Médiatanács: több mint 120 millió forint támogatás közösségi rádiók és televíziók működésére
Huszonegy közösségi televízió és rádió működési és üzemeltetési költségéhez járul hozzá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa az e heti ülésén meghozott döntése szerint. A grémium véglegesítette egy szentesi, egy keszthelyi frekvencia és egy berettyóújfalui kisközösségi rádiós lehetőség pályázati felhívásait, és engedélyezte a Karc FM Média Kft. nyíregyházi jogosultságának hálózatba kapcsolódását a szolgáltató miskolci–gyöngyösi jogosultságával.
Mintegy 122,6 millió forintot ítélt meg huszonegy pályázónak a Médiatanács a közösségi médiaszolgáltatók működési és üzemeltetési költségeit támogató pályázat második fordulójában. A televíziók közül vissza nem térítendő forráshoz jut a Somogy TV, a Karcag Televízió, a TV Budakalász, a Füred Televízió, a gödöllői Régió Plusz Televízió, az újhartyáni MagTV, a VÁROSI TV MOHÁCS, a Soltvadkerti TV és a Szentgál TV. A rádiók közül sikeresen pályázott az Első Pesti Egyetemi Rádió, a székesfehérvári Alpha Rádió, a Rádió Törökszentmiklós, a Rádió Szentendre, a kiskunfélegyházi Rádió Smile, a siófoki Balaton Rádió, a Rádió Szarvas, a szombathelyi Credo Rádió, valamint a sátoraljaújhelyi, a miskolci, a debreceni és a nyíregyházi Európa Rádió.
Véglegesítette a Médiatanács a helyi Szentes 104,3 MHz és a Keszthely 92,2 MHz közösségi használatú, valamint a kisközösségi Berettyóújfalu telephelyű rádiós lehetőség pályázati felhívásait. A szentesi és a keszthelyi frekvenciákra május 10-én és 12-én, a berettyóújfalui kiírásra pedig június 7-én lehet beadni a pályázati ajánlatokat.
A szolgáltatók kérelmére a Médiatanács engedélyezte, hogy április 12-étől a Karc FM Média Kft. a Miskolc 103,8 MHz-en és a Gyöngyös 88,9 MHz-en működő jogosultsága hálózatba kapcsolódjon a Nyíregyháza 102,6 MHz-es jogosultságával. A Médiatanács hozzájárult ahhoz is, hogy ettől a naptól a Budapestre, Székesfehérvárra, Tatabányára, Dunaújvárosra, Balatonfüredre, Győrre, Kaposvárra kiterjedő jogosultsága már ne kapcsolódjon hálózatba az említett nyíregyházi frekvenciával.
Kapcsolódó cikkek
- Csökkent a járvány alatt a televíziós termékmegjelenítések száma
- Megduplázódott az új magyar tévéreklámok aránya az előző félévben
- Médiatanács: 520 millió forint tévéműsorok készítésére
- Médiatanács: eredménytelen a Budapest 92,9 MHz frekvenciára kiírt pályázat
- Már bátrabban jelentek meg szponzorüzenetek a tévéműsorokban a második hullám alatt
- Folytatódik a Budapest 92,9 MHz frekvencia pályázati eljárása
- Közel 220 millió forint harmincegy tévének és rádiónak
- Két vidéki nagyváros médiapiacát vizsgáló tanulmányt fogadott el a Médiatanács
- Bíróságon támadták meg a Médiatanács Budapest 92,9 MHz-es frekvenciapályázatát
- Négy vidéki frekvenciapályázaton hirdetett nyerteseket a Médiatanács
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán
Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.