Meghosszabbított garanciát ad a Huawei
Március 31-ig kiterjeszti minden eszközének garanciaidejét a Huawei Technologies Hungary. A vállalat azon mobiltelefonjain, PC-in, táblagépein, hordozható eszközein, valamint az audio- és routereszközökön, melyeknél 2021. március 5. és 31. között járna le a jótállás, a garanciaidő automatikusan 2021. március 31-ig meghosszabbodik. A Huawei magyarországi szervizei a korlátozások ideje alatt is működnek: a vállalat háztól-házig szolgáltatása keretében ingyenesen szállítják el a garanciális Huawei készülékeket a szervizbe, majd a javítást és fertőtlenítést követően vissza is juttatják tulajdonosának.
A rendkívüli helyzetre tekintettel a Huawei Technologies Hungary március 31-ig meghosszabbítja minden olyan készülék garanciáját – beleértve az okostelefonokat, PC-ket, tableteket, hordozható kiegészítőket és routereket –, melyek eredeti jótállása 2021. március 5. és 31. között járt volna le. A készülékekre vonatkozó jótállás feltételei ezen időszak alatt változatlanok maradnak.
Ingyenes szállítás a javításhoz
A Huawei szervizei a korlátozások ideje alatt is működnek, háztól házig szolgáltatással, amely a tartozékok (például töltőkábel) kivételével minden Huawei-készülékre – így okostelefonokra, notebookokra, tabletekre, okosórákra, routerekre és modemekre is kiterjed. A javításra szoruló készülékeket futár veszi fel és szállítja a szervizközpontba, majd azokat a javítást követően az előírásoknak megfelelően megtisztítják és fertőtlenítik, így tisztán és sterilen kerülnek vissza tulajdonosukhoz. A kétirányú szállítás teljesen ingyenes. A felhasználók emellett a postapontokon keresztül is feladhatják a készülékeiket, ebben az esetben sem kell fizetniük a szállításért.
A háztól-házig szolgáltatást a Huawei Support alkalmazásán, a vállalat hivatalos honlapján, az oldalon nem szereplő termékek esetében pedig a TMX oldalán, valamint a Huawei telefonos elérhetőségén lehet segítséget kérni a megrendeléshez az ügyfélszolgálati vonal +36 80 482 934-es telefonszámán hétfőtől péntekig délelőtt 9.00 és este 19.00 óra között.
Kapcsolódó cikkek
- A magyarok kétharmada visel okoseszközt a csuklóján
- Aszimmetrikus dizájnnal jön a Huawei új összehajtható telefonja
- Az 5G által fenntarthatóbbá és környezetbarátabbá válik a világ
- Egyre nagyobb teljesítményű napelemes rendszereket telepítenek a magyar háztartások
- Az Erste Bank George alkalmazása elérhető a Huawei AppGallery-ben
- Mindössze 6 grammos a Huawei legújabb okoskarkötője
- Teljesen megújul a Huawei közösségi oldala
- Elindította Magyarország első, élő 5G-s ipari felhasználását a Huawei
- Megérkezett Magyarországra a HONOR Wi-Fi 6 Plus routere
- Kutatás: A fiatalok és a nők ötöde napi 7 óránál is többet használ mobilalkalmazásokat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kezdődik az év végi roham a mérlegképes könyvelők számára
A Kulcs-Soft által működtetett Kulcs-Akadémia három éve biztosítja a kreditpontos képzés lehetőségét, a digitalizáció jegyében online és személyes formában is.
A világ öt legjobb márkája között a Samsung
A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó vállalat évente közzéteszi a legjobb nemzetközi márkákat tartalmazó Best Global Brands listáját. Az idei listából kiderült, a vállalat márkaértéke elérte a 100,8 milliárd dollárt, amely 10%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
Közösen telepít e-kamion töltőállomásokat a Siemens és az OMV
Az e-buszok és e-haszongépjárművek száma évek óta dinamikusan nő, a személyautó-állomány mellett a fuvarozásban, illetve az áruszállításban is egyre inkább teret nyer az elektrifikáció. A busz- és logisztikai flották üzemeltetői ezért egyre inkább keresik megfelelő töltési megoldásokat.
Küzdelem a csalások ellen: ma már nem elég, ha automatikusan ellenőrizzük az összes tranzakciót
A hagyományos tranzakciómonitorozáson túl egyre nagyobb szerepet kap a hatékonyabb, kockázatelemzés a pénzügyi bűncselekmények elleni harcban. Már nem elég automatikusan ellenőrizni a tranzakciókat és kiszűrni a gyanúsakat; szükség van az ügyfél várható és tényleges tevékenységének vizsgálatára, amelyhez a siker érdekében különböző kockázati mutatók kombinációját kell alkalmazni.
A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
Körforgásban, kölcsönhatásban, közösségben – címmel hirdetett pályázatot kifejezetten magyarországi nonprofit szervezetek számára a Magyar Telekom és a Hello Nonprofit. A felhívásban olyan szervezetek jelentkezését várták, melyek az e-hulladék és a digitális környezetszennyezés csökkentésére; a városi éghajlati alkalmazkodásra; vagy a hazai ökoszisztémák ellenállóképességének támogatására fókuszálnak. A zsűri 21 pályázatból választotta ki a győztes Jane Goodall Intézet „Passzold vissza, Tesó!” programját, amely 16 millió forint támogatásban részesül.