Te is hős vagy! címmel indít kampányt a Central Médiacsoport

forrás: Prím Online, 2021. június 3. 16:56

Nagyszabású kampányt indít a Central Médiacsoport! A kiadó gondozásában megjelenő Nők Lapja, Marie Claire, Meglepetés, Nosalty és nlc. szerkesztőségei a „Te is hős vagy!” kampány keretében olyan – sokszor a nagyvilág számára láthatatlan – embereket, csoportokat, történeteket helyeznek fókuszba, akik kitartóan, az élet tiszteletével nap mint nap küzdenek a válsághelyzet okozta kihívásokkal.

A Central Médiacsoport küldetése a hiteles, megbízható és független tájékoztatás. A vállalat és márkái alapvető értéknek tekintik az emberekhez, a minket körülvevő világhoz és annak minden jelenségéhez való nyitott hozzáállást. Missziójuk, hogy a felületeiken megjelenő tartalmakkal új perspektívából is megmutassák a világ sokszínűségét, mindezt egyensúlyba hozva a tradíciók tiszteletével.

 

A kiadó a fentiek mentén hívja életre a Te is hős vagy! nevet viselő, tízhetes kampányát, amelynek keretében a Nők Lapja, a Marie Claire, a Meglepetés, a Nosalty, valamint az nlc. cikkekben, videókban, képriportokban és podcastokban dolgozza fel a történeteket, amelyeket egy közös gyűjtőoldalon, a teishosvagy.hu-n is publikálnak. A nagyszabású kampány a Nők Lapja 22. heti lapszámával startol. Címlapja a pedagógusok előtt tiszteleg, miközben a koronavírus alatti digitális oktatásban résztvevő gyerekekre és szüleikre is reflektál. Természetesen az olvasóknak is lehetőségük lesz történetük elmesélésére, a Nők Lapja Ki a te hősöd? pályázatán várják a beszámolókat.

 

 

A Marie Claire a segítők segítőit helyezi górcső alá, riportsorozattal készül a frontvonalban harcolókat támogatókról a print, illetve online felületein. A Nosalty videósorozatában megmutatja, hogyan élnek túl és kezdenek újra a hazai éttermek a koronavírus után, míg a Meglepetés magazinban a hétköznapi emberek Covid-történeteié lesz a főszerep. A civil szervezeteknek az nlc. segítségével lesz lehetőségük a bemutatkozásra, a tapasztalataik megosztására, mindezt cikkek és videós anyagok segítségével.

 

„Kampányunkat ugyan a koronavírus okozta válsághelyzet hívta életre, mely jelenleg életünk szerves része, érezzük a hatását, de ezen túlmutatóan küldetésünknek és feladatunknak érezzük, hogy megmutassunk olyan embereket, történeteket, akik és amik a nagyvilág számára láthatatlanok lennének. Most talán jut egy kis idő megpihenni, visszatekinteni és számot vetni az elmúlt időszakról. A kampány által biztosított figyelmet szeretnénk évről évre megadni, és azon dolgozunk, hogy legyen ez az az időszaka minden évnek, amikor mindenki körülnéz a környezetében, és felismeri, hogy kinek fontos megköszönni a munkáját, idejét, figyelmét. Szeretnénk, ha más is csatlakozna ehhez a kezdeményezéshez, azon leszünk, hogy hosszú távon újabb és újabb márkákat – médiapartnereket és hirdetőket –, híres embereket, influencereket tudjunk bevonni a kampányba, csupa olyan piaci és közéleti szereplőt, akinek véleményformáló ereje van” – fejtette ki Rozczkó Zuszsa a Central Médiacsoport PR menedzsere.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Egyre több cég fektet generatív mesterséges intelligenciába

A generatív mesterséges intelligencia bevezetése fordulóponthoz érkezett: a cégek kétharmada invesztál többet a technológiába. A megnövekedett befektetések és lelkesedés ellenére az adatok és a kockázatok továbbra is a skálázást akadályozó fő kihívások, a FOMO hatás kezd elmúlni és egyre többen támasztják alá konkrét mérésekkel a technológia által teremtett értéket – derül ki a Deloitte új felméréséből.

2024. október 5. 18:24

Autószerelés: a Széchenyi-egyetem oktatója készítette fel a szakmák világbajnokságán kiválósági díjat nyert fiatalt

Őri Péter, a Széchenyi István Egyetem munkatársa készítette fel a világ legjobb fiatal szakembereinek versenyén, a WorldSkills szakmai világbajnokságon autószerelésben kiválósági érmet nyert Tánczos Bencét, a győri Lukács-iskola tanulóját. Ebben segítségére volt a verseny korábbi magyar indulója is, aki ma már az egyetem járműmérnök-hallgatója.

2024. október 5. 15:18

Bepörög az őszi szüretszezon – Okostelefonnal még a borozás is jobb

Októberrel együtt számos budapesti és vidéki fesztivál, ünnep és program veszi kezdetét, amik jelentős része a szürethez kötődik. Ha kedveled a bort, vagy épp szeretsz kirándulni, akkor egy HONOR készülék – a megfelelő alkalmazásokkal –  tökéletes társ lehet ebben az időszakban is.

2024. október 5. 13:31

Valami történik a Szabadság-szoborral – Figyeld az eget október 11-én!

Október második péntekén olyat láthatunk Budapesten, amire még nem volt példa: a város egyik, ha nem a legikonikusabb jelképe, a Szabadság-szobor életre kel a technológia segítségével.

2024. október 5. 11:43

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10

Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban

2024. szeptember 17. 11:37