Felhőbe költözteti a felügyeletet a Xylem

forrás: Prím Online, 2021. április 1. 13:32

Már a magyar piacon is elérhető a Xylem új digitális szolgáltatása, az Avensor, ami lehetővé teszi a vízellátási infrastruktúra berendezéseinek folyamatos felügyeletét és távoli elérését.

Egyszerű telepítés, pontos, valós idejű adatok, távoli hozzáférés az infrastruktúra elemeihez – többek között ezt kínálja a felhasználók számára a Xylem új, felhőalapú digitális megoldása, az Avensor. A rendszernek köszönhetően a vízellátásban dolgozó szakemberek szó szerint a kezükbe vehetik az irányítást akár nagy távolságról is, ugyanis a Xylem alkalmazása akár weben, vagy mobilalkalmazáson keresztül is lehetővé teszi az egyszerű hozzáférést az adatokhoz. 

 

Az Avensor kapcsolatot és távoli adatelérést biztosít a vízellátáshoz kapcsolódó eszközök számára. Ez lehetővé teszi, hogy riasztásokat, működési adatokat és további információkat gyűjtsenek a szolgáltatók például a szivattyúállomások működéséről és állapotáról. Ezzel lehetővé válik az állásidőt növelő kockázatok csökkentése és az erőforrások jobb felhasználása.

 

 

Az Avensor rendelkezik „plug and play” funkcióval, így egyszerűen csatlakoztathatók a támogatott eszközök a Modbus (RS485, RS232 vagy TCP) vagy más eszközök segítségével analóg és digitális bemeneteken keresztül egyaránt. Xylem rendszere pontos, valós idejű adatokat és korai figyelmeztetéseket ad a csatlakoztatott eszközökről az adatközpontú szolgáltatási műveletek elvégzéséhez. Az eszközökről érkező riasztások szöveges üzenetek, e-mailek vagy alkalmazás értesítések segítségével könnyedén továbbíthatók.

 

Az API kezelőfelületen keresztül adatokat és szolgáltatásokat adhatnak hozzá a felhasználók a rendszerükhöz vagy alkalmazásaikhoz az Avensor online kezelőfelülete vagy a mobilalkalmazás használata nélkül. A Xylem megoldása fejlett elemzési képességekkel rendelkezik, amelyek lehetővé teszik az összegyűjtött adatok vizualizálását, ezzel támogatják a felhasználókat a döntéshozásban. A vízkezelési berendezéseket és technológiákat gyártó és forgalmazó társaság igény szerint 24/7-es rendszerfelügyeletet és támogatást is nyújt az Avensor mellé a rendszer üzembiztos működése érdekében. 

 

 

A digitális megoldások alkalmazása szinte minden iparágban jelentős hatékonyságjavulást eredményez, és elérkezett az idő, hogy a digitális forradalom a vízgazdálkodásban és vízkezelésben is felpörögjön. Az Avensort a Xylem több mint 1500 ügyfelénél évek alatt gyűjtött tapasztalatok alapján fejlesztették ki és megbízható, egyszerű, bárhonnan elérhető megoldást jelent az olyan kritikus infrastruktúra-elemek, mint például a szivattyúállomások folyamatos monitorozásához. 

 

„Az Avensor pár perc alatt telepíthető és minimális beruházással biztosít hozzáférést az értékes és fontos berendezésekhez, ezáltal pénzt, időt lehet megtakarítani az alkalmazásával, illetve csökkenthetők a károkból adódó költségek. A Xylem Water Solutions Magyarország Kft. valós adatokra, riasztásokra, üzemállapotokra alapuló segítségnyújtást, támogatást tud biztosítani a megoldást használó ügyfelei számára. Bár mindössze pár hónapja vált elérhetővé a piacon az Avensor, ennyi idő alatt is bizonyította hasznosságát és a tapasztalatok alapján elmondható, hogy egyértelműen ez a rendszer és a hasonlók jelentik a jövőt a vízgazdálkodásban. Most lehetőséget biztosítunk egy 3 hónapos tesztidőszakra is, melynek keretében kötelezettségek vállalása és beruházás nélkül lehet kipróbálni az új rendszerünket” - mondta el Mohácsi Péter, a Xylem Water Solutions Kft. digitális szolgáltatásainak üzletfejlesztési vezetője. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09