Start Up Guide LIVE – fókuszban az online értékesítés
Április 27-én és 28-án online tartja az idei első Start Up Guide LIVE eseményt a Magyar Formatervezési Tanács és a Budapest Design Week. Az előadások főbb témái a webshopokhoz kapcsolódó digitális fizetési, jogi és logisztikai tudnivalók lesznek. A vállalkozásfejlesztési program célja, hogy a kreatívipar tekintetében is különböző platformokon és ingyenes kiadványokon keresztül segítse a mikro-, kis- és középvállalkozások piacra lépését és sikeres működését.
Az előadássorozat idei első eleme az online értékesítési lehetőségek, illetve az ehhez kapcsolódó fizetési és logisztikai kihívások témakörét járja körbe, különös tekintettel a kreatívipari ágazatokban felmerülő nehézségekre. A koronavírus-járvány különösen nagy kihívás elé állította azokat a kreatívipari szakembereket, akik eddig döntően személyesen vagy hagyományos kiskereskedelmi csatornákon értékesítették termékeiket, szolgáltatásaikat, például a designereket és különböző kreatívipari vállalkozások vezetőit. A saját webshop elindítása azonban komplex, gyakran pénzügyi, jogi és logisztikai ismereteket is igénylő feladat, ebben segít eligazodni az idei első Start Up Guide LIVE. A kétnapos rendezvény első napján az online értékesítés, a második napon az ennek megvalósításához elengedhetetlenül szükséges digitális fizetési megoldások, fintech alkalmazások kerülnek terítékre.
Az előadásokon szó lesz a webáruházak erőforrás-igényeiről, a logisztikai kihívásokról, a webshopokhoz kötődő személyes adatok szabályos kezeléséről, a digitális fizetési megoldásokról és azok IT-biztonságáról, és az ideális pénzügyi szolgáltató kiválasztásának nehézségeiről is. Az előadók között az egyes szakterületek legelismertebb szakértői mellett kreatívipari vállalkozások vezetői is szerepelnek, ezáltal még inkább testközelbe hozva a problémafelvetést. Ezen kívül májusban publikálásra kerül a Start Up Guide 16.0. ingyenesen letölthető információs kiadvány és folyamatosan bővül a releváns üzleti területek fogalmainak magyarázatait tartalmazó fogalomtár is.
A szakmai előadók Sáfár Zoltán, a Godot Kortárs Művészeti Intézet vezetője, Vető Balázs a Fisherman's online médiaszakértője, Vorobcsuk Zoltán a Webshippy alapítója, Maczkó István (Reklámművek), dr. Hegedüs Krisztina adatvédelmi tisztviselő (SZTNH) és Kerényi Zsolt a Julius-K9 ügyvezetője lesznek. A programsorozat házigazdájának szerepét Szenes Gábor, a Start Up Guide alapítója tölti be.
A két nap alatt 10 előadást tartalmazó programon való részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött, a részletes program itt érhető el.
A Start Up Guide LIVE rendezvényeket a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala, a Magyar Formatervezési Tanács Irodája és a Budapest Design Week projektstábja a Start Up Guide programmal együttműködésben szervezi.
Kapcsolódó cikkek
- Így vásároltunk idén az eMAG-on
- A Telekom a legnagyobb online forgalmat bonyolító mobil- és tablet értékesítő hazánkban
- Zen.com: sajátos fogyasztótípust hozott létre az online kereskedelem robbanásszerű növekedése
- Magyar webshopok is átvehetik az e-kereskedelmi óriás módszerét!
- Robbanás előtt az online építőanyag kereskedelem
- Változik a bankkártyás fizetési folyamat a jegyértékesítő csatornákon
- Ingyen indíthatnak webshopot borászatok egy friss magyar megoldással
- Befejeződött az Ecommerce Revolution első évada
- A járvány nyertesei a webáruházak
- Trump nyerte az amerikai elnökválasztás webshopcsatáját
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG és a Mo-Sys közösen fejleszti megoldásait a virtuális produkciós stúdiók számára
Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy részesedést szerzett a virtuális gyártási megoldások és a kamerarobotika piacvezető fejlesztőjeként ismert Mo-Sys Engineeringben (Mo-Sys). A stratégiai korai fázisú befektetés és partnerség bővíti az LG képességeit a virtuális gyártási és műsorszórási technológiai szegmensekben, és lehetővé teszi, hogy a vállalat kifinomult hardver- és szoftveralapú megoldások átfogóbb kínálatát nyújtsa.
Hogyan alakítják át az AI PC-k a vállalati IT-rendszereket?
A beépített mesterséges intelligencia funkciókat tartalmazó személyi számítógépek piaca elképesztően gyors ütemben nő, amivel a vállalatoknak is lépést kell tartaniuk a hatékony és sikeres működés érdekében.
Árvízkezelés: közös válságtérképet használ Csehországban a lakosság és a katasztrófavédelem
Csehországban ezekben a napokban nagyon hasonló az árvízhelyzet, mint hazánkban: van, ahol már intenzíven védekezni kell, máshol még csak készülnek a közelgő árhullámra. A helyzetre reagálva a Munipolis, a cseh önkormányzatok és lakosság közötti kommunikáció vezető, Magyarországon is jelen lévő platformja bevezetett egy új, katasztrófatérkép nevű funkciót. Ezt a lakosok és az önkormányzatok mellett a válságkezelő csapatok és a különböző vonuló szolgálatok (mentők, tűzoltók, rendőrség, katasztrófavédelem, önkéntesek, de akár a hadsereg) is folyamatosan látják és nyomon tudják követni. Az alkalmazást Magyarországon is több, az árvíz által veszélyeztetett település használja, így hazánkban is gyorsíthatja a lakosság és az önkormányzatok közötti információcserét a következő napokban.