akár 35 millió eurós vagy az éves globális árbevételük 7 százalékának megfelelő bírságot jelenthet a tiltott AI-tevékenységet végző vállalatok számára. A szabályozásnak való megfelelés védelmet nyújt a bírságokkal és reputációs károkkal szemben.
K&H gyorshívás: havi 24 ezer hívást indítanak az ügyfelek a bank appján keresztül, már több mint 7 éve
A K&H ügyfelei havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek a bank mobilalkalmazásán keresztül. A pénzintézet ügyfelei 2018 szeptembere óta élhetnek ezzel a biztonságos ügyintézési lehetőséggel, amelynek során az ügyfélszolgálattal való beszélgetéshez semmilyen azonosító sem szükséges.
Szigor vagy rugalmasság: mi kell a sikeres digitalizációhoz?
Rövid távon a feladatfókuszú vezetés, hosszú távon a kapcsolatorientáltság növelheti a digitalizációban fejlődni kívánó szervezetek üzleti teljesítményét – állapítja meg a Budapesti Corvinus Egyetem kutatócsoportjának friss tanulmánya.