Profil alkotás a közösségi média segítségével

forrás: Prím Online, 2021. február 19. 20:03

Manapság már nem is kell profinak lenni, elég csak egy kicsit figyelni. – kezdte Sándor Zsolt a Gill & Murry adatvédelmi szakértője – Korábban, ha valakit meg akartunk figyelni fizikailag kellett követni ma elég felmenni az Instagramjára. Gondoljunk csak a Kim Kardashian párizsi rablás esetre. – Egy poszt az új gyűrűről és éjszaka fegyveres rablók támadnak meg.

Mik lehetnek az online és közösségi média felületek féktelen használatának céges következményei?!

 

Főként a konkurencia megfigyelését emelném ki ebben a témakörben – folytatta Sándor Zsolt András – Egy fotó készítése és feltöltése valamelyik közösségi média platformra a kínai partner udvaráról és máris tudjuk, hogy kik az ügyfeleid!

 

 

Következtetés – Amennyiben egy szervezet nem akarja, hogy munkavállalóinak a posztjai által megfigyeljék a szervezet tevékenységét, úgy szükséges ezen kontrollok kialakítása.

 

Ha a szervezet nem akarja, hogy munkavállalói kérkedjenek, akkor meg kell tiltani a munkavállalónak, hogy amennyiben munka ügyben utazik vagy partnert látogat, ezzel kapcsolatosan nem posztolhat közösségi média felületeken. Azaz viselkedési szabályok kialakítása szükséges a szervezeten belül a közösségi médiára vonatkozóan.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Belföldön az elmúlt 2 évben megduplázódott a nyári adatforgalom

2024. szeptember 9. 13:10

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34

Indul az Azonnali Fizetési Rendszer 2.0

2024. augusztus 14. 10:27

Már több, mint 1,2 milliót lopnak el egy-egy család számlájáról a csalók

2024. augusztus 13. 12:03